Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciągniki 5314 z 95 roku miały serię wadliwych pomp wtryskowych co skutkowało dymieniem i brakiem mocy w ramach gwarancji trafiło mi się ok 10 ciągników w których słabo była utawardzona krzywka w pompie wtryskowej po naprawie pompy ciągnik odzyskiwał swoją moc prawdopodobnie ten ciągnik jest z tej serii pozdrawiam

Opublikowano

Witam w zeszłym roku kupiliśmy ursusa 5314 z 95 roku, przeszedł on po zakupie mały remont silnika to znaczy zostały wymienione pierścienie na tłokach, panewki, wtryski, uszczelka pod głowicą.

 

Zabiegi te nic nie pomogły ursus jest wciąż słaby a przy nawet niewielkim obciąrzeniu dymi co jest niespotykane w tych traktorach

 

 

Co to może byc?

 

 

pomóżcie !!

 

jaki jest to dym, jasny czy czarny ? jak ten traktor odpala gdy jest zimny i ciepły? na próbę proponuję zdjąć przewód od filtra powietrza, następna rzecz sprawdzenie ustawienie zaworów, czasami zdarza się zamontowanie końcówek wtryskiwaczy od mf 255, jesli mozesz to podaj typ końcówki,nieraz gdy naprawiałem taką usterkę zdarzało się że pod wtryskiwaczem były 2-3 podkładki nie wiem czy rozbieraliście cały silnik, ale czy prawidłowo zamontowaliście jednostkę wyważającą zintegrowaną z pompą olejową silnika? pozostaje również pompa wtryskowa.

 

Witam w zeszłym roku kupiliśmy ursusa 5314 z 95 roku, przeszedł on po zakupie mały remont silnika to znaczy zostały wymienione pierścienie na tłokach, panewki, wtryski, uszczelka pod głowicą.

 

Zabiegi te nic nie pomogły ursus jest wciąż słaby a przy nawet niewielkim obciąrzeniu dymi co jest niespotykane w tych traktorach

 

 

Co to może byc?

 

 

pomóżcie !!

 

jaki jest to dym, jasny czy czarny ? jak ten traktor odpala gdy jest zimny i ciepły? na próbę proponuję zdjąć przewód od filtra powietrza, następna rzecz sprawdzenie ustawienie zaworów, czasami zdarza się zamontowanie końcówek wtryskiwaczy od mf 255, jesli mozesz to podaj typ końcówki,nieraz gdy naprawiałem taką usterkę zdarzało się że pod wtryskiwaczem były 2-3 podkładki nie wiem czy rozbieraliście cały silnik, ale czy prawidłowo zamontowaliście jednostkę wyważającą zintegrowaną z pompą olejową silnika? pozostaje również pompa wtryskowa.

Opublikowano

olej do paliwa dolewasz,on ma smarowanie paliwem

nie dolewam oleju do paliwa

 

Pompa ci siadła. jak zagrzeje się i straci moc polej wodą pompę wtryskową,schłodź ją.jak będzie dobrze to pompa.

dzięki za rade sprawdze

Opublikowano

Witam, mam problem z Ursusem 3512 brakuje mocy przy dużym obciążeniu. Podejrzewam że chodzi o układ paliwowy ponieważ w osadniku przy filtrze paliwowym daje się zauważyć powietrze. Poza tym ten brak mocy nie jest stały, tylko silnik spada z obrotów i po chwili znowu wchodzi. Oraz gdy spadnie z obrotów po zatrzymaniu się i odczekaniu znowu wchodzi. Wygląda to jakby paliwo gdzieś nie dochodziło. Oczywiście był układ był wielokrotnie odpowietrzany, ale bez skutku.

 

Jak do tej pory zostały wymienione:

 

- filtr paliwa

- kranik z przewodem od zbiornika

- sprawdzone przewody paliwowe

- pompa wtryskowa

- pompa zasilająca

 

Czy ktoś wie co jeszcze można sprawdzić?

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Prawdopodobnie najpierw zdecyduję się na wymianę uszczelki pod głowicą.

Tylko czy jeśli coś jest nie tak z silnikiem to nie powinien się przegrzewać?

Silnik trzyma cały czas temperaturę w normie, odpala zawsze bez problemu, ma około 3500 mth.

Opublikowano

Oleju nie bierze? Zazwyczaj te silniki maja taka charakterystykę że łatwo zdusić z obrotów pod obciążeniem. Jeżeli te spadanie z obrotów wg Ciebie jest nienaturalne to obstawiam padnięta uszczelkę pod głowicą.

Opublikowano

Kolego jak lejech opałówe albo inne gówno to ursuse ci nie pojedzie ursus 2812 i 3512 mają takie czułe pompy troche syfu i nie idzie a jeżeli pali to nie jest to sprzuguj przeczyściś albo wymienic wtryskiwacze :P

Opublikowano

cześć dziś mi 3512 nawalił a dokładnie przez przewód koło koła pasowego wylatuje dym jak i olej i jak dam gazu mocniej to bardzo na czarno dymmi a jak bez gazu to nie dymii co może być? dodam że silnik po 300 mth od remontu oleju nie brał nic

Opublikowano

witam chciał bym się dowiedzieć jak to jest z tymi 4512 ile maja koni bo wszędzie piszą co innego a instrukcija obsługi jest taka sama co 4512 4514 5312 5314 i niby niczym się nie różnią tylko obrotami przy podawanej mocy tłki sa takie same tuleje itp tylko koła mają inne i sam wkońcu niewiem prosze o pomoc :) niby mają 60 66 i 68 ????

Opublikowano

Starsze modele 4512 miały inaczej ustawioną pompę wtryskową i miały max 2000 obrotów i 60 KM ale już w nowszych seriach zrobili prosty zabieg czyli podnieśli obroty maksymalne na pompie wtryskowej do 2400 i tym samym moc wzrosła do 66 KM. Być może różniły się jeszcze trochę skrzynią biegów djać inne przełożenie ( ale tego do końca nie jestem pewien) i dlatego na innych rozmiarach kół tylnich były inne prędkości...

Opublikowano

skrzynie to są takie same nawet 255 ma taka samą tylko rozmiar kul jest wiekszy i jedzie szybciej np zalozyć mu wieksze kola o rozmiar tak jak 53 i jedzie już prawie 40 a tak to max 35 a 53 ma ten sam silnik i wyciągneli z niego 72 konie a niby ten sam silnik

Opublikowano

Co wy gadacie , różnice są w silniku średnicom tule tłoków , oraz wałem korbowodowym jest grubszy. W 5314( 5714) koło pasowe jest na trzech śrubkach ,ponoć kładli turbo tylko siadało ..Nie chciało im się szukać innej firmy tylko rozwiercili blok i większa średnice 4514 macie koło pasowe wału na śrubę. Dawka paliwa też się kłania . Skrzynia jest szybka i wolna , mosty przednie też śię rózniom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrzej2110
      Witam
       
      Mam problem z 3512. Gdy chce go odpalić z komina leci czarny dym a silnik nie chce załapać. na hol zapala. Co zrobić żeby palił z rozrusznika?? Dodam ze wtryski ma wymienione i zawory były regulowane.
    • Przez hubertg7
      Witam! Mam problem z ursusem 4512. Otóż po remoncie ciągnika zaczął się problem ze sprzęgłem a dokładniej z tarczą od wałka WOM-u. Po założeniu nowej tarczy ciągnik pracował może ze 3 dni i tarcza znowu się rozleciała. Szykowaliśmy go już 4 razy i zawsze jest to samo. Jedyne co mnie zastanawia to jest to że gdy ciągnik się rozgrzeje ze sprzęgła dochodzą dźwięki jakby coś ocierało albo coś. Dzwoniliśmy po mechanikach i nikt się nie chce tego podjąć i nikt nie wie co może być. Koledzy pomóżcie. Czy to może być wina docisku??
    • Przez 18mateo18
      witam
      Mam problem ponieważ mój ferguson nie puszcza powietrza z pneumatyki tylko nabije na maxa i ślizga się pasek od sprężarki co jest popsute ????
    • Przez erni
      czy u4514 to dobry wybor do tur-a?awaryjny jest przy nim?prosilbym o napisanie wad i zalet i czy warto w to sie pakowac..
      pozdrawiam erni
    • Przez El_Chapo2812
      Witam, jestem włascicielem Ursusa 4512 od niedawna. Problemy zaczęły się podczas orki, ponieważ ciągnik od zimy stał w garażu nieużytkowany i osad powstały w baku zapchał filtr paliwa oraz pompke.Po wyczyszczeniu baku i wyczyszczeniu wszystkich rzeczy oraz odpowietrzeniu ciągnik wchodzi na wysokie obroty(2500) pochodzi chwile i zaczyna spadac z obrotów pomimo dawania największej dawki paliwa na pedale gazu.Czym to może być spowodowane?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v