Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Znowu nowe modele? A co w nich takiego innego ze trzeba to od razu nowym modelem nazywać, a nie dodać do dostępnych modeli jako opcje? To w sumie ile Już Ursus ma modelu w ofercie?

 

Przecież nie mieli nigdy modeli 105 koni, 95 koni, 115 koni itp. 385 w wersji power ma EHR i rewers elektro. Więc zasadniczo są to nowe modele bo nigdy takich nie robili.

 

Dość dokładnie przyglądałem się bebechom Ursusów i na przykład zauważyłem, że tylne bloki wyjść hydraulicznych są z Ponaru Wadowice. Również elementy pneumatyki są z Polski.

 

Jeśli chodzi o skrzynkę na narzędzia o fajnie to w Kubocie zrobili, że jest na zewnątrz kabiny na wysokości wlewu paliwa. Też by mogli tak zrobić.

Co do cen... Ładnie wytłumaczył to jeden człowiek. Jego znajomy uparł się na 120 konną eRkę John Deera z fabryki z Niemiec. Po dużym upuście 300 tysięcy złotych. Także jak ktoś kupił 120 konnego JD za sporo mniej to hindus go składał.

Edytowane przez lukig
Opublikowano

jak sie najwiekszy ruch przewalil po poludniu to sobie poogladalem te ciagniki-szalu nie ma , cena adekwatna do jakosci-to najkrotszy komentarz, jak posluchalem paru potencjalnych klientow to tak naprawde cokolwiek o jakosci tych sprzetow to bedzie mozna pogadac za kilka lat-jak zdolaja je porzadnie dotrzec, wiekszosc robi 200-500 mtg rocznie, wiec pare lat beda chodzic idealnie a reszta wyjdzie w praniu tak po 5 tys mtg,

 

dokladnie obejrzalem inne sprzety ursusa-przyczepy, prasy i inna drobnice- dobrze to nie wyglada, moze temu ze chodzilem z absolwentem politechniki na kierunku obrobka metali :D .kiepskie spawy i material.

Opublikowano

To takim tokiem rozumowania za pół roku będą nowe modele które mają 96,101,i 104,5KM. Cieszy mnie ze Ursus się rozwija, ale ta zmiana nazw modeli ci parę miesięcy jest zbyteczna. Można zrobić wersje 100KM czy tam 80KM i do niej długa lista dodatków, skrzynia taka, albo taka, 30km/h albo 40km/h a nie nie wiadomo ile modeli, a różnią się tym że jeden ma pełne felgi, a drugi w standardzie zapalniczki i halogeny na dachu

Opublikowano

Wybacz ale nie rozumiem. Ciągnik C 380 i C 380M mają taką samą nazwę ale różnią się tylko skrzynią. Jak chcesz nazwać ciągnik 105 konny? Skoro 92 konny nazywa się 392, 110 konny nazywa się 110 to 105 konny powinien nazywać się C 3105. Tak samo 115 konny powinien nazywać C 3115.

Masz ciągnik C 385, który ma 85 koni i C 385P, który ma inną skrzynię. Co chcesz zmieniać?

Opublikowano

Tylko pytanie czy warto robić aż tyle modeli w których różnica mocy wynosi kilka KM, przecież przeskok o 10KM jest wystarczający. po co komu ciągniki 80,85,92KM i tak dalej co kilka KM. Ile jest osób którym c380 będzie za mała, a c392 za duża, że warto jest dla nich robić c385?

Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem warto różnicować nazwy. Łatwiej później znaleźć części. A nie masz np. Proxime 90 w kilku wersjach zależnie od rocznika, i weź tu dobierz odpowiednie części...

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano

Lugik za mądrze mu odpowiedziałeś i teraz nie doczekasz się odpowiedzi :)

Nie wiem czy nie zauważyłeś, ale odpowiedziałem na poprzedniej stronie. A może inaczej, wyraziłem swoją opinię, do której mam święte prawo
Opublikowano (edytowane)

Ogólnie Ursus nie popisał się w sprawie vigusa byłem ciekaw jak to by wyglądało w porównaniu z Carraro a tu klapa bo vigusa brak na targach.oglądałem tego 280 i trochę mu brakuje tego polotu.gadałem z jednym z zwiedzających stoisko Ursusa to powiedział ze nie chce  mieć go na podwórku bo bardzo słabej jakości.muwił że ma c 380 z pierwszych produkcji to już atak wymieniał bo się rozleciał

Edytowane przez stempos1980
Opublikowano (edytowane)

@lukig ja swoje opinie przecież nie kierowałem do ciebie tylko do ogółu. Poza tym pytania bezpośrednio do ciebie również żadnego nie zadałem, wiec co mi piszesz żebym się innych firm pytał. Inne firmy mnie nie interesują. Ty twierdzisz ze warto jest robić modele co 5KM, ja ze nie warto. I to się nazywa wolność słowa, wolność przekonań, wolność opini.

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

No ok, ale o co chodzi? Czy ja coś mówię, że nie możesz tak twierdzić? Ja twierdzę, że nie ma żadnych przeszkód żeby mieć ciągniki co 5 KM. No jakie są przeciwwskazania? Żadne. Kupią to kupią, nie kupią to nie kupią.

Opublikowano

Modele C-392/102 są na transmisji Hema i silniku Perkinsa IIIA, C-380/80M/82/110 Carraro mechaniczne, silnik IIIA, potem IIIB, C-385P/110P/120P Carraro e-h, silnik IIIB, C-395/105/115 ZF, silnik IIIB/IV

Różnice w oznaczeniach są, gdyż ciągniki się od siebie różnią. 92 jest całkiem inny, niż 95, podobnie 105 i 110.

Opublikowano

Panowie pytanie, czy tylna oś w vigusie jest Ursusa? Bo jak stronę odpaliłem w języku angielskim jest informacja że tylna oś pochodzi z zakładu ZF. Czy to nie jest czasem błąd w danych?

Opublikowano

Tylna oś?  Raczej jest to integralna część transmisji. Przedni most owszem to zupełnie niezależny podzespół, ale jeśli chodzi o tył to raczej to jest całość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v