Skocz do zawartości
Jozeph

Problem z odpaleniem Ursus C-330.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Jozeph    0

Witam. Mam problem z moim ursusem. Gdy jest minusowa temperatura nie chce palić i dymi białym dymem. Jaka jest tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tommy66692    10

Może to być rozrząd :P U mnie w 330 jak był źle ustawiony to nie zapalał tylko dymił na biało-tyle że mój to nawet na plusowych temperaturach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz84    0
Może to być rozrząd :P U mnie w 330 jak był źle ustawiony to nie zapalał tylko dymił na biało-tyle że mój to nawet na plusowych temperaturach ;)

 

Zgadzam się to moze byc rozrzad, ewentualnie wtryskiwacz ale to raczej ostateczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl






Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jak z kompresją? Jak nie spręża to nie zapali...Może to być też wina pompy, wtryskiwaczy, zaworów albo kąta wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tommy66692    10

Mariusz masz rację-że już może nie być kompresji ;) U nas w 330 jak był silnik do remontu to żeby zapalić ciągaliśmy ją przez pół wsi :P Inaczej nie dało rady :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50
Mariusz masz rację-że już może nie być kompresji ;) U nas w 330 jak był silnik do remontu to żeby zapalić ciągaliśmy ją przez pół wsi :P Inaczej nie dało rady :angry:

Niech wykręci świecę żarową i wleje 50 gram oleju silnikowego do kolektora i próbuje odpalić. Olej uszczelni zawory i pierścienie i zapali. Tak kiedyś paliliśmy przez pół roku przed remontem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

quercus    6

Ja stawiam na zawory. U mnie było podobnie . Rozrząd raczej powinien być OK jeżeli nikt tam nie grzebał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


TWARDZIEL    0
Witam. Mam problem z moim ursusem. Gdy jest minusowa temperatura nie chce palić i dymi białym dymem. Jaka jest tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@ Twardziel

Czemu piszesz posty w URL?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


MarcinPykuS    62
@ Twardziel

Czemu piszesz posty w URL?

 

Może kolega @TWARDZIEL nie wie gdzie ma pisać... ;) ;)

 

W tym "Enter trackback links (one per line)" można zamieszczać tylko linki... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ursus1395    4

Chłopaki wiecie może czemu c 330 nie che zapalić nawet jeśli akumulatory ładowałem i podgrzewam świece i zalewam chłodnice gorącą wodą zawsze palił a teraz lipa paliwo nie zamarzło pytaliśmy sie w sklepie z częściami mechanik a mówił ze zawory mogły sie zaciąć i dlatego lub też sąsiad naprawiający ciągniki mówił ze mógł uszczelki pod głowicą wydmuchać a czy to może być powodem tego to nie wiem nawet z prostownikiem z rozruchem nie chce zapalić a powinien pompę paliwową ma nową i teraz będziemy zdejmować głowice i zobaczymy nawet chęci do zapalenia nie ma a jak do wujka dziadek pojechał nie chciał zapalić to go ciągnęli z 30 metrów i zapalił ale zaczął tak jakby paliwem chlupać tak dziadek mówił czekam na wasz sugestie

 

a możliwe żeby się na rozrządzie przestawił ????

Edytowano przez andrzej2110
ort + post pod potem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezynek5211    1

na rozrządzie cpanie się nie ma bata przestawić tylko raz na 1000 przypadków jest coś takiego prędzej wydmuchało tą uszczelkę pod głowicą wymień panie ją bo kosztuje 5-8 zł a i roboty 2 h jak we 2 się wziąć

 

aha może paliwko też być jeszcze letnie to luknij w filtrze czy jest nie zalepiony takim jakby tłuszczem czy masłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrzej2110    529

Chlapie z komina?? Zobacz czy nie ubywa wody z chłodnicy i czy nie mas nagle za dużo oleju w silniku. Uszczelka jest bardzo możliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ursus1395    4

nie filtr jest czysty a do paliwa nie raz się leje uszlachetniacze

 

woda nie bo jest cały cas tak jakby paliwem chlapał czy cuś nie wiem jeszcze podpytam sie dziadka a olej to dobrze jest bo on zaczol brać olej już zauważyłem to w lato i w lato ciężko palił juz w tdy było to podpadające

Edytowano przez andrzej2110
łaczenie postów + błądy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





petes    0

Uszczelka na 90% zobacz te zawory w głowicy. A masz dobrze ustawiony zapłon bo jeśli wydmuchuje paliwo to za późno spala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
×