BLADE

Co sądzicie o John Deere 6534 Premium ?

Polecane posty

kedziorek    83

Takie małe wyjaśnienie

Gdy pisałem o tym że ten JD 6530 nie schodzi poniżej 16-17 litrów w orce po rzepaku to miałem na myśli takie spalanie na hektar a nie na godzinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lewar16    0

Ja myślę że ten ciągnik ma dużą wadę. Wstawienie silnika 4 cyl. w ramę 6 cyl. zmienia całkowicie rozkład mas, który w tym ciągniku na pewno będzie do d.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

wlasnie wstawia sie go w rame szostki by poprawic rozklad masy w porownaniu do zwyklej czworki.

 

za kilka lat juz sobie nie pojezdzimy 6 cylindrowymi ciagnikami o mocy 160 KM, ekologi tak wysrubuja normy, ze ciezkie maszyny beda pracowaly z ciagnikami 4, a nawet 3 cylindrowymi i wlasnie takie zabiegi pozwola na stabilna prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

"Fendt ma/miał silniki Sisu??? W jakich modelach bo pierwsze słysze , to że miał silnik JD to wiem ale Sisu :huh:"-

to w jakich ciągnikach Fendt stosował silniki JD ?:D

Dokładnie Ci nie odpowiem , były testy w top agrarze Fendt 4 cyl skrzynia całkowicie mechaniczna synchronizowana bez pół biegów moc około 100 km , poszukam jak coś znajde to edytuje post.

Edit kurde nie dobrze , nic nie znalazłem ale może ktoś kojarzy ten artykuł skrzynie chwalili za łatwość zmiany biegów mimo że nie miała pół biegów pod obciążeniem i był jakiś taki tekst o tym fendzie "wilk w owczej skórze" między innymi były testowane w transporcie i nawet pronar był też testowany a jakie inne ciągniki to nie pamiętam . Ale możliwe żeby na tej stronie nie był wymieniony ten model? A tak nawiasem mówiąc co to jest za silnik KHD czy BF....?

Edytowano przez Andrzej24871

O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrass
      Witam. W Jd 6630 comfort który ma 4000mtg od jakiegoś czasu już mam problem z rewersem a dokładniej z pozycja neutralna. Jak wrzucam przód tył od razu bez pozycji środkowej jest ok gdy tylko wrzucę na środek to potem gdy chce ruszyć miga N i nie można ruszyć dopiero kilkanaście razy muszę rewers ruszyć. Czasami chodzi ok a czasem ma dzień że idzie się wykończyć. Był u niego raz serwis z jd o którym lepiej żebym się nie wypowiadal założył elektrozawór jazdy przód tył i zero poprawy. Czytałem w internecie że jest coś takiego jak czujnik pozycji neutralnej tylko pytanie gdzie się on znajduje by wymienić a może ktoś miał podobnie i może coś podpowie?
    • Przez dawidjohn
      Witam gdzie znajduje się czujnik temperatury wody w john deerze 6100? Re51774 Pozdrawiam
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj