Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany dwa mam wrażenie, że dyskusja między Wami to jak rozmowa głuchego z niemową... Kupiłeś claasa i niutka to musiałeś liczyć się z tym, że będziesz przepłacał za "złote" części... Jeśli nie byłeś tego świadom to teraz już jesteś... Drugi z kolei jeśli nie chce kupować polskiej maszyny to niech nie kupuje... Niech pozwoli każdemu na własny osąd... Wolny rynek, demokracja, free will itd, itp... Dla sfrustrowanych i "naciągniętych" są inne fora ;)

 

KOlego, czytaj, "do czynienia W PRACY" a nie w własnym gospodarstwie

Opublikowano

"URSUS podbija Afrykę w nowym kierunku: TANZANIA!

W dniu dzisiejszym (tj. 22 października 2015) URSUS S.A. w obecności Premiera Tanzanii Pana Mizengo Pinda i Ministra Obrony Narodowej Pana Husseina Ally Mwinyi oraz byłego Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej Pana Lecha Wałęsy podpisał ze spółką National Service Corporation Sole (SUMA JKT) umowę na dostawę 2400 ciągników, oprzyrządowania i części zamiennych, a także wyposażenie hali montażowej i centrów serwisowych zlokalizowanych w Tanzanii. Łączna wartość kontraktu w dniu zawarcia wynosi 55 mln USD. Umowa będzie realizowana na przestrzeni pierwszych trzech kwartałów 2016 r."

 

Opublikowano

KOlego, czytaj, "do czynienia W PRACY" a nie w własnym gospodarstwie

 

Kolego, czytaj, czy ja zwróciłem się do Ciebie bezpośrednio? Uderz w stół, a nożyce się odezwą ;)

Link do kontraktu "tanzańskiego":

http://wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,19063501,wielki-kontrakt-ursusa-dostarczy-do-tanzanii-ciagniki-za-ponad.html?biznes=czestochowa#BoxBizLink

 

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ursus-sprzeda-traktory-do-tanzanii,94,0,1934686.html

 

Opublikowano

Tak sobie patrze w ten nowy katalog i ten który mam z Bednar i widzę zmianę w danych technicznych Modelu U-4150 

a dokładnie mówiąc z przełożeń 40x40 zrobiło się 32x32 i z udźwigu 7200kg zrobili 7000kgczyli są to parametry transmisji Vigus no nie? 

Ale znowu nie  zmienili w danych technicznych ZF na vigus co mnie dziwi....

Opublikowano

Co do kontraktu na Tanzanie, wszystko fajnie, pięknie ale ciągniki będą składane u nich na miejscu a nie u nas, więc Polska nic z tego nie będzie miała, a nawet może stracić jeśli Tanzania nie spłaci nam kredytu który dostali od (jak się nie mylę) NBP. Nie wiem wgl na jakiej podstawie tak zacofany kraj dostał taki kredyt, szkoda tylko że jeśli oni go nie spłacą to pieniądze ściągną z podatników.

Opublikowano

w Ursusie 5314 jest silnik Ursusa ale napewno sami go nie produkuja tylko podwykonawca:) maja dwa nowe kontrakty duze i to wszystko do konca  3 kwartalu 2016 roku ale nic nie mowia o pierwszym kontrakcie a mieli do konca wrzesnia obgadac co i jak z druga czescia realizacji:) przyczepy do trzciny widac ze skladaja bo stoja przed hala.

Opublikowano

Ursus sam produkuje silniki oraz skrzynie biegów do ciągników 2812, 3512, 4512, 5312-5314. Są one eksportowane  w podzespołach do Pakistanu .

W Pakistanie firma FarmAll Technology je montuje i sprzedaje na rynek Pakistański i Irański.

Opublikowano (edytowane)

a to nie jest tak ze oni w pakistanie maja tylko licencje na 2812 i 3512 i je tam produkuja w całosci a 5312-5314 w polsce?

Ps.A jak myslicie ursus wypuści coś w stylu 3512 na krajowy rynek jako zastepstwo c-330 i c-360?

Edytowane przez dawidursus323
Opublikowano

nie za bardzo rozumiem, chcecie przywrócenia produkcji C-330 czy 3512 w niezmienionej formie??? przecież to nie możliwe, po pierwsze normy spalin, po drugie technologia, która przez ostatnie 30 lat posunęła się do przodu

coś na zastępstwo C-330, C-360 i 3512 to pokazywany i jeszcze nie produkowany nowy C-360, prostszego ciągnika nie da się już zrobić, chyba że mówimy o ciągniku pokroju Escort 550, ale moim zdaniem gdybym za takie coś miał dać 40tys.zł w podstawowej wersji to wolałbym wsadzić 10tys.zł w remont C-330, drugie 10tys.zł w remont C-360,a resztę wydać na bardziej przyjemne sprawy

Opublikowano (edytowane)

nikt nie mówi że w niezmienionej formie bo to nie możliwe tak jak mówisz, ale ursus co idzie na afryke-5014A można by go było wprowadzic tez na polski rynek. coś prostego bez kabiny jak escort 550

Ps.A właśnie co z c-360 nowym? To ciągłe przesuwanie terminu wprowadzenia do sprzedazy już mnie denerwuje.

Edytowane przez dawidursus323

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v