Zaloguj się, aby obserwować  
samczyk1991

MF 255 stracił moc , pomocy

Polecane posty

samczyk1991    83

Pomocy, Ojciec niedawno pojechał za granice więc problem muszę sam rozwiązać. Jadę sobie fergusonem, wszystko ok. Zgasiłem go ,poszłem załatwić co trzeba , za 20 min wracam, odpalił normalnie i podczas trasy do domu stracił moc , a z tego "grzyba" od filtra powietrza można usłyszeć podobny odgłos co z tłumika i z tego "grzyba" dmucha powietrzem, na obroty bardzo powoli się wkręca, a do garażu już na terenowych wjeżdzałem :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    88

jedyna rada to tylko remont silnika bo jak dmucha w filtr powietrza to juz po ,,ptokach" a duzo juz nim mtg nakreciłes moze sie myle ale tak sie u mnie dzało w mf i niestety musiał dostac nowe serce silnik był robiony w zwoleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

samczyk1991    83

Niecały tysiąc mth po kompletnej kapitalce, wszystko było na nowe zmieniane :huh:

Wał, komplety naprawcze, panewki , głowica i inne pierdoły. Układ wtryskowy po regeneracji.

3 lata pracy na 17 ha, podejrzewam około 600-800mth po kapitalce :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Odpal go na ściągniętej pokrywie zaworów i zobacz na wolnych obrotach co jest grane z zaworami.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Ciężko , bardzo ciężko mu wkręcić się na obroty. Muszę lecieć , wracam za 2h to odpowiem na wasze posty :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Uszczelka pod głowica tak jak kolega napisał. Tylko proponuje ja splanować (głowice), to nie bedzie takich problemów w przyszłości (rada mojego mechanika). Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

nim co kolwiek zaczniesz robić to wymień filtr paliwa bo może on broić mam 4514 , więc wiem że przez filtr może coś takiego się dziać i to niespodziewanie , a co do tego dmuchania to u mnie też tak jest a silnik jest super , jak to zauważyłem to miałem obawy ,ale ciągnik chodzi pięknie ma siłe dobrze odpala nawet w mrozy i oleju nie bierze. Tak więc wymień filtr paliwa i dmuchaniem się nie martw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

A ja mam mf 255 i tez wiem, miałem takie coś po żniwach, że on nawet pustej przyczepy nie mógł radzić, wymieniłem filtr paliwa i było nadal to samo. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    12

A powiedzcie mi na czym polega planowanie głowicy ??

 

......polega na zrownaniu plaszczyzny, tej ktora dolega do bloku

 

A odnosnie tematu to...na poczatek zawory, a jesli jest ok to najprawdopodobniej, jak Koledzy juz napisali uszczelka pod glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Z tego co mi wiadomo to Planowanie głowicy to jej wyrównanie pod uszczelkę przez szlifowanie :blink: Czy jakoś tak !!! Ale nie mylić ze szlifowaniem boszką :huh:


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    621

ja też myślę że jest to uszczelka pod głowicą, zobacz ten filterek paliwa co jest w pompie paliwowej jest on pod głównym przewodem co wychodzi z filtra paliwa i idzie na pompe trzeba uważać przy wyjmowaniu tego filtra bo są tam takie zaworki i nie pomylić ich ponieważ pompa nie miała by smarowania


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Uważam, że nie dostateczna ilość paliwa nie powodowałaby zaburzeń w ruchu powietrza w filtrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

 

Właśnie słychać takie cmokanie jak ze sprężarki , wielkie dzięki , co do planowania głowicy to nówkę zakładaliśmy więc nie sądzę żeby tak szybko coś się z nią stało , skoro mechanik tam mówi to pewnie ma racje.

