Skocz do zawartości
Tomek12

Brak mocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomek12    5
pewnie masz zapchany filtr przy baku musisz spuscic paliwo i go wyczyscic

paliwo z baku leci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zdruj77    1

gdzieś musi ciągnąć to powietrze morze jakieś mikro pęknięcie przewodu zmęczone podkładki miedziane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Masz problem z zaworkami w pompce zasilającej wykręc zaworki przeczyśc i problem zginie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Jeżeli ciągnik ma kilka lat to chyba czas już wymienić uszczelki gumowe na rurkach paliwowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
W filtrze paliwowym pojawia sie powietrze skad sie tam bierze? Ciagnik traci sile

 

Miedzy bakiem a filtrem lapie lewe powietrze. :):) Chyba ze w baku jezdzisz na 5- 8 litrach ropy :) i na dolkach chleboce w baku i lapie lewe powietrze w przewody. :)

 

A ze traci sile to moze byc ten filter zapchany i pompka nie moze pociagnac odpowiedniej dawki paliwa. :):)

 

Chyba ze tam masz co innego niz w 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal89    0

Witam w zeszłym roku kupiliśmy ursusa 5314 z 95 roku, przeszedł on po zakupie mały remont silnika to znaczy zostały wymienione pierścienie na tłokach, panewki, wtryski, uszczelka pod głowicą.

 

Zabiegi te nic nie pomogły ursus jest wciąż słaby a przy nawet niewielkim obciąrzeniu dymi co jest niespotykane w tych traktorach

 

 

Co to może byc?

 

 

pomóżcie !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    31

Sprawdź ciśnienie sprężania tzw." kompresje" to powinno wstępnie pomóc ustalić przyczynę braku mocy i kopcenie.Ważną rzeczą jest też ciśnienie wtrysku.Lepiej żeby było nieco za wysokie niż zalecane niż za niskie! -(kiedyś przy wymianie rozpylaczy gość ustawiając wtryski mówił mi "ustawie niższe ciśnienie wtrysku to pompa będzie miała lżej"-ale jak się okazało to po wymianie zaczął kopcić więc wtryski do gościa ,następna regulacja tak jak zalecają i skończyło się dymienie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal89    0

ciśnienie na wtryska jest już podniesione wyżej niż zalecane i nic z tego

a pompy niesprawdzałem, co prawda niema na niej żadnych pląb więc mógł ktoś tam grzebac

ale w minusowych temperaturach odpala bez niczego więc niewiem co to może byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    33

Ile ma MTG ,może silnik jest zarżnięty i ktoś sprzedał ,sprawdzałeś czy jest próg na cylindrze?a olej bierze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1979    1

Co do dymienia to po pierwsze możesz sprawdzić czy przypadkiem świeca płomieniowa nie podaje cały czas paliwa. Jedna jak kupiłem to po zamontowaniu i odpaleniu ciągnika na podwórku nic nie było widać. Po zamontowaniu innej już było ok. A co do małej mocy to tak doradził bym zacząć od sprawdzenia filtru powietrza. Kiedyś mój wuja miał problemy z mocą w ciapku. Mechanik stwierdził że trzeba dać pompę do regeneracji. Po zamontowaniu było nadal to samo wiec następne w kolejności były zestawy naprawcze i to nic nie pomogło wiec ktoś doradził im by wymienili filtr ^^ i po sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0

Miałem ten sam problem jak kupiłem 4512. U mnie przyczyną było złe ustawienie zaworów ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1003

Co do dymienia to po pierwsze możesz sprawdzić czy przypadkiem świeca płomieniowa nie podaje cały czas paliwa. Jedna jak kupiłem to po zamontowaniu i odpaleniu ciągnika na podwórku nic nie było widać. Po zamontowaniu innej już było ok. A co do małej mocy to tak doradził bym zacząć od sprawdzenia filtru powietrza. Kiedyś mój wuja miał problemy z mocą w ciapku. Mechanik stwierdził że trzeba dać pompę do regeneracji. Po zamontowaniu było nadal to samo wiec następne w kolejności były zestawy naprawcze i to nic nie pomogło wiec ktoś doradził im by wymienili filtr ^^ i po sprawie

 

 

mam mf 690 ostatnio też miałem spadek mocy okazało się że filtry powietrza wyjałem na próbe inna maszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    593

sprawdź w pompie paliwowej filtr jest on pod głównym przewodem doprowadzającym paliwo z filtra paliwa tylko uważaj żeby nie pomylić zaworków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelS    42

Czasem tak bywa a to najmniejszy problem , ostatnio mieliśmy tak w 3P że brakowało mocy ,a to był filtr paliwa , brakowało odpowiedniej dawki i brak mocy , a się głowiliśmy . Na początku sprawdzaj najprostsze rzeczy . Obstawiam że to może być dany filtr paliwa , a jak nie on to pompa ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAME100    0

Witam w zeszłym roku kupiliśmy ursusa 5314 z 95 roku, przeszedł on po zakupie mały remont silnika to znaczy zostały wymienione pierścienie na tłokach, panewki, wtryski, uszczelka pod głowicą.

 

Zabiegi te nic nie pomogły ursus jest wciąż słaby a przy nawet niewielkim obciąrzeniu dymi co jest niespotykane w tych traktorach

 

 

Co to może byc?

 

 

pomóżcie !!

 

Wymiana samych pierścieni tłokowych w duzej wiekszasci nic nie pomoze, poniewaz silnik po wiekszym przebiegu (a podejrzewam ze Twoj taki jest) ma zuzyte w roznym stopniu tuleje cylindrowe ( owalizacja stozkowatosc itp) gdy do takich tulei zalozysz nowe pierscienie silnik jest "dziurawy" bo okragle pierscienie nie dokladnie przylegaja do owalnej tulei wiec wystepuje spadek kompresji i wieksze zuzycie oleju czyli silnik dymi i nie ma mocy. Niektorzy przy zakladaniu nowych pierscieni do zuzytego silnika czyszcza tuleje papierem sciernym co powoduje ich wieksza chropowatosc i mozliwosc ze pierscienie sie szybciej dopasuja, jednak uwazam ze to jest ratowanie nieboszczyka. Najlepiej zrob remont kapitalny na surowych tulejach, bedziesz mial spokoj na dlugi czas.

 

PS. Kiedys kupilem Zetora 6340 od handlarza ktory mial niby zajechany silnik- nijak nie szlo zimnego odpalic a jak odpalil to nic nie bylo widac. Po rozebraniu silnika okazalo sie ze ow handlarz zalozyl nowe pierscienie i tak go sprzedał. Gdy zalozyem nowe komplety naprawcze silnik po zlozeniu odpalil od "kopa"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janek147    2

Kolega SAME100 ma racje wymiana samych pierścieni nic nie daje. Mysmy tez kiedyś wymieniali same pierścienie i to specjalnie nie dało zadnej poprawy, po nastepmym czasie przeszedł generalny remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal89    0

przy zakładaniu pierścieni przejechaliśmy tuleje papierem sciernym żeby sie lepiej dopasowały potem mierzyliśmy sprężanie na cylindrach i wyszło że wszystko jest w normie chociaż na każdym cylindrze była inna wartośc

 

Co do dymienia to po pierwsze możesz sprawdzić czy przypadkiem świeca płomieniowa nie podaje cały czas paliwa. Jedna jak kupiłem to po zamontowaniu i odpaleniu ciągnika na podwórku nic nie było widać. Po zamontowaniu innej już było ok. A co do małej mocy to tak doradził bym zacząć od sprawdzenia filtru powietrza. Kiedyś mój wuja miał problemy z mocą w ciapku. Mechanik stwierdził że trzeba dać pompę do regeneracji. Po zamontowaniu było nadal to samo wiec następne w kolejności były zestawy naprawcze i to nic nie pomogło wiec ktoś doradził im by wymienili filtr ^^ i po sprawie

świeca płomieniowa działa jak trzeba, a co do filtra to czyściłem go i wydawał się czysty

 

Ile ma MTG ,może silnik jest zarżnięty i ktoś sprzedał ,sprawdzałeś czy jest próg na cylindrze?a olej bierze?

wedłóg licznika ma coś ok 3000 mth dokładnie niepamiętam,progów na cylindrach niebyło, i oleju też niebierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAME100    0

przy zakładaniu pierścieni przejechaliśmy tuleje papierem sciernym żeby sie lepiej dopasowały potem mierzyliśmy sprężanie na cylindrach i wyszło że wszystko jest w normie chociaż na każdym cylindrze była inna wartośc

 

 

świeca płomieniowa działa jak trzeba, a co do filtra to czyściłem go i wydawał się czysty

 

 

wedłóg licznika ma coś ok 2000 mth dokładnie niepamiętam,progów na cylindrach niebyło, i oleju też niebierze

 

To jest czysty czy sie wydawał? Sproboj odlaczyc filtr powietrza na chwile i zobaczysz czy bedzie roznica czy nie !!!

wg mnie mierzenie kompresji nie jest do konca miarodajne bo olej niejako uszczelnia i fałszuje wyniki a po za tym cisnienia przy pomiarach nie odpowiadaja cisnieniom podczas pracy i podczas pomiaru wszystko wydaje sie ok a podczas pracy dzieja sie cuda bo silnik "przepuszcza" i jezeli tak jest to dmucha z odmy. No chyba ze cos poknociles przy skladaniu np. odpowiednie ustawienie rozrzadu i mechanizmu wywazajacego .

A co do "progow" na tulejach to to ze ich niema nic nie znaczy bo przecierz nowy silnik tez mozesz przegrzac i moga byc "kłopociki"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal89    0

czy ktoś wie jakie dokładnie powinno byc ciśnienie sprężania na cylindrach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×