Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
samczyk1991

MF 255 stracił moc , pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
samczyk1991    82

Pomocy, Ojciec niedawno pojechał za granice więc problem muszę sam rozwiązać. Jadę sobie fergusonem, wszystko ok. Zgasiłem go ,poszłem załatwić co trzeba , za 20 min wracam, odpalił normalnie i podczas trasy do domu stracił moc , a z tego "grzyba" od filtra powietrza można usłyszeć podobny odgłos co z tłumika i z tego "grzyba" dmucha powietrzem, na obroty bardzo powoli się wkręca, a do garażu już na terenowych wjeżdzałem :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    72

jedyna rada to tylko remont silnika bo jak dmucha w filtr powietrza to juz po ,,ptokach" a duzo juz nim mtg nakreciłes moze sie myle ale tak sie u mnie dzało w mf i niestety musiał dostac nowe serce silnik był robiony w zwoleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

samczyk1991    82

Niecały tysiąc mth po kompletnej kapitalce, wszystko było na nowe zmieniane :huh:

Wał, komplety naprawcze, panewki , głowica i inne pierdoły. Układ wtryskowy po regeneracji.

3 lata pracy na 17 ha, podejrzewam około 600-800mth po kapitalce :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Odpal go na ściągniętej pokrywie zaworów i zobacz na wolnych obrotach co jest grane z zaworami.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Ciężko , bardzo ciężko mu wkręcić się na obroty. Muszę lecieć , wracam za 2h to odpowiem na wasze posty :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Uszczelka pod głowica tak jak kolega napisał. Tylko proponuje ja splanować (głowice), to nie bedzie takich problemów w przyszłości (rada mojego mechanika). Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

nim co kolwiek zaczniesz robić to wymień filtr paliwa bo może on broić mam 4514 , więc wiem że przez filtr może coś takiego się dziać i to niespodziewanie , a co do tego dmuchania to u mnie też tak jest a silnik jest super , jak to zauważyłem to miałem obawy ,ale ciągnik chodzi pięknie ma siłe dobrze odpala nawet w mrozy i oleju nie bierze. Tak więc wymień filtr paliwa i dmuchaniem się nie martw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

A ja mam mf 255 i tez wiem, miałem takie coś po żniwach, że on nawet pustej przyczepy nie mógł radzić, wymieniłem filtr paliwa i było nadal to samo. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

A powiedzcie mi na czym polega planowanie głowicy ??

 

......polega na zrownaniu plaszczyzny, tej ktora dolega do bloku

 

A odnosnie tematu to...na poczatek zawory, a jesli jest ok to najprawdopodobniej, jak Koledzy juz napisali uszczelka pod glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Z tego co mi wiadomo to Planowanie głowicy to jej wyrównanie pod uszczelkę przez szlifowanie :blink: Czy jakoś tak !!! Ale nie mylić ze szlifowaniem boszką :huh:


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    599

ja też myślę że jest to uszczelka pod głowicą, zobacz ten filterek paliwa co jest w pompie paliwowej jest on pod głównym przewodem co wychodzi z filtra paliwa i idzie na pompe trzeba uważać przy wyjmowaniu tego filtra bo są tam takie zaworki i nie pomylić ich ponieważ pompa nie miała by smarowania


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Uważam, że nie dostateczna ilość paliwa nie powodowałaby zaburzeń w ruchu powietrza w filtrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

 

Właśnie słychać takie cmokanie jak ze sprężarki , wielkie dzięki , co do planowania głowicy to nówkę zakładaliśmy więc nie sądzę żeby tak szybko coś się z nią stało , skoro mechanik tam mówi to pewnie ma racje.

 

Byłem przed chwilą palić go, mam rozrusznik szybkoobrotowy i nie zapalił . Rozrusznik kręcił przez pół minuty , coś tam łapał ale nie odpalił :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

a jaka ta głowica była, bo że nowa to nie oznacza że dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Jak mój traci moc i słychac cmokanie sprężarki, to zawsze wymieniam filtr paliwa, a potem go odpowietrzam i jest git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Mam filtr w domu , to jutro wymienię, ale jestem sceptycznie do tego nastawiony , nie sadzę żeby to pomogło.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    31

Na 99% to uszczelka pod głowicą!Dmuchnęło ją pomiędzy 1 a 2 cylindrem-najprawdopodobniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam2290    0

u mnie w Ferdku tez tracił moc to była uszczelka pod głowicą i miałem coś takiego ze cztery razy ale splanowałem (czy jak to sie pisze) głowice i jest oki już ok 2 lat


długo by opowiadać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Heh... Na ogół w tym miejscu wydmuchuje :blink: jak ja nie splanowałem, tylko tak ja skręciłem, to mi wodę wyrzucało przez korek od chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

na 100% uszczelka pod głowicą , za słabo była dokręcona głowica.Uszczelka powinna być miedziana,żadne filtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Moim zdaniem uszczelka pod głowicą w moim U3512też to przerabiałem i to kilka razy

 

pozdrawiam adamjd6100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ibanezrg1
      Witam Serdecznie Ludzi z Forum
       
      Mam pytanie odnosnie Massey Ferguson 165 z lat 1967 w zwyz
      1. Traktor mialby mi sluzyc sporadycznie bardzie w teren lesny ,przywiezsc jakies drewno na opal lub w klocu , a takze koszenie 3 hektarow trawy rotacyjna, i do takich robot przydomowych ,czesem cos przewiesc- co myslicie o tym ciagniku czy warto inwestowac w takiego staruszka dodoam ze jestem tez przygotowany na wklad finansowy tylko czy nie ma problemu z czesciamy do nich i czy sa duzo drozesz jak do C330 czy 360
      2.Zastanwiam sie czy zamisat takgiego MF-165 nie kupic C330 czy 360 .Sam nie wiem bo ma okzaje kupic MF165 za jakies 7500zl na chodzie zaresjtrowany zniszczony wizulanie do wymiany opony wszytskie 4 sztuki skrzynia dziala 3.Czytalem tez natomiast ze w tym modelu 165 tez sa hamulce tak jak w C330 i 360 i ze to nie rewelacja ale jedzilem troszku C330 i tak tragicznie nie bylo
       
      Prosze o wyczerpujace odpowiedzi i wszelkie informacje o tym modelu MF165 mile widziane .Chyba ze ma ktos jakies inne porpozycje co do C330 czy C360 ale z tego co patrzylem po internecie to za C330 do remontu trzeba dac od 9tys zl w zwyz a to dalej taki pachpajek tyle ze zgrabny bo mniejszy chyba od 165
    • Przez dominikl95
      Zakupiłem MF 699 i chciałbym sie was zapytać do czego służą wajchy od podnosnika jedna od podnoszenia a druga?Proszę o wytłumaczenie do czego one służą.
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez EmoGirl33
      Witam  kupiłem ciągnik MF  274 to jest podobno takie same co Landini 6500  i chce wymienić olej i jak gdzie sa wszystkie filtry np oleju paliwa czy mógł by mi kota powiedzieć lub wysłać jakiegoś linka  jak on wygląda?
    • Przez keeway
      Witam chce obic w ciagniku podsofitke eko skora i potrzebuje czarna z czerwonym szwem zamawial ktos taka lub ma link do ogłoszenia.   Zapodaje zdjęcie.   https://zapodaj.net/47f8ce9300934.jpg.html
×