Zaloguj się, aby obserwować  
samczyk1991

MF 255 stracił moc , pomocy

Polecane posty

samczyk1991    83

Pomocy, Ojciec niedawno pojechał za granice więc problem muszę sam rozwiązać. Jadę sobie fergusonem, wszystko ok. Zgasiłem go ,poszłem załatwić co trzeba , za 20 min wracam, odpalił normalnie i podczas trasy do domu stracił moc , a z tego "grzyba" od filtra powietrza można usłyszeć podobny odgłos co z tłumika i z tego "grzyba" dmucha powietrzem, na obroty bardzo powoli się wkręca, a do garażu już na terenowych wjeżdzałem :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    83

jedyna rada to tylko remont silnika bo jak dmucha w filtr powietrza to juz po ,,ptokach" a duzo juz nim mtg nakreciłes moze sie myle ale tak sie u mnie dzało w mf i niestety musiał dostac nowe serce silnik był robiony w zwoleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

samczyk1991    83

Niecały tysiąc mth po kompletnej kapitalce, wszystko było na nowe zmieniane :huh:

Wał, komplety naprawcze, panewki , głowica i inne pierdoły. Układ wtryskowy po regeneracji.

3 lata pracy na 17 ha, podejrzewam około 600-800mth po kapitalce :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Odpal go na ściągniętej pokrywie zaworów i zobacz na wolnych obrotach co jest grane z zaworami.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Ciężko , bardzo ciężko mu wkręcić się na obroty. Muszę lecieć , wracam za 2h to odpowiem na wasze posty :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Uszczelka pod głowica tak jak kolega napisał. Tylko proponuje ja splanować (głowice), to nie bedzie takich problemów w przyszłości (rada mojego mechanika). Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

nim co kolwiek zaczniesz robić to wymień filtr paliwa bo może on broić mam 4514 , więc wiem że przez filtr może coś takiego się dziać i to niespodziewanie , a co do tego dmuchania to u mnie też tak jest a silnik jest super , jak to zauważyłem to miałem obawy ,ale ciągnik chodzi pięknie ma siłe dobrze odpala nawet w mrozy i oleju nie bierze. Tak więc wymień filtr paliwa i dmuchaniem się nie martw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

A ja mam mf 255 i tez wiem, miałem takie coś po żniwach, że on nawet pustej przyczepy nie mógł radzić, wymieniłem filtr paliwa i było nadal to samo. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    12

A powiedzcie mi na czym polega planowanie głowicy ??

 

......polega na zrownaniu plaszczyzny, tej ktora dolega do bloku

 

A odnosnie tematu to...na poczatek zawory, a jesli jest ok to najprawdopodobniej, jak Koledzy juz napisali uszczelka pod glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Z tego co mi wiadomo to Planowanie głowicy to jej wyrównanie pod uszczelkę przez szlifowanie :blink: Czy jakoś tak !!! Ale nie mylić ze szlifowaniem boszką :huh:


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    617

ja też myślę że jest to uszczelka pod głowicą, zobacz ten filterek paliwa co jest w pompie paliwowej jest on pod głównym przewodem co wychodzi z filtra paliwa i idzie na pompe trzeba uważać przy wyjmowaniu tego filtra bo są tam takie zaworki i nie pomylić ich ponieważ pompa nie miała by smarowania


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Uważam, że nie dostateczna ilość paliwa nie powodowałaby zaburzeń w ruchu powietrza w filtrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

 

Właśnie słychać takie cmokanie jak ze sprężarki , wielkie dzięki , co do planowania głowicy to nówkę zakładaliśmy więc nie sądzę żeby tak szybko coś się z nią stało , skoro mechanik tam mówi to pewnie ma racje.

 

Byłem przed chwilą palić go, mam rozrusznik szybkoobrotowy i nie zapalił . Rozrusznik kręcił przez pół minuty , coś tam łapał ale nie odpalił :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

a jaka ta głowica była, bo że nowa to nie oznacza że dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Jak mój traci moc i słychac cmokanie sprężarki, to zawsze wymieniam filtr paliwa, a potem go odpowietrzam i jest git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Mam filtr w domu , to jutro wymienię, ale jestem sceptycznie do tego nastawiony , nie sadzę żeby to pomogło.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    33

Na 99% to uszczelka pod głowicą!Dmuchnęło ją pomiędzy 1 a 2 cylindrem-najprawdopodobniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam2290    1

u mnie w Ferdku tez tracił moc to była uszczelka pod głowicą i miałem coś takiego ze cztery razy ale splanowałem (czy jak to sie pisze) głowice i jest oki już ok 2 lat


długo by opowiadać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Heh... Na ogół w tym miejscu wydmuchuje :blink: jak ja nie splanowałem, tylko tak ja skręciłem, to mi wodę wyrzucało przez korek od chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

na 100% uszczelka pod głowicą , za słabo była dokręcona głowica.Uszczelka powinna być miedziana,żadne filtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Moim zdaniem uszczelka pod głowicą w moim U3512też to przerabiałem i to kilka razy

 

pozdrawiam adamjd6100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez uzytkownikagrofoto
      Potrzebuję zmienić 3512 na coś mocniejszego do paszowozu. W zasadzie gdyby się dało wsadzić silnik a4.236 do 3512 to też by wystarczyło. Może jeśli ktoś ma o tym pojęcie, to niech napisze czy to możliwe.

      Ale główne pytanie brzmi co wybrać: MF 375 czy Ursus 5314? Ale proszę o jakieś sensowne argumenty, a nie zaraz tu ktoś wyskoczy, że komfort lepszy w MF, że radio, albo że angielskie to lepiej poskładane niż polskie. Ja chcę wiedzieć czy dostanę do tego gdzieś części w miarę od ręki, a nie, że zadzwonię do Korbanka i mi ściągnie za 2 tygodnie z Afryki czy skądś. Na + dla MF jest rewers i to w sumie tyle. Traktor do paszowozu i zgrabiarki, a tu rewers mi nie jest koniecznie potrzebny
    • Przez Massey294s
      Witam. Miałem słabe ciśnienie oleju, nawet agregatu 600 kg nie chciał podnieść, komorę od prasy zwijającej ledwo, ledwo. Zmierzyłem ciśnienie na złączu wyjścia hydraulicznego i wyszło na ciepłym poleju na pełnym gazie 1,3 MPa. Nie myśląc długo oddałem pompe hydrauliczną do regeneracji (tą, która zamocowana jest w deklu rozrządu silnika). Zamontowałem pompę i ciśnienie nie wiele się zwiększyło, bo do ok 1,5 MPa na rozgrzanym oleju. Jakoś podnosi ten agregat, ale tylko na pełnym gazie. Nie chce odrazu obwiniać źle zregenerowanej pompy. Co może być jeszcze nie tak? Słyszałem, że w skrzyni jest pompa, która odpowiedzialna jest za podanie oleju do głównej pompy. Czy to prawda? Dodam, że układ przed jak i po wymianie często się zapowietrza (musze luzować rurkę wysokiego ciśnienia przy pompie, dopóki nie popłynie olej. Co jeszcze może być nie tak? W czym szukać błędów?
    • Przez rafikn
      Witam wszystkich mam pytanie do posiadaczy MF 362 lub tych którzy znają ten ciągnik. A więc tak jak z awariami tych maszyn jak jest z dostępnościom części zamiennych bo nie ma zbyt dużo tych ciągników w sprzedaży i trochę się obawiam Cena za ciągnik 50000 rok 1994 ciągnik z turem Bardzo proszę o pomoc
    • Przez Daniel480
      Witam, po raz kolejny zwracam się do was o pomoc. Podpowie ktoś w jakiej kolejności i z jakim momentem dokręcić śruby w głowicy w MF 294s? Silnik Perkins A4 103
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,
      w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.
      Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.
      Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth
      Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.
      Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj