ferdek255

Mf255 malowanie

Polecane posty

ferdek255    24

Witam chce z tatą w ferie pomalować mojego MFa ale niewiem jaki kolor ?? pomuszcie:) I niewiem gdzie kupić naklejki szukałem na allegro i nie mogłem znaleść i jeszcze chce go uszczelnić i niewiem czym i wstawie morze radio:)

 

 

 

 

 

Ferdek255


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Po naklejki do agromy , co do farby to popularną i zachwalaną jest autorenolak 30-40zł za litr, chyba ,że szukasz jakiejś naprawdę porządnej . Co do kolorów to chyba tylko i wyłącznie twój wybór.

Ja na wiosnę, maskę i błotniki pomaluje na meksykańską czerwień , felgi na srebrno , kabina na czarno, a pozostałe elementy nie maluje bo nie ma potrzeby ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

Z renolakiem to daj sobie spokój, bo słabo kryje, cieknie i jest mało wydajna.Najlepiej kup poliuretan ,taki akryl na żywicy syntetycznej w mieszalni lakierów samochodowych koszt ok 70zł/l.Mi starcza ok 1,3l na traktor (maska +błotniki prz.i tył),ale maluję codziennie, jak kupisz 2l na pewno starczy.Przed tym podkład akrylowy biały i będzie jak nowy.Renowacją trudno malować i idzie jej drugie tyle, więc koszty są podobne, a różnicę nawet babcia zauważy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Moj kuzyn malowal lakierem samochodwym czerwonym efekt widac na zdjeciach u mnie w glerii a co do uszczelaniania to nie mam pojecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

kolor według gustu idź do sklepu z farbami, weź RALownik i na pewno coś sobie wybierzesz tylko jakąś dwuskładnikową może być Autorenolak lub jakaś inna akrylowa lub inna. Na maskę i błotniki dużo farby nie potrzeba, więc nie warto szukać pozornych oszczędności ! Pozdrawiam


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Z renolakiem to daj sobie spokój, bo słabo kryje, cieknie i jest mało wydajna.Najlepiej kup poliuretan ,taki akryl na żywicy syntetycznej w mieszalni lakierów samochodowych koszt ok 70zł/l.Mi starcza ok 1,3l na traktor (maska +błotniki prz.i tył),ale maluję codziennie, jak kupisz 2l na pewno starczy.Przed tym podkład akrylowy biały i będzie jak nowy.Renowacją trudno malować i idzie jej drugie tyle, więc koszty są podobne, a różnicę nawet babcia zauważy.

 

Jak ona się fachowo nazywa , żebym wiedział czego szukać? ;)

Poprzednio ojciec kupując farbę patrzył głównie na cenę, po 3 latach znów przydało by się malowanko :P


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Ja kupuje NOVOLa ale może kolega Darpol jeszcze jakąś inną !


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

pomalować najlepiej czerwonym lakierem samochodowym blachy, czarną farbą silnik ponieważ na czarnym nie widać wycieków oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

Ja kupuję lakier akrylowy na bazie żywicy syntetycznej tzw. POLIURETAN to jest lakier 4do1 czyli,1litr farby+0,25l utwardzacz kupuję w STANDOX w każdej mieszalni powinien być .Koloru nie pamiętam bo często kupuję i mówię że kolor ferguson starszy albo nowszy i już wiedzą.Najlepiej wziąć kawałek blachy z kolorem i klient dobierze.Naprawdę opłaca się bo wygląd będzie super w porównaniu do renowacji.NOVOLem nie malowałem, ale firma też nie zła.I jeszcze jedno, nie pokuście się na te farby z allegro to już zupełna hała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    24

Acha dzięki z allegro napewno nie będę kupywał a podkład pod farbe to kupić??


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario666    1148

jak chcesz fachowo zrobić to musisz kupić papier scierny i zmatować stary lakier albo papier na wiertarkę lub szlifierke i zedrzeć go Bo kto wie jak to wsześniej pomalowałeś Podkład kup pod lakier najlepiej tam gdzie lakier (w sklepie z lakierami samochodowymi) Lakier to od ciebie zalerzy Jak chcesz aby ci lsnił tak jak moja 330 kup nobilesu c-290 czerwień meksykańską ciemną i dodaj do niej jedną trzecią L-614 meksykańską jasną Efekt zaj.... jak dobrze pomalujesz Ale lepiej nie maluj na mrozie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    24

Ja będe malował w garażu:)


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Malowanie powinno wykonywać się w cieple (najlepiej latem). Najpierw malujesz w budynku a następnie jak farba wyschnie to wyprowadzasz na dwór na słońce żeby utwardzić farbę- ekpertem nie jestem ale tak słyszałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

mozezs kolego napisac czego te farby z allegro sa do du ...?? o jakich konkretnie piszesz o tych wilckensa z granitu ?? Co z nimi nie tak ??

 

Podpowiedzm ijedna sprawe czy bedzie problem jesli pomalowałem juz podkładem unikor a teraz chce malowac farba na bazie zywicy syntetecznej ?? wyjdzie cos z tego ??


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

Czy wie ktoś może jak były te ciągniki seryjnie malowane jak z fabryki wychodziły?

ja np. mam jakąś srebrną farbę na silniku ale skrzynia i cała reszta już szare.

co prawda mam silnik z tarpana i pewnie były inaczej malowane

 

a co do wycieków oleju to najlepiej je zlikwidować a nie ukrywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaaa123    0

a czym malować silnik? chodzi jakiej firmy farbę polecacie i jaki podkład pod to żeby zaraz po pierwszym myciu farba nie odeszła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

'kubaaa123'

Chlorokałczukiem najlepiej silnik malować (tylko musisz go rozcieńczyć do konsystencji oleju roślinnego) bo innaczej tzw pajęczyna będzie leciała z dyszy pistoletu :) podkład najlepiej to akrylowy...

Porządnie wyczyścić, odtłuścić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kerson
      Witam MF jak w tytule sytuacja tego typu że jadę wszystko git działa wrzucam 4 bieg ostatni półbieg (D) i po przejechaniu może 2km 3km zaczyna migać i pikac 1 ciągnik jedzie normalnie połówki redukuje normalnie wrzucę na 3 bieg przejadę 100m problem znika wrzucam 4 i znowu to samo ostatnio po zredukowaniu na 3 nie chciał wrzucić 4 i przestał jechać musiałem zgasić odpalić i było dobrze na chwilę jak wyżej
      Dodam że mam problem z odkręceniem obudowy od filtra oleju hydraulicznego który jest za kołem ktoś nie wiem czy na klej czy co zrobił ale nie ma jak ruszyć tego czy może być przyczyną tych objawów np zatkany przytkany filtr?
    • Przez Bartek931
      Witam wszystkich, dopiero dołączyłem i szukam porady mianowicie czy ktoś z użytkowników MF 135 ma schematy instalacji elektrycznej lub wie jak ją zdobyć. Potrzebuje do całkowitej odbudowy.
    • Przez Mf7480
      Siemka ma ktoś znaczenie kodów błędów mf 7480
    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj