Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

no bo każdy chce mieć tanio, w cenniku podstawowa wersja bedzie wygladała atrakcyjnie. Teraz za sprężarke zawołaja 5-7tys znając życie

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Właśnie też to zauważyłem, to w mniejszych modelach które na pewno mniej nadają się do transportu dwu obwodowa jest w standardzie a do takiego ciągnika opcja. Jeżeli tak samo zaoszczędzą na reszcie wyposażenia to nie będzie ciekawie. Wcześniej handlowiec napisał że silnik w Kubocie wyżyłowany a to było 3.3 - 66KM ;-) to co powiecie na silnik Deutza 4 cyl 4.1 - 149KM (jeśli dobrze patrzyłem że to ten). Ogólnie ciągnika nie hejtuję - bardzo mi się podoba, myślę że idzie w dobrym kierunku ale swoje minusy na pewno ma, na Vigusa też trochę poczekamy. Teraz tylko czekać aż wejdzie do sprzedaży, dokładne dane, standardowe wyposażenie, do tego bardziej szczegółową cenę i wtedy można dyskutować czy jest wart czy nie, na razie to nadal spora niewiadoma.

Opublikowano

Dla mnie świadomość że wszystko jest traktowane jako dodatek albo coś ekstra trochę stawia pod znakiem zapytania uniwersalność tej maszyny. Jak dalej pójdą tym tropem to okaże się że " będzie to za drogie żeby jeździć na piwo a za tanie żeby wyjechać w pole". I tak zostanie zaprzepaszczony dobry pomysł. Przy celowaniu w 160 koni trzeba dać uniwersalnego muła roboczego z odpowiednim ciężarem, możliwością założenia szerszego ogumienia czyli poszerzenia błotników i zaczepem transportowym na szynie 39cm. Sama cena w tej chwili nie ma znaczenia, oby tylko nie skończyło się na naszym narodowym "

jakoś tam będzie".

Opublikowano

a patrzył ktoś proponowaną cenę ciągnika 120 km wyposażonego w tą skrzynię? 160-180 tys za ciągnik ze skrzynią 32/32 biegi i rewersem elektrohydraulicznym to jest to co mi się podoba ;) Poza tym w niektórych artykułach jest napisane że chodzi o hamulce hydrauliczne a w innych że o pneumatyczne (osobiście mam nadzieje że chodzi o hydrauliczne a pneumatyczne są w standardzie ale zobaczymy:) Poza tym w agroplusie 310 sam musiałem płacić za pneumatykę to czemu nie płacić za to w Polskim ciągniku?

Opublikowano

Jak to ma być do 160 KM i jeszcze stawiają na uniwersalność to chyba by wypadało dołożyć przedni wałek i podnośnik. Chyba to co będzie w cenie to tylko podwozie z tym pięknym balastem z przodu. 

Tylko mnie zastanawia , co ich tak kręci w Vigusie, Ładuje się porządnego ZF i do boju.

No ładują Vigusa żeby się skończyło marudzenie, że tylko składaki robią a nic swojego :D a tak na poważnie to jak już kiedyś uda im się dopracować i produkować swoją transmisję to zawsze jest szansa, że na niej taniej będzie ciągniki składać niż na kupowanej z zewnątrz i będzię można też komuś sprzedać 

 

Macie w końcu zmienili wam tą przednią felgę w 380 :D

Eee tam, pełna lepsza była :D

Opublikowano (edytowane)

Wróciłem dziś z Kielc i może dodam że jest C-3150 i C-3150V, kolejno skrzynia ZF 40/40 i Vigus 32/32. W obu przypadkach silniki Deutz. C-3150V miał co prawda czarne szyby ale środek kabiny już jest bo zaglądałem. Nie umiem tylko ocenić czy coś tam działa. 

W modelach już znanych pokazano nowe kabiny z cienkim dachem i lampami roboczymi przednimi LED, takie wąskie paski, wygląda to ok. Jedna C-380 była na pełnej feldze z tyłu, tylko laczki jak do sadu. Pojawił się też model C-3110 HL. Dodatkowo wystawione były 25014, przyczepy D-608, D-614, trzyosiowa do bel, plus jakieś 2 rozrzutniki, 2 prasy i sprzęt ogrodniczy.

 

 

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Co to jest ten c 3110 HL? 

 

Jeśli chodzi o Vigus, chyba nie wszyscy mają świadomość, że to będzie skrzynia gorsza od właściwie każdej podobnej skrzyni dostępnej na rynku. Nie życzę im źle, ale co Wy myślicie, że za pierwszym podejściem zrobią lepszą skrzynię niż firmy z dziesiątkami lat doświadczenia? Każdy kto ją kupi będzie królikiem doświadczalnym. 

Opublikowano

Skrzynia typu powershift z ppowershuttle nie jest niczym nowym na rynku więc jedyne co się będzie tu liczyć to dobranie przełożeń, utrata mocy (by była jak najmniejsza) no i oczywiście awaryjność. Jak widać Zetor który robił skrzynie takie jak kiedyś Ursus robi z powodzeniem swoje transmisje więc dlaczego przekładnia Ursusa ma być gorsza? Obecnie wszystkie wielkie koncerny skupiają się na przekładniach bezstopniowych i praktycznie każdy większy koncern ma je w ofercie od 100 km wzwyż. Tak naprawdę taką skrzynię powinniśmy mieć pod koniec lat 90 w ciężkiej serii wtedy można by mówić o jakimś faktycznym strachu jak to bedzie chodziło a tak jak tych skrzyń tego typu jest mnóstwo nawet o takiej samej ilosci biegów to dlaczego ma to nie chodzić?

Opublikowano (edytowane)

Chodzić pewnie jakoś będzie, ale awaryjność - życzę Ursusowi jak najlepiej, ale żeby dojść do jakiegoś poziomu jakości trzeba uczyć się na błędach, jakoś nie wierzę w to, że pierwszy strzał i od razu majstersztyk. 

 

Tutaj na tym filmiku jest c3150 z ZF , wersja chyba najbliższa produkcji, można zobaczyć kabinę z normalnymi szybami, widać wnętrze, takie jak na przeciekach sprzed paru dni :) Koła w normalnym kolorze:)

 

https://www.youtube.com/watch?v=X5Cailr5cEc

 

W galerii jest ten c3110 HL , ale maska podniesiona widok niepełny z boku. Maska na pewno jakaś nowa, dokładnie nie widać.  Był kiedyś taki model c3110 hellas,  110ka na rynek grecki, może jakieś nawiązanie ...

 

Jest też fajny c382 na szerokich kapciach, z tuzem, fajna maszynka :)

 

Edytowane przez craft
Opublikowano (edytowane)

no nie wiem ale firma taka jak fiat która robiła średnie diesle wprowadzając common rail weszła w ere najlepszych silników diesla jakie produkuje i obecnie w swojej klasie są w czołówce pod względem niezawodności tych slinków. Silniki wtedy wprowadzone nie miały nawet wad okresu testowego także uważam że wszystko jest możliwe tym bardziej że reszta firm praktycznie powieliła to rozwiązanie tak jak Ursus powielił skrzynie, to nic nowego na rynku, to już było wiec mam nadzieje że przemyśleli jak się sprawdzają dane rozwiązania ;) jakby to była całkowicie rewolucyjna skrzynia to mogłyby być obawy ale to praktycznie powszechna technologia :)

 

Edytowane przez Agrotron155
Opublikowano

Panowie to na razie prototyp . Nie wiadomo co będzie w wersji standardowej a co w opcjach. Jest pewne że 6 cyl. będą w ofercie ale znając życie .... Po ilu od premiery trzeba było czekać na c-360 ? Baaaardzo długo...... Tutaj też będzie podobnie . Więc poczekajmy . Co do skrzyń kilka lat je opracowywali i tworzyli na pewno też kopiowali dlatego nie sądzę aby miały być jakieś problemy ale wiadomo to tylko domysły . Jak pojeżdzą z 2-3 lata coś więcej będzie można powiedzieć .

Opublikowano (edytowane)

EHR na pewno lepszy jak w 11054 na plus

Wajchy od hydrauliki masakra tak samo jak w 11054 ni to wygląda ni to co.
Panel od świateł taki jaki był czyli na +

Żółw / zająć umieszczenie wydaje się dobre.

 

Do czego są te przyciski pod dźwigniami hydrauliki ( Myślałem że wpierw są to elektrozawory do hydrauliki )  Chyba że ma on aż 6 par wyjść hydrauliki.  

A do czego ten dżojstik ? Do obsługi tura / przedniego tuza? Tylko to mi na myśl przychodzi,

Oczywiście na plus 40x40 przełożeń plus półbiegi i rewers  Elektro Hydrauliczny.

 

Ogólnie jeżeli był by już w sprzedaży to szwagier zastanawia się czy go na wiosek składać :)

Edytowane przez AGROferajna
Opublikowano

EHR może i w dobrym miejscu ale warto byłoby dać panel z nowszego modelu, albo podobny jak w Fendzie z lat 90 tych. Zostawić w tym miejscu przełącznik główny EHR i potencjometr od płynnej regulacji głębokości a resztę potencjometrów umieścić na słupku pionowym kabiny. Dobrze byłoby zwiększyć tylko średnicę pokrętła regulacji głębokości bo szukanie go dwoma palcami pomiędzy pozostałymi wcale nie ułatwia pracy.

Opublikowano

Te zdjęcie to było c-3150 zwykły bez v-power   a pozatym wszystkie ursusy są świetnie wykonane tyllko pulpit z kierownicą masakra dla porównania c-382 z targów i c-382 z przed Agro techu ursus-c382-manualna-sandomierz-277487812535129_888985087877206_50592473098546499


EHR na pewno lepszy jak w 11054 na plus

Wajchy od hydrauliki masakra tak samo jak w 11054 ni to wygląda ni to co.
Panel od świateł taki jaki był czyli na +

Żółw / zająć umieszczenie wydaje się dobre.

 

Do czego są te przyciski pod dźwigniami hydrauliki ( Myślałem że wpierw są to elektrozawory do hydrauliki )  Chyba że ma on aż 6 par wyjść hydrauliki.  

A do czego ten dżojstik ? Do obsługi tura / przedniego tuza? Tylko to mi na myśl przychodzi,

Oczywiście na plus 40x40 przełożeń plus półbiegi i rewers  Elektro Hydrauliczny.

 

Ogólnie jeżeli był by już w sprzedaży to szwagier zastanawia się czy go na wiosek składać :)

Ehr lepszy był tamten ponieważ był polski .. a Nie był zły w obsłudze, Wajchy od hydrauliki są ok ale te szczotki w dziurach to już nie
​Panel świateł ok Polski i dotykowy ale również funkcjonalny i prosty, Do biegów mamy tylko 1 wajche z 2 półbiegami więc ok jak narazie
​Te zaślepki z bardziej z tyłu to  w V power gościu mówił żę tam jest obługa wałka i przedniego tuzu itd  Te przyciski służą do hydrauliki dwa niebieskie od lewej do lewej dźwigni hydrauliki a 2 czerwone po prawej do czerwonej dźwigni,  Ten dżojstik sam nwm do czego byle w dobrym celu  Ze skrzynią masz racje i jako jedyny ma rewers elektrohydrauliczny i po lewej stronie :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v