Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/elektryczne-auto-ursus-poczta-polska-samochod,77,0,2387021.html

 

"Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, za kilka miesięcy pierwsze modele zjadą z taśmy produkcyjnej. Szacujemy, że do uruchomienia produkcji potrzebujemy ok. 10-15 mln euro - powiedział dziennik.pl Karol Zarajczyk, prezes Ursusa."

Żeby te kilka miesięcy nie zmieniło się w kilkanaście, a później kilkadziesiąt, jak to z Vigusem wyszło

Opublikowano

Widzę, że na targach pokazują w czarno-czerwonych felgach. Ja tam myślę, że taki kolor powinien być w opcji. Jak ktoś chce mieć takie to czemu nie. Nic więcej nie kosztuje a zawsze to ukłon w stronę klientach.

  • Thanks 1
Opublikowano

Tymczasem zapadła decyzja, że produkcja maszyn rolniczych z Dobrego Miasta jest przeniesiona do Lublina. Za to w DM mają robić autobusy elektryczne albo jakieś części do nich.

Opublikowano
Dnia 29.11.2017 o 17:49, Mattti napisał:

Napisałem na FP Ursusa, kiedy zobaczymy ciągniki oparte na transmisji Vigus, to odpisali, że w drugiej połowie 2018... Tak że znowu musimy poczekać jeszcze rok... 

Nie spieszą się bo ludzie nie mają kasy z dopłat. Jak ludzie chwycą kasę to i produkt się wrzuci do sprzedaży. W międzyczasie pewnie powstanie jakaś seria próbna którą się pochwalą. Ogólnie zalecałbym uzbroić się w cierpliwość. A jak już pojawi się informacja, że jest dostępny to jeszcze raz zrobić dokładnie to samo co poprzednio :)

17 godzin temu, lukig napisał:

Tymczasem zapadła decyzja, że produkcja maszyn rolniczych z Dobrego Miasta jest przeniesiona do Lublina. Za to w DM mają robić autobusy elektryczne albo jakieś części do nich.

W Dobrym Mieście nadal ma być produkcja maszyn rolniczych z tym, że na dużo mniejszą skalę. Powód? Ten sam co poprzednio. Kasa. A dokładnie jej brak w portfelach zainteresowanych. Bez dopłat ten interes zdycha.

Wszystkie detale i podzespoły ma wytwarzać DM a montaż odbywać się w Lublinie. Tak ma wyglądać "produkcja" maszyn rolniczych w Lublinie. Próbowano z kooperacją ale prawdopodobnie ceny były zaporowe i postanowiono utrzymać przy życiu zakład na Warmii. Na jak długo tego nie wie nikt. No może poza prezesem który pojawił się osobiście po kilku latach w zakładzie i naobiecywał wiadomo czego by zmotywować resztkę załogi.

Autobusy elektryczne :) Już poprzednio mówiłem, że URSUS S.A. z siedzibą w Lublinie będzie zajmował się tym na co przeznaczane są duże pieniądze. Teraz jest akurat bum na elektryfikację i chciałby zgarnąć kawałeczek tego tortu dla siebie. Dlatego też była z nazwy Warmińska Fabryka Maszyn ma się zająć produkcją szkieletów autobusów. Lublin się dusi z braku potrzebnej powierzchni. Podpisano kilka znaczących umów z dość krótkim terminem realizacji ale za to na ładnych kilka złotych. I to właśnie na produkcji autobusów skupi się zakład w roku 2018. 

 

 

Opublikowano

Co do Vigusa... w przyszłym roku zapewne jesienią ciągnik o mocy 150 KM po gruntownym lifcie wejdzie do sprzedaży. Z nowych rzeczy to będzie zmieniona kabina, komputer pokładowy pod złącza ISOBUS, amortyzowana przednia oś (Carraro ta co w Crystalach). mniejsze modele dokładnie 110 KM poczekamy do 2019 roku. Trzeba być cierpliwym. Póki co dofinansowania nie ma więc tak nie szalejcie, nie przeskoczymy tego :(

Zapraszam do mnie do galerii aby obejrzeć model C-385 z targów CTR w Nadarzynie. 

Pozdrawiam ;) 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Tak dokładnie, to na stronie URSUSA jest podane w przetargach z jakich komponentów będą zbudowane ciągniki Vigus (za wyjątkiem miękkiej osi), to akurat wiem z targów. A co do reszty to tylko upewniłem się w rozmowie z przedstawicielem czy rzeczywiście będzie komputer/wyświetlacz ISOBUS. A na temat cen nie chcieli rozmawiać  To zależy od dealera u którego chcemy zakupić dany ciągnik. Producent daje swoje katalogowe w przypadku C-385 130 tyś netto (jesienna zniżka 7500 zł do końca roku) plus jakieś inne rabaty może udzielić sprzedawca. Wszystko zależy od tego jak będzie klient negocjować. 

 

Zapraszam na krótką prezentację modelu C-385 ;)

 

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
  • Thanks 1
Opublikowano

Pod koniec produkcji już były wprowadzone silniki perkinsa właśnie ze względu na to, że Ursusowskie perkinsy nie spełniały norm był to np ursus 7524 z silnikiem PERKINS 1104C-44T lub Ursus 6024 jego odpowiednik 8714 z silnikiem Ursusa był wtedy tańszy o 20 tyś a to mało jak dla mnie nie jest. Ciężko też porównywać fabrykę z Warszawy do tej obecnej bo to całkowicie inne fabryki i inni właściciele.

Opublikowano (edytowane)

Ursus sprzedał w 2017 roku 925 ciągników. Oczywiście ta liczba jest znacznie mniejsza jak się odejmie rejestracje na dilerów, ale tak jest u większości marek gdy wchodzą nowe normy. A model Ursus C 380 był najchętniej kupowanym ciągnikiem z liczbą 347 sztuk.

Edytowane przez bboyUrsus
Opublikowano (edytowane)

C-3150V Power na wystawie za zachodnią granicą:

 

 

A tu test C-3110HL:

 

Starsze modele też miały tak tura rozwiązanego, że przed przednią szybą nie było "druta", czy dopiero w modelach po liftingu się tego pozbyli?

Edytowane przez MF675ursus
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v