Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wczoraj miałem podobnie odpaliłem trzydziestke w prostownika z rozruchem bo akumulatory mają swoje lata. I pochodził około 30 minut i tyjechałem ledwie za brame i zdechł jak by nie było paliwa przepompowałem zapalił przejechałem się na wysokich obrotach i znowu zgasł to znowu przepompowałem i wjechałem na podwurko, I pochodził troche i jeszcze mu wlałem zaki środek do diesla i troche denaturatu i już chodzi normalnie

 

 

 

Miałem taki sam problem okazało się że przewód prowadzący od baku do pompy był caly zapchany jakąś breją.

Opublikowano (edytowane)

usterka usunięta, okazało się, że prawie wcale nie było luzu na zaworach.Po regulacji odpala z pierwszego w zimny poranek bez podgrzewania i jest mocniejszy więc jeszcze troche pochodzi bez remontu

 

 

 

Po regulacji zaworów sopd korka od oleju i bagnetu dmucha rozgrzany olej, aż cały silnik ulany, czy to oznaki zbliżającego się remontu ?

Edytowane przez marcin2057
Opublikowano

Witam , nie odpala mi ursus to znaczy pali na krótko , chce wymienić rozrusznik ale nie wiem czy to wystarczy czy nie co lepiej wymienić żeby palił ? oprócz rozrusznika i akumulatorów ? Z góry dzięki

Opublikowano

skoro pali na krótko to rozrusznik jak i akumulatory masz sprawne

sprawdź włącznik rozrusznika, oraz klemy, czy są czyste

 

No właśnie pali na krótko ale jak mam prostownik na nim podłączony czyli na rozrusznik i na jakąś śrube..

Opublikowano (edytowane)

Skoro pali na krótko to po mojemu akumulatory i rozrusznik są Ok.Mysle że coś z instalacją połączenie Przełącznik-stacyjka-rozrusznik.

Mysle ze warto popatrzeć tez na automat z ciekawości.

Obstawiam 80% że wypaliły się styki w przełączniku grzania świec a zarazem palenia traktora.

Edytowane przez POL1
Opublikowano

Skoro pali na krótko to po mojemu akumulatory i rozrusznik są Ok.Mysle że coś z instalacją połączenie Przełącznik-stacyjka-rozrusznik.

Mysle ze warto popatrzeć tez na automat z ciekawości.

Obstawiam 80% że wypaliły się styki w przełączniku grzania świec a zarazem palenia traktora.

 

 

No właśnie też tak myślę ale i na krótko ma ciężko trzeba puknąć dobrze w automat i rozrusznik żeby załapał ;/ to mogą być jeszcze szczotki .No trudno trza zainwestować w nowe akumulatory rozrusznik automat i stacyjke ..

Opublikowano (edytowane)

Też bym obstawiał styki, ew. klemy nie łapią ale wtedy nie powinien w ogóle kręcić.

 

edit: kolego jak musisz po rozruszniku klepać to na 99% moge Ci powiedzieć że masz szczotki do wymiany. Przerabiałem to tyle że w 28. I nie baw sie od razu w wymienianie 2/3 instalacji tylko szukaj przyczyny w małych rzeczach (no chyba że Cię stać ;) )

Edytowane przez lukasz222
Opublikowano (edytowane)

No właśnie też tak myślę ale i na krótko ma ciężko trzeba puknąć dobrze w automat i rozrusznik żeby załapał ;/ to mogą być jeszcze szczotki .No trudno trza zainwestować w nowe akumulatory rozrusznik automat i stacyjke ..

nic nie inwestuj.

Jak pali na krótko to aku masz dobre.Sprawdz stki na przełączniku , przeczyść pamierem ściernym jak są okopcone.

A jak bardzo wypalone to kup nowy przełącznik tylko nie ten za 25 zł chiński tylko ten porządny POLSKI za 50 zł.Sprawdż przy okazji sobie tez rozrusznik .....jak Ci się nudzi weż go rozbierz w jakiś wieczór , pomalutku wyczyść cały sprawdż stan szczotek i zobacz na krótko po podłączeniu do aku jak staruje.

 

tutaj też coś pisali swego czasu http://www.agrofoto.pl/forum/topic/30817-c-330m-nie-pali/

Edytowane przez POL1
Opublikowano

nic nie inwestuj.

Jak pali na krótko to aku masz dobre.Sprawdz stki na przełączniku , przeczyść pamierem ściernym jak są okopcone.

A jak bardzo wypalone to kup nowy przełącznik tylko nie ten za 25 zł chiński tylko ten porządny POLSKI za 50 zł.Sprawdż przy okazji sobie tez rozrusznik .....jak Ci się nudzi weż go rozbierz w jakiś wieczór , pomalutku wyczyść cały sprawdż stan szczotek i zobacz na krótko po podłączeniu do aku jak staruje.

 

tutaj też coś pisali swego czasu http://www.agrofoto....-330m-nie-pali/

 

 

Właśnie pali na krótki tylko jak jest pod ładowaniem.. a tak bez prostownika nic.. no musze w sobote od rana się za to zabrać i w piątek..

 

Też bym obstawiał styki, ew. klemy nie łapią ale wtedy nie powinien w ogóle kręcić.

 

edit: kolego jak musisz po rozruszniku klepać to na 99% moge Ci powiedzieć że masz szczotki do wymiany. Przerabiałem to tyle że w 28. I nie baw sie od razu w wymienianie 2/3 instalacji tylko szukaj przyczyny w małych rzeczach (no chyba że Cię stać ;) )

 

To to to wiem :P

 

no skoro tak to rozrusznik ok, czyli nie ma co go ruszać

na początek to zmierzyć napięcie na akumulatorach w czasie gdy ciągnik zgaszony, i sprawdzić ładowanie

pozdrawiam kolegę z Sochaczewa, moje okolice

 

Dzięki , Też pozdrawiam ,a dokładniej skąd jesteś?

Opublikowano (edytowane)

Ile masz te akumulatory?lat jaka Firma , ładowanie altek czy prądnica.

Skoro pali na krótko a nie pali z przełącznika to co mają akumulatory do tego jak ciągnik pali na krótko.

 

Ps.

Pieniu nie cytuj moich postów zaraz pod moim postem bo za takie coś dają ostrzeżenie a potem 10% w regulaminie piszą że nie wolno cytować pod postem .bo i to nie ma sensu.

Edytowane przez POL1
Opublikowano

kolega pisząc pali na krótka nie miał najwyraźniej na myśli łączenia styków w rozruszników a podłączenie pod prostownik z rozruchem.

sprawdź jeszcze czy jak masz podłączony ten prostownik ( rozruch) to pali normalnie włącznikiem. wtedy będziesz wiedział czy tylko kwestia rozrusznika czy tez dalej w instalacji szukać przyczyny.

Spróbuj też podłączyć prostownik (przełączony już na ładowanie) na jakieś 10-12h i wtedy zobacz jak kreci może po prostu rozładowany jest

Opublikowano

prostownik możesz podłączyć pod akumulator, lub tak jak podłączałeś do tej pory, tzn. na rozrusznik i do jakiejś śruby, nie ma to żadnego znaczenia, pomiędzy rozrusznikiem i akumulatorami masz przecież gruby przewód zasilający

a tak przy okazji to kolega z jakich okolic???

Opublikowano

pisząc podłącz ładowanie miałem na myśli żeby prostownik przełączyć na ładowanie, z tego co wcześniej zrozumiałem to masz prostownik z rozruchem. Czy klery podłączone do akumulatorów czy przy rozruszniku to bez różnicy.

Opublikowano

witam wszystkich.mam pytanko czy sworzen kola posredniego rozrzadu od trzydziestki powinien sie obracac wokol wlasnej osi ,czy ma byc przymocowany na sztywno?

Opublikowano (edytowane)

Powinien być na sztywno, jest w nim otwór smarujący łączący się z kanałem olejowym biegnącym od panewki wału do tulejki wałka rozrządu i nie może się obracać

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

klin ścięty najpewniej

Jak nie wiesz to nie pisz :P bo wprowadzasz w błąd :P

tam nie ma klina oś koła pośredniego wciśnięta jest w blok, jak się obraca to do wymiany bo wyrobi gniazdo w bloku o ile jeszcze nie wyrobiło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v