Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dokładnie to było jak z małym dzieckiem co do ręki to do buzi.. Coś znalazł na szrocie i domowym sposobem ulepił w całość. Ale to go nauczyło i już wyrósł z takich pomysłów.

Opublikowano (edytowane)

Dokladnie, albo robic raz a dobrze albo wcale.

Seweryn ale jak turbawa miala wyjechane juz uszczelnienie , to mogla zaciagnac olej silnikowy i wdmuchac do silnika , i wsciekl sie poprzez to , silnik pracowal na oleju i nie dalo sie nic zrobic .

 

Luknijcie sobie panowie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEPxrQ

 

to akurat osobowe volvo ale z turbo dieslem.

Znajomy mial podobnie keidys w mercedesie vito, ale jakos udalo mu sie go zadusic, winne uszczelnienie turbiny bylo , a raczej juz jego brak na skutek zuzycia.

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano

Kolega Uziu mówi dobrze. Turbina zassała olej przez zużyte uszczelniacze. U znajomego remont silnika z wymianą tarczy sprzęgłowej wyszedł 5tyś. A w swoim renault w odpowiednim czasie wywaliłem turbo do naprawy bo pewnie byłoby podobnie.

Opublikowano

Przy takim zagalopowaniu się silnika postępujemy tak, jak dziadek z tego filiku.

https://www.youtube....h?v=8M1o2rpO_JY

 

Ale nie jest to łatwe przy skaczącej adrenalinie kierowcy i braku narzędzi oraz...deski :)

 

Co do gazu vs turbo myślę, że należy przyjrzeć się gwałtowności i szybkości spalania paliwa w cylindrze.

Ropa z powietrzem spala się dość wolno, dlatego diesle są dość żywotne, ale jeżeli dodamy do tego jeszcze lekki gaz, spalanie stanie się gwałtowniejsze, cieplejsze i mniej zdrowe dla układu korbowo-tłokowego. Dlatego wszelkie LPG w Dieslu ustawiane na oko prędzej czy póżniej kończą się tak:

 

http://s2.blomedia.p...lted_piston.jpg

 

S-Piotr, mierzyłeś już temperaturę spalin?

Opublikowano

wlasnie tez mysle ze jak bedzie za duza dawka gazu to moga szybciej wypalac sie gniazda zaworowe . Co do reszty czyli tlokow,korb itd. czas pokarze, jak polata to kilka lat.

Opublikowano

Temperatury nie mierzyłem,ale obniżyła się temperatura wody,a silnik po dobraniu optymalnej dawki LPG zaczął miętko pracować i się wyciszył ,i przy obciążeniu nie wali takim dymem z komina.

Opublikowano

No właśnie z tego co pamiętam to silnik na gazie jaki by nie był pracuje łagodniej. Bardziej miękko jak to Piotr określił. Ja myślę że sam gaz i to jak jest spalany jako tako silnikowi nie zaszkodzi.

Opublikowano

Pewnie nie zaszkodzi,tylko dochodzi kolejna instalacja i wszystko coraz bardziej zagmatwane się robi ,ale postęp idzie we wszystkim i w źródłach zasilania też

Opublikowano

Panowie czego dużo pod maską ?? nie więcej niż przy waszym turbo.Puszka od sterownika i na ramie parownik ,gdy założę butlę pod schodki,będzie bardziej estetycznie.

Opublikowano

przy turbo w sumie wiele wiecej nie dochodzi , wiecej jest tylko z prawej strony , bo dolatuje kolektor i sprezarka , ale wiadomo :D zeby moc byla to o gratow trzeba dolozyc :D

Opublikowano

U mnie wytrzymała sezon, białoruska chodzi. W TSie 2 miesiące i pa, olej poszedł. Generalnie części z tego kraju odsyłam z powrotem do sklepu.

Opublikowano

No poszła do reklamacji ,ja chciałem białoruską i zapewniali mnie że taka będzie w zestawie ,jak przysłali zestaw okazało się że jest ukrainska ,zadzwoniłem do nich z zapytaniem dlaczego tak się stało a oni że jak chce to mogę odesłać ,ale powiedzieli że takie sprzedają ,że nikt nie narzeka i że jest gwarancja i tak została .Ja raczej ukraińskich częsci nie chce bo wiem że to nie jest to .Zobaczymy co z tą reklamacją będzie i jak to długo potrwa ,bo nie wiem gdzie oni to wysyłają czy do producenta na ukrainę czy gdzie indziej .Taka jest własnie sprzedaż wysyłkowa ;[

Opublikowano (edytowane)

u mnie jest ukrainska ,mamchyba 13 czy14 mtg zrobione na razie i jest okej. Olej Ci wywala na zewnatrz czy daje w dolot ?

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano

Tam jakby miała 1000 mtg to bym się nie dziwił ,bo przy samochodach też puszczają trochę jak ma przebieg 100-200 tys czasem nawet wczesniej ,no ale żeby tak szybko ,Na wydechu jak troszkę puszcza to nie zobaczysz bo spaliny i to się wszystko zadymi i nie widać ale na wyjsciu czystego powietrza to widać

Opublikowano

o tym to ja wiem. U mnie po zamontowaniu ciagnik od razu poszedl w ciezka zimowa orke wiec od razu zdrowo dostalo to wszystko poo pupie, jak znajde chwilke to zwale kolanko z zimnej strony i zerkne.

Opublikowano

Witam, Panowie, temat Turbo w mtz bardzo obszerny i przejżysty, w jednym ze sklepów powiedziano ze do pronara 82SA można zastosować sprężarkę TKR 7 i taka też została zamówiona,czy ona da znacznie mniejszy efekt niż TKR 6? Udzielono informacji ze one juz w 1025A występowały i bez problemu w 82SA zda egzamin też, odsyłać i wymieniać na TKR 6 czy dodać trochę dawkę paliwa i zostać przy TKR 7? Tłoki tuleje nowe pod turbo będą, głowica korbowody regenerowane, wtryskiwacze przestrojone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v