Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zetor - 90 szt ,Ursus - 60 szt,Deutz fahr - 60 szt,John DEERE - 51 szt, New Holland - 50 szt, Kubota -46 szt, Case - 42 szt , Farmtrac - 22 szt, Steyr - 16 szt, Class i Valtra po 11 szt, MF- 8 szt, Fendt i MTZ po 4 szt oraz Pronar 1 szt. Dane z pzpm.org.pl

Opublikowano

Zetor grubo na prowadzeniu :) Ale ursus jak niedługo wrowadzi nowe modele i rewers elektrochydrauliczny i parę inych nowości to myślę że ursus wyjdzie na prowadzenie :)

Opublikowano

Ursus dużo krzyczy, dużo zapowiada, a z wprowadzeniem do produkcji jest różnie. Niemniej fakt ze zajął drugie miejsce sprzedaży ciągników w październiku jest powodem do dumy, dwa lata temu cieszylismy się tutaj jak udało mu się do pierwszej dziesiątki wskoczyć, a teraz pierwsza trójka nie jest żadnym wyczynem. Gratuluję i trzymam kciuki, oby tak dalej

Opublikowano

No powiedzmy sobie szczerze, samo opracowanie przekładni powersshift z powerschuttle jest wielkim osiągnięciem w naszym kraju.Więc myślę że wyrobią sie u tak w zapowiadanym czasie i tak to są plany na przyszły rok.A to że dużo pokazują to lepiej bo jak inaczej mają sobie reklame zrobić jak nie przez krzyczenie że coś już mają i coś wprowadzą? A zauważmy że zaczynali od przyklejania naklejek na hattaty...

Opublikowano

Wypada pogratulować. Chociaż przypuszczam, że JD czy NH tak mało sprzedali bo we wrześniu porejestrowali 200 sztuk i teraz opychają jako używki.

Opublikowano

Ta a myślisz, że te 60 szt. ursusa to poszło wszystko do rolników ?  :lol: Prawdziwych rejestracji była zapewne 1/4 tego wyniku, reszta to sztuczne rejestrowanie w wyniku wchodzących nowych norm...

Opublikowano (edytowane)

Norma weszła w październiku, więc firmy rejestrowały w ten sposób głównie we wrześniu. Ursus tego nie zrobił ( 40 sztuk we wrześniu bodajże), więc jak mogliby dopiero teraz rejestrować tak nowe ciągniki?

 

http://www.motoagrofoto.pl/aktualnosci-rynkowe/nowe-ciagniki-rolnicze-rynek-w-obliczu-zmiany-normy-emisji-spalin/

 

Wrzesień był ostatnim miesiącem, w którym producenci mogli wypuszczać na rynek nowe ciągniki wyposażone w jednostki napędowe niespełniające normy emisji spalin Euro IV. Lawinowo wrosła zatem liczba rejestracji dokonanej na firmy dilerskie.

 

 

Edytowane przez lukig
Opublikowano

to fajnie, oby sprzedawali do jak najwięcej krajów i się rozwijali. Moim zdaniem za dużo krzyku robią z nowościami których nie są sami pewni chodzi o to że coś pokażą, mówią że za pół roku będzie a później się okazuje że nie ma wcale tej nowości albo dużo dużo później. A jak jakaś poważna firma coś pokaże samochód bądź traktor i mówi że za pół roku będzie dostępny to jest dostępny... Lepiej niech najpierw coś dopracują będą pewni kiedy mogą coś wprowadzić do sprzedaży i dopiero pokazują i reklamują

Opublikowano

Widzieliście jest promocja na Ursusa c360 84 tys netto ciekaw jestem jak im ten model się sprzedaje. Nie powiem podoba mi się ale cena troszkę wysoka jak za te km a normalnie niby 93 tys chcą za niego także nie ma co się dziwić że ludzie wolą dołożyć i wziąść c380 :-)

Opublikowano

Skoro już padło pytanie o cenę...  może ktoś orientuje się jaka będzie orientacyjna cena C-385 Power i C-395 Power? Te dwa modele różnią się tylko mocą? Ktoś wspomniał tu o dwumasie przy silnikach Deutz, czy w tych modelach ona występuje? Jeszcze mam pytanie o C-382, do kiedy będzie dostępny z silnikiem Perkinsa? Ciągnik będę kupował na PROW, nie wiadomo kiedy to nastąpi... :unsure:  ale przynajmniej wybór modeli się powiększa :)

Opublikowano

Przy następnych kontraktach też tak było. Chociażby Tanzania. I jak teraz podpiszą kontrakt powiedzmy do Senegalu czy gdzieś indziej to na pewno też będą wysokie wzrosty. Może nie 70% ale na pewno też kilkadziesiąt. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v