Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Myślę że taka cena powinna być oferowana od początku jeżeli chcieli sprzedać więcej sztuk bo często się słyszy o kupnie C380/C382 i większych a chyba jeszcze nie widziałem żeby ktoś z forum chwalił się nową C360. Ciekawe jak się sprawuje z tym silnikiem bo jeśli jeszcze trochę by się urwało u dilera to w takiej cenie ma już jakiś sens. W sumie jako ciągnik pomocniczy nawet nie potrzebowałbym 75KM ale jednak perkins 4.4l jest sprawdzonym silnikiem a o tym w C360 niewiele wiem. Ma ktoś jakieś informacje co to dokładnie za silnik i w jakich modelach innych marek występuje, jakie ma opinie ? 

A co d nowej C360 to ma mieć silnik Deutz 2.9l 4cyl - ten sam co w majorze i w tym-ie 654/754. Ponoć ma mieć 68KM więc nie będzie dużej różnicy od C380. Ciekawe jak będą wyglądały ceny po modernizacji.

Opublikowano

podobny 3 cylindrowy silnik perkinsa ma znajomy w ładowarce teleskopowej manitou i nie narzeka ładowarka pracuje u niego już od 2008 roku więc troszkę czasu. dodam że znajomy ma tartak więc ładowarka niema lekko. Tylko nie jestem pewien czy ta ładowarka ma akurat 58 koni czy więcej 

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Natknęłam się dzisiaj na poniższe posty:

 

"Napisany 19 kwiecień 2016 - 21:16

akko, w 19 Kwi 2016 - 21:54, powiedział:snapback.png

Doinformuj się że kupili znaczek ,,Ursus " i tyle zostało z firmy co produkowała traktory w dzielnicy Warszawy .Odpowiedz tak czy nie ! Potem wypowiadaj się ile Ursusa jest w ursusie i co w nim jest polskiego ? 

Też mi nowość jakby nikt nie wiedział i co to ma do rzeczy? Mają duży kontrakt na ciągniki do Afryki (już nie wnikając w jego szczegóły) i jego warunkiem było, czy może bardziej im się opłacało więc otworzyli montownię w Afryce. Właściciel Ursusa jest polski, podatki z firmy zostają w Polsce."

 

Niestety ciężko mi powiedzieć z jakich części montowane są ciągniki w Lublińskim URSUSie, ale mogę Państwa zapewnić, że ten "chełmiński URSUS" - Zakłady Sprzętu Mechanicznego "URSUS" w Chełmnie produkuje części na bazie oryginalnych dokumentacji i oczywiście na bazie polskich materiałów. 

 

Serdecznie pozdrawiam.

 

 

 

Opublikowano

Serwis nie mógł naprawić odciągu w testowym ciągniku? Sprzedawca daje do testów niesprawny traktor! Nic dziwnego, że rolnik był niezadowolony z ciągnika. Przy takim podejściu do klienta, to producent odstraszy rolników, zamiast ich przyciągnąć. 

Opublikowano

Serwis nie mógł naprawić odciągu w testowym ciągniku? Sprzedawca daje do testów niesprawny traktor! Nic dziwnego, że rolnik był niezadowolony z ciągnika. Przy takim podejściu do klienta, to producent odstraszy rolników, zamiast ich przyciągnąć. 

Poprzedni klient nie poinformował o tym fakcie !!! Ciągnik przyjachał o 22 godz. by następnego dnia rano być u klienta . Sory to chyba nie wina producenta czy nasza . Rolnik dostał go bezpłatnie . Nikt o tym nie wiedział dopóki nie chcieliśmy podczepić pług....

Opublikowano

 

 

Niestety ciężko mi powiedzieć z jakich części montowane są ciągniki w Lublińskim URSUSie, ale mogę Państwa zapewnić, że ten "chełmiński URSUS" - Zakłady Sprzętu Mechanicznego "URSUS" w Chełmnie produkuje części na bazie oryginalnych dokumentacji i oczywiście na bazie polskich materiałów. 

 

Serdecznie pozdrawiam.

 

 

 

Bo ja Wy sprzedajecie Ursusa lublińskiego a nie lubelskiego to tak może być.

Opublikowano

 

Witam serdecznie,

 

Natknęłam się dzisiaj na poniższe posty:

 

"Napisany 19 kwiecień 2016 - 21:16

akko, w 19 Kwi 2016 - 21:54, powiedział:snapback.png

 

Doinformuj się że kupili znaczek ,,Ursus " i tyle zostało z firmy co produkowała traktory w dzielnicy Warszawy .Odpowiedz tak czy nie ! Potem wypowiadaj się ile Ursusa jest w ursusie i co w nim jest polskiego ? 

Też mi nowość jakby nikt nie wiedział i co to ma do rzeczy? Mają duży kontrakt na ciągniki do Afryki (już nie wnikając w jego szczegóły) i jego warunkiem było, czy może bardziej im się opłacało więc otworzyli montownię w Afryce. Właściciel Ursusa jest polski, podatki z firmy zostają w Polsce."

 

Niestety ciężko mi powiedzieć z jakich części montowane są ciągniki w Lublińskim URSUSie, ale mogę Państwa zapewnić, że ten "chełmiński URSUS" - Zakłady Sprzętu Mechanicznego "URSUS" w Chełmnie produkuje części na bazie oryginalnych dokumentacji i oczywiście na bazie polskich materiałów. 

 

Serdecznie pozdrawiam.

 

 

 

 

Nie wiem z jakich składają w "Lublińskim", ale w Lubelskim składają z dobrych :)

 

 

Opublikowano

Poprzedni klient nie poinformował o tym fakcie !!! Ciągnik przyjachał o 22 godz. by następnego dnia rano być u klienta . Sory to chyba nie wina producenta czy nasza . Rolnik dostał go bezpłatnie . Nikt o tym nie wiedział dopóki nie chcieliśmy podczepić pług....

 

To jest wina przedstawiciela handlowego/sprzedawcy. Nie sprawdził dokładnie ciągnika przy jego odbiorze od rolnika go testującego. Godzina o której traktor wrócił z testu nie ma tu nic do rzeczy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia ciągnika dealer powinien wezwać serwis i usunąć niesprawność. Dopiero w pełni sprawny  traktor przekazać do testu rolnikowi. Co potencjalny klient może sobie pomyśleć o sprzedawcy/producencie,  jeśli dostaje niesprawny pojazd do testu. Dobrze, że chociaż zaczepy do przyczep były sprawne, bo nawet wozu asenizacyjnego by nie zaczepił do traktora.

Opublikowano

Ja na miejscu dilera zwróciłbym uwagę na sam fakt uszkodzenia, mi przez całe życie nie udało się tego elementu uszkodzić i nie wiem czy słyszałem o takim przypadku. A tu mamy sytuację, że przy pierwszym użyciu występuje uszkodzenie co moim zdaniem wskazuje na błąd konstrukcyjny i należy to jak najszybciej poprawić. 

Opublikowano (edytowane)

Po to ponieważ jest w nim mniej elektroniki no więc wyprodukują czy niewyprodukują ciągnika który był produkowany 10 lat temu np ciągnik z 2004r.

Edytowane przez pawelc330c360

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v