Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Nie widzę modelu FT, czyżby szykowali test 110-tek ?

Opublikowano

Może tak może nie, na razie niech wprowadzą w końcu 150

Opublikowano

Może tak może nie, na razie niech wprowadzą w końcu 150

Podobno nie obchodzi cię co Ursus robi więc po co obserwujesz i zabierasz głos w tym temacie?

Pewnie podzespoły do produkcji tego Zoomliona pochodzą z tej samej linii produkcyjnej co do Ursusa 5014A i 5034. może chińczycy rozpędzili się z produkcją dla Ursusa i upychają w te dziadostwo.

Możesz mi wymienić chociaż jedną część w nowym Ursusie która by pochodziła z Chin?

Opublikowano (edytowane)

Bo mogę i nic ci do tego ?

nie pisałem że mnie nic nie obchodzi w temacie łursusa

Edytowane przez STIG0013
Opublikowano

Podobno nie obchodzi cię co Ursus robi więc po co obserwujesz i zabierasz głos w tym temacie?

Możesz mi wymienić chociaż jedną część w nowym Ursusie która by pochodziła z Chin?

 

Cały łursus 5034 pochodzi z Chin :lol:

Opublikowano (edytowane)

Podobno nie obchodzi cię co Ursus robi więc po co obserwujesz i zabierasz głos w tym temacie?

 

W temacie mogą wypowiadać się wszyscy, zarówno ci którzy popierają politykę Ursusa, jak i ci którym się ona nie podoba. Jak chcesz mieć temat w którym będziemy tylko chwalić Ursusa, i pisać o nim same superlatywy to musisz taki założyć. Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

Podobno nie obchodzi cię co Ursus robi więc po co obserwujesz i zabierasz głos w tym temacie?

Możesz mi wymienić chociaż jedną część w nowym Ursusie która by pochodziła z Chin?

Nic nie będę wymieniać. Ja to tylko tutaj zostawię

709_3051.jpg

Opublikowano

Szczerze powiedziawszy, to ten 5034 jakiego widać powyżej nawet nie wygląda na chińczyka. Kolorystyka i polskie akcenty dają niezły efekt. Niestety wiadomo co jest pod maską i do tego ten model w sprzedaży już gorzej wyglądał.

Wiadomo, że to chińczyk, ale gdyby Ursus się do tego przyłożył i wpłynął na jakość podzespołów, to byłby to fajny i tani ciągniczek komunalny.

Opublikowano

Ten model 5034 był w ofercie producenta w ramach uzupełnienia na czas projektowania 5044 (c-350) bo musiał być.

Ogólnie Ursus jeżeli chodzi o gamę modelową kombinuje dobrze, ale musi popracować nad wykonaniem i wykończeniem,  zwłaszcza wnętrz.  Oglądałem model C-350 pod kątem wykorzystania w sadownictwie. Dużo bardziej masywny niż ciągniki z rodziny Mistrala lub Agrokida, spora pojemność silnika, skrzynia, hydraulika w miarę, kabina z zewnątrz również. Niestety brakuje mu tego co w sadownikach jest wymagane a jest Mistralach i Agrokidach czyli szczelności. Co z tego jak ma klimatyzację, ale w kabinie przy gałkach są prześwity a to bardzo razi. Przecież wystarczy dać głupie mieszki i problem rozwiązany. Ergonomia kabiny nie jest zła, wiadomo mała kabina i cudów wymagać nie należy.

W sumie można jeszcze przyczepić się do zbyt małej mocy silnika. Gdyby była to wersja tego silnika w Turbo tak jak w Landinim i MC czyli 68 KM było by akurat. Oprócz tego 540E i skrzynia 40km/h .

 

 

Małymi krokami, ale Ursus powoli zacznie liczyć się na rynku....

Opublikowano (edytowane)

Wasze rozważania na temat pochodzenia podzespołów Ursusa są bez sensu, Podstawowym względem jaki trzeba brać pod uwagę jest to, czy jakaś firma ZGODZI się sprzedawać silniki czy napędy Ursusowi. Zastanawiają się wszyscy dlaczego w 150 konnym U nie będzie Sisu, skoro wcześniej miał być? Bo może AGCO się po prostu nie zgodził? I JD pewnie też by się nie zgodził, albo dawał chiński chłam jak do Farmerów. To samo NH itd. 

Zarówno Perkins jak i Carraro NIE SĄ producentami ciągników i mogą sprzedawać swoje oryginalne produkty Ursusowi, który jest ich zresztą jednym z większych odbiorców. 

Niech za przykład posłuży Syrenka z AMZ Kutno. Chcieli robić 300 samochodów rocznie. I??? Żaden z koncernów poza chyba GM nie zgodził się na sprzedawanie siliników. 300 aut rocznie i koncerny już się boją sprzedawać polskim firmom podzespołów. 

Ciekawe jak wyjdzie z DF. Niby kapitałowo nie związani z Same, ale jednak mocno powiązani. 

Edytowane przez lukig

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v