Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdy mi nie działał rozdzielacz w prasie to serwisant pisał protokół o wadliwej części. Mówił że takie coś zgłasza się do fabryki a gdy tego typu awarie są częste w innych modelach to fabryka zrywa umowę z dostawcą. Rozdzielacz był produkcji włoskiej a jak mi go wymienili na nasz krajowy to wszystko śmiga jak należy.

Opublikowano

Chłopcy dwaj czytać to może i Wy umiecie, ale cóż z tego jak nic z tego nie kumacie... Sens mojej wypowiedzi był inny, ale dla Was dwóch pozostanie tajemnicą do końca świata, a może i nawet jeden dzień dłużej ;) Mała podpowiedź, nie chodziło o zakaz pisania o awariach nowych URSUSów przez ich użytkowników... A zawiedzionych posiadaczy nowych wadliwych ciągników tak z ludzka, po prostu szkoda...

Co do Czechów to taka specyficzna nacja, rodzą się ze słoiczkiem wazeliny w małej rączce. Ich metody są mało wyszukane i dla wielu kontrowersyjne, ale bardzo skuteczne. Warszawa w 90% zniszczona po wojnie, a Praga? ;)

Opublikowano

Panowie,ursusy są z niskiej półki cenowej i trzeba się liczyć z tym że może wystąpić większa czy mniejsza awaria i właśnie po to jest gwarancja.Jak ktoś chce coś lepszego to niech sobie kupi Case czy John Deere za wiele większe pieniądze.Po drugie w każdym rodzaju pojazdach od wszystkich producentów trafiają się wadliwe modele. 

Opublikowano

A ja głupi zawsze myślałem, że jak ciągnik jest tańszy, to ma podzespoły mniej zaawansowane technologicznie i gorsze wyposażenie niż te z wyższej półki. A tu się okazuje, że on się po prostu ma psuć... Człowiek jednak całe życie się uczy.

Opublikowano

A ja głupi zawsze myślałem, że jak ciągnik jest tańszy, to ma podzespoły mniej zaawansowane technologicznie i gorsze wyposażenie niż te z wyższej półki. A tu się okazuje, że on się po prostu ma psuć... Człowiek jednak całe życie się uczy.

Elektronika swoją drogą,ale mi chodziło o to że w tych droższych to są montowane części troszkę lepszej jakości niż w tych tańszych.

Opublikowano

Elektronika to nie jest jedyne wyjście na zwiększenie technicznego zaawansowania danego podzespołu. Lepszej jakości części to są montowane np. w maszynach uprawowych Lemkena w porównaniu do Agro-Maszu, a Ursusy są składane z takich samych lub podobnych jakościowo podzespołów jak inne ciągniki z tego przedziału mocy. Carraro, Bosch czy Perkins to nie jest byle plastelina

Opublikowano

Ale o czym jest ta rozmowa? Jeden użytkownik ma problem ze skrzynią i nie wiadomo jakie dyskusje są prowadzone. 

 

 

Tymczasem:

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/minister-rozwiazal-niemiecki-problem-ursusa,65857.html

 

- Mogę powiedzieć, że obroty w ciągu miesiąca wzrosły nam trzykrotnie. Na razie mamy 3 dilerów maszyn rolniczych na terenie Niemiec i cały czas rozszerzamy tę siatkę - mówi Lewandowski.

 

 

Jaja to będą wtedy jak się okaże, że Niemcy kupują podobne ilości Ursusów co Polacy. I wtedy dopiero będzie wstyd. 

Opublikowano

Kilka dni temu oglądałem informacje w TvTrwam, była informacja o sprzedaży Ursusa w Niemczech, o tym że nie są montownią i wszystko poza silnikiem jest z Ursusa ... i że niby skrzynie też robią w Ursusie.

 

Opublikowano

Kłamstwo na kłamstwie kłamstwem pogania.

"Pomysł, wygląd i technologia są autorskim osiągnięciem inżynierów" Zgadzam się do pomysłu i wyglądu ale pytam się, jaka technologia, jak tam jak do tej pory w każdym ciągniku silnik, skrzynia i mosty są z zachodu. Palca nawet do tego nie przyłożyli.

"Produkowanych jest tu wiele podzespołów między innymi kabiny ciągnikowe i układy przeniesienia napędu" I znowu to samo, zgadzam się co do kabin (chociaż przypuszczam, że dostarcza je jakiś poddostawca), ale przecież układy przeniesienia napędu dostarcza Carraro.

"One [tylne mosty i skrzynie biegów] są produkcji Ursus" Mógłby mnie ktoś oświecić o czym on mówi bo jeszcze nie słyszałem o ciągniku z Lublina zbudowanym na swoich podzespołach. 

"Jedynym elementem sprowadzanym do ciągników Ursus są silniki" Achaaaa to skrzynie i mosty biorą się z powietrza? 

Podoba mi się określenie "Super nowoczesny autobus elektryczny" Takie to branżowe i profesjonalne, podpowiem, że mogliby to rozwinąć do super-mega-hiper-extra nowoczesny. 

Generalnie zawsze szanowałem tą telewizję bo mówili dużo ciekawych rzeczy o których nikt inny nawet się nie zająknął, jednak tym reportażem zniżyli się do poziomu TVN.

Nie wiem czy pamiętacie, ale jak prawdziwy Ursus został sprzedany za 1 zł i stara załoga protestowała to tylko TV Trwam zrobiła o tym reportaż, mówiąc jaki to był wielki przekręt. Jednak teraz jak widzę zupełnie przestało im to przeszkadzać, czyli wtedy materiał był dobry bo można było zaatakować PO a teraz opowiada się cuda na kiju o Ursusie żeby pochwalić się jak to jest dobrze pod rządami PIS. Ehh zero prawdy i obiektywizmu. 

Tu macie link do reportażu o którym mówię:

Opublikowano

technologia- cała reszta zabudowy silnika i transmisji bo tego producenci nie mają

kabina - produkowana w Ursusie od 0 (od cięcia profili przez spawanie i po malowanie), plastiki, pedały i kierownica made in poland

układ przeniesienia napędu - jest składany od 0 w Ursusie w Lublinie na rynek Afrykański, nie bawem(tzn jeszcze troche pewnie) także na rynek polski Vigus

mówili też coś kiedyś o silnikach na Afryke a także udoskonaleniu ich do norm unijnych, a oprócz kabiny są jeszcze rózne wsporniki itp produkowane do ciągnika w Ursusie.

 

co do autobusu to sama konstrukcja rama jest wykonywana od 0 w Ursusie i wiele innych części z metali ale więcej nic nie wiem na ten temat.

podobno lada chwila mają być juz z płaskim dachem dostępne a na placu Ursusa już takie widziałem

Opublikowano

To w takim razie zmienia postać rzeczy, skoro wspornik zbiornika paliwa jest produkowany w Ursusie zwracam honor i przepraszam.

Miałem jednak nadzieję, że ten element jest z zakupu, niedawno oglądałem C-382 i farbę można z niego było płatami zdzierać. 

Opublikowano

Tu raczej nie chodzi o atakowanie PO czy wychwalanie PiS w kontekście ursusa, tylko bardziej o promowanie polskiej marki. Je też akurat oglądałem ten reportaż, bo lubię sobie obejrzeć wiadomości w TV Trwam, i wiedziałem ile jest prawdy w tym co mówią, ale przykładowo mój ojciec jak to obejrzał a wcześniej przeczytał jeszcze artykuł w TPR o nowej sześćdziesiątce to mu się ten ursus strasznie spodobał. A raczej grupa oglądających tę stację jest raczej starsza i oni na takie coś się łapią. 

Swoją drogą te transmisje do mniejszych ciągników to oni też w planach mają, czy nie bo tutaj: http://ursus.com.pl/Aktualnosci/WAT-zaprojektuje-a-Ursus-zbuduje pisze jak byk 70-115 koni a Vigus jest 110-150 bodajże? Ciekawi mnie, czy to jest osobny kontrakt z WAT-em, czy raczej w trakcie prac zmienili plan?

Opublikowano

Panowie niestety ale będziemy musieli się do tego dostosować, że ursus buduje swoją dzisiejszą "POTĘGĘ" na licznych kłamstwach. 

Wydaję mi się, że Państwo Zarajczykowie kupili LOGO marki Ursus do celów własnych i własnego zadowolenia, a nie klienta. Oni tylko na tym zyskują. Dam na przykład model C-380 kosztuje dajmy na to te 100 tysięcy netto w podstawowym wyposażeniu zetor major 80 podobnie Nawet może mniej? Ursusa bym wybrał ponieważ jest to ciągnik montowany w Polsce, ma 4 słupkowa kabinę i ma ciekawszy design od zetora. Ciągnik zetor bo ma silnik spełniający normę spalin Stage IIIB ma lepiej rozmieszczone wyjścia hydrauliki i kabina majora jest większa i lepiej wykończona. Kabiny obydwóch producentów podkreślam powstają w POLSCE. 

Błędne dane techniczne w modelu C-3150 też do podawania dokładnych informacji w danych tech. się nie przykładają. Zresztą fajny ten model zrobiony w fotoshopie no nie? Jakby nie mogli zrobić kilku zdjęć temu co zaprezentowali na Kielcach i ich w stawić to nie, muszą przerobić zdjęcie modelu 15014. Na prawdę mi bardzo jest przykro że Ursusa kupiły takie patałachy. Gdyba AGCO kupiło to i byśmy mieli zachowane fabryki w Warszawie i wysokiej jakości ciągniki. Spójrzmy na Valtre i inne marki tego koncernu. Czy jak Agco kupiło je to zlikwidowało ich produkcję? 

Opublikowano

Widzę, że nie każdy z tu obecnych zna się na reklamie. Zresztą Ursus nie jest jedynym producentem, który nagina prawdę. Świetnym przykładem kreatywnej reklamy jest Claas z ciągnikiem Atos: "Wrażenia z jazdy dowodzą, że to prawdziwy ciągnik CLAAS." - tylko że to DF, a nie "prawdziwy Claas"; "Kabina. Zrobiona w sam raz." - oczywiście, tylko nie przez Claasa. Przykładów jest mnóstwo.

 

Co do strony Ursusa, to widać, że ktoś zbytnio nie dba o to, co na niej umieszcza. Podobnie jest z ulotkami. Najprościej mówiąc, te osoby w ogóle nie widziały ciągnika na oczy.

Opublikowano (edytowane)

Wiem doskonale o tym co Claas ma wspólnego z DF też dużo czasu spędziłem nad maglowaniem informacji związanych z tymi markami. Jak już wiemy Atos i seria G to to samo, ale najlepsze jest to że claas ma funkcje Smart Stop a DF Stop&GO co dotyczy tego samego. Żenada! Własnie jestem w trakcie oglądania filmu od @kedziorek jestem tą relacją jak do tej pory głęboko poruszony i zażenowany. Jak tak można postępować!

 

Edit: Ciekawostka 

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano

To nic nowego że w ten sposób reklamują. Kto normalny będzie ujawniał że sam nie produkuje czegoś co sprzedaje pod własną marką. Szczególnie gdy może byc spora różnica w cenie na nie korzyśc tej marki. Jak by byc upierdliwym co do szczegłów to ten ciągnik takim 100% DF też nie jest, bo to typowy Włoch, nawet motor ma włoski - FARMotiin a nie Deutz AG.

 

4biegi pod obciążeniem to nie żadna wyższa technika w latach 90 były już skrzynie oferujące 9 przełożeń bez sprzęgła.

Opublikowano

Była też w 2013 roku audycja w której uczestniczyli

Andrzej Kierzkowski - przewodniczący NSZZ Solidarność w URSUS-ie  i

Janusz Mierkowski - członek zarządu NSZZ Solidarność w URSUS-ie

 

http://www.radiomaryja.pl/multimedia/sytuacja-polskiego-przemyslu-na-przykladzie-ursusa/

 

http://www.radiomaryja.pl/multimedia/sytuacja-polskiego-przemyslu-na-przykladzie-ursusa-cz-ii/

 

 

 

A ta informacja o Ursusie z wiadomości na Trwamie mnie zdziwiła, oczywiście dobrze że ministrowi Morawieckiemu udało się odblokować sprzedaż ciągników Ursus w Niemczech, ale te wypowiedzi przedstawicieli Ursusa jak to całe ciągniki poza silnikiem produkują w Polsce ... masakra jaka ściema. Reporterzy może nie są fachowcami i nie posiadają wiedzy o tym jakie są skrzynie w tych ciągnikach, wierzą na słowo przedstawicielom Ursusa.

 

Mnie osobiście zniesmaczają zdjęcia z byłym prezydentem Wałęsą na stronach internetowych Ursusa, podobno właściciel Zarajczyk jest powiązany z osobami które przed PiS-em rządziły Polską,pewnie dlatego udało się Mu wykupić prawa do znaku firmowego Ursus.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v