Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Adrian_URSUS_1999 napisał:

Szału nie ma. Co z tego, że kawał byka? Już lepiej dołożyć do Crystala. I części pewne i serwis. Ursus się aktualnie nie rozwija. Produkuje byleby sprzedać, a później się martw. Ja na ten moment bym nic nie kupił od nich. Chciałbym być patriotą i kupić od nich ciągniki. ale skoro mi coś nie gra nie podoba się to na siłę w kolano sobie strzelać nie będę. A ja straciłem do nich zaufanie i nie chcę aby te logo należało do tego właściciela, który go aktualnie używa. Będę powtarzać to jak mantrę cały czas. Dużo krzyku nic poza tym. krowa która dużo ryczy mało mleka daje. I to są święte trafne słowa. Marketing robi swoje. Zagrali sobie na naszych emocjach i sentymencie do tej marki. Wiedzieli jak nas podejść. Jakby sprzedawali pod logiem polmotu mało by to kupiło osób. My wszyscy jesteśmy naiwni. Oni będą trzepać nas na kasę a my będziemy z tego zadowoleni bo Ursusa mamy... ehh ale jak co do czego przyjdzie to ciągnik i tak będziemy musieli sami robić. Niech takie ciągniki jak ten kupują sobie Ci co ich stać na wymianę na nowe... albo produkcja seryjna albo żadna. Sobie wymyślili limitowane...

Z częściami akurat jest dobrze, przecież to skrzynia ZF i silnik Deutz, przednia os carraro. Z tym nie powinno być problemów.

Opublikowano

Bez porównania. Ja podkreślę bo chyba muszę to uczynić. Nie jestem przeciwny marce Ursus. Nie podoba mi się po prostu kto kupił te markę w 2011 roku. Póki były początki, byłem młodszy mniej oczytany więcej zafascynowany powrotem legendy, nie zdawałem sobie sprawy z sytuacji. Wierzyłem w Vigusa i całe to ich gadanie. A nie liczą się słowa lecz czyny i chęci zmiany na lepsze. A tu doskonale widać (po tych kilku latach), że polmot liczył na łatwy zysk promowania swoich produktów pod brandem Ursus. Teraz to samo robi Tumosan...

Opublikowano

Nie no mi się nie podoba to co polmot zrobił z Ursusa, chodziło mi tylko i wyłącznie o dostęp do części. Sam nie miał bym problemu z kupnem takiego składała bo mechanicy od deutz fahr by mi go ogarneli mechanicznie bez problemu.

Opublikowano
11 godzin temu, Agrotron155 napisał:

Z częściami akurat jest dobrze, przecież to skrzynia ZF i silnik Deutz, przednia os carraro. Z tym nie powinno być problemów.

No dobrze, powiedzmy że części do silnika i skrzyni znajdziesz. Co z całą resztą? Ciągnik to nie tylko silnik i skrzynia

Opublikowano

Podnośnik bosh, hydraulika na bank zewnętrznego producenta wystarczy ustalić i spokój. Na pewno poza kabiną maską i paroma drobiazgami resztę rzeczy można dostać na rynku. Powiem tak, jak ktoś ma jakieś pojęcie o mechanice i wie jak szukać w internecie to wszystko znajdzie. Gorzej jakby miał tureckie podzespoły

  • Like 1
Opublikowano

Ludzie do sprzętów których w Polsce są setki nie mogą dostać części, a wy piszecie tutaj o dostępności elementów do ciągnika którego uda się sprzedać może w ilość 10-15 sztuk, wciągając w to również zakupy dla przedsiębiorstw gdzie głównym i decydującym priorytetem będzie cena....

  • Thanks 2
Opublikowano

Zależy do jakiego ciągnika i na jakich częściach. Jak do Turka to nie znajdziesz, a do ciągnika na podzespolach dostępnych w innych ciagnikach to nie widziałem żeby był problem, czy to crystal czy farmtrac.

Opublikowano (edytowane)

To wiesz na jakich częściach jest złożony? Jaki model silnika, skrzyni, przedniej osi czy podnośnika? Podejrzewam, że za 5 lat to nawet producent czy tam montownia Ursusa nie będzie wiedziała, oczywiście jeżeli zakładamy że Ursus teraz wie co pakował...

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano

No silnik masz idento co w nowych agrotronach, skrzynia i most taka praktycznie jak w moim podnośnik tak samo bosh tylko że z mniejszym udzwigiem. Co w tym trudnego? Części będą jeszcze przez 20 lat minimum. Gorzej z częściami do kabin.

Opublikowano

Patrząc na to co się dzieje z Ursusem to z sentymentu mam nadzieję, że przejmnie go jakas marka i nie zlikwituje tylko wykorzysta chociaż samą markę. Ewentualnie chciałbym, żeby  zajęli się produkcją np. ciągniczków ogrodowych, ale również z tymi wiekszymi. Nawet nie muszą mieć swojego silnika, wystarczy porządna reszta ze swoja skrzynią przekladniową i napędem kosiska, całość nakierowana na solidność i porządny serwis. Miło byloby popatrzeć, że coś "naszego" kosi park miejski, czy boisko piłkarskie.

Ale czas pokaże, czy z Ursusa coś bedzie, czy wnukom pokazać bedziemy mogli tylko zabytkowe maszyny i będzie można o firmie sobie najwyżej poczytać w internecie....

Opublikowano

Jeszcze nie dawno pisali że sprzrdaja fabryke w Lublinie i przenoszą całość do Dobrego Miasta a teraz że już sprzedają DM. Oni co tydzień mają inny pomysł :D

Opublikowano

Czytajcie trochę temat. Kilka postów wyżej podałem link do jednego z artykułów.

Alamo jest właścicielem marki Faucheux. A teraz mogą przejąć produkcję ładowaczy TUR. Ciągników nie robią i na razie nie interesuje ich zakup fabryki w Lublinie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v