Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po prostu ten kto nie dotknie ten nie uwierzy ta jak pisał kolega wyżej.... Kolejny przykład tarpan diesel - na tamte czasy 7l/100km dla auta ważącego 1600kg to wynik wręcz imponujący.... 

Opublikowano (edytowane)

@pawel885 Z tego powodu rozbierałem przód chyba 3 razy żeby te koło zrobić ale nigdy