 

Byłem przed chwilą palić go, mam rozrusznik szybkoobrotowy i nie zapalił . Rozrusznik kręcił przez pół minuty , coś tam łapał ale nie odpalił :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

a jaka ta głowica była, bo że nowa to nie oznacza że dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Jak mój traci moc i słychac cmokanie sprężarki, to zawsze wymieniam filtr paliwa, a potem go odpowietrzam i jest git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Mam filtr w domu , to jutro wymienię, ale jestem sceptycznie do tego nastawiony , nie sadzę żeby to pomogło.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Na 99% to uszczelka pod głowicą!Dmuchnęło ją pomiędzy 1 a 2 cylindrem-najprawdopodobniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam2290    1

u mnie w Ferdku tez tracił moc to była uszczelka pod głowicą i miałem coś takiego ze cztery razy ale splanowałem (czy jak to sie pisze) głowice i jest oki już ok 2 lat


długo by opowiadać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Heh... Na ogół w tym miejscu wydmuchuje :blink: jak ja nie splanowałem, tylko tak ja skręciłem, to mi wodę wyrzucało przez korek od chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    444

na 100% uszczelka pod głowicą , za słabo była dokręcona głowica.Uszczelka powinna być miedziana,żadne filtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Moim zdaniem uszczelka pod głowicą w moim U3512też to przerabiałem i to kilka razy

 

pozdrawiam adamjd6100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez BenekBuhaj
      Witam moje pytanie jest następujące posiadam w swoim massseyu 675  trzy dźwignię od podnosnika. 
      Pytanie mam takie jaka funkcje spelnia dana dźwignia. Wiem że ta skrajna przy blotniku to jakaś blokada. Proszę o jakieś wyjaśnienie.  ( Przesiadlem się z   c 330 na maseya. Wiem ze to nie jest jakas kosmiczna technologia. A rolnictwem zajmuje sie bardziej amatorsko. I chciałbym uzyskać jakaś prosta instrukcję co do tego podnosnika. ) 
    • Przez Agrorozkminiacz
      Witam, w MF 698 4WD, padła pompa wspomagania, pompa złom nie do odratowania.
      Pompa ze zbiornikiem mocowana na 3 śruby o numerach na obudowie: 35104 525, według katalogu nr. 1691156M93. Ogólnie obdzwonione mnóstwo sklepów i wszędzie pompy tylko na dwie śruby mocowane i według sprzedawców ta pompa nie będzie pasować, "nie podejdzie". Jak to rzeczywiście wygląda? Myślałem też o założeniu pompy od Ursusa 4512-5314 , parametrami dałaby sobie radę, jest mocowana także na 3 śruby, dołożyłby gdzieś pod maską zbiorniczek z filtrem z jakiegoś dostawczaka, tylko czy rozstaw śrub byłby taki sam? Kombinował już tak ktoś?  Pozdrawiam
       
    • Przez Piotr2604
      Witam mam problem podczas uprawy massey ferguson 390 nagle pszestal jechać co może być przyczyną 
      Biegi można włączyć bez sprzęgła i nic 
    • Przez Arek2397
      Witam,
      Mam problem z mf 2685 z niedziałającym ehr, działa tylko na zakresie exter.
      Na zdjęciu prawie na środku są dwie śruby które według katalogu powinny być na równo a u mnie jest tak jak widać i pytanie czy jest prawidłowo bo mam nerwowe przełączanie od przyspieszacza


    • Przez Rasoir
      Witam, ciągnik to MF 255 rocznik 1991, przepracowane 4730 mtg.
       
      Problem wygląda tak, ostatnio zakleszczyłem biegi ale udało mi się to opanować. Po "naprawie" wyruszyłem na łąkę aby trochę się "pogzić" i zobaczyć co się stanie (ciągnik mam u siebie od 3 dni). Zauważyłem że dosyć głośno wyje przy wyższych biegach, oraz na "dwójce" polowej i szosowej coś chrobota podczas jazdy z góry (jak ciągnik jest pchany ciężarem) na innych biegach cisza (mam drugiego MF 255 z roku 1988 i skrzynia w nim pracuje cichutko).
       
      Jak się tak "gziłem" po łące, nagle coś trzasnęło i ciągnik stanął w miejscu jakbym wyrzucił kotwicę na krótkim łańcuchu i od razu zgasł.
       
      Biegi wchodzą wszystkie, L-N-H to samo, a ciągnik można odpalić tylko na sprzęgle, po puszczeniu się dusi i gaśnie, natomiast jak silnik wyłączony to buja się normalnie na luzie bez problemów, przytargałem go pod dom drugim MF'em i zastanawiam się do czego ręce włożyć.
       
      Macie jakieś pomysły?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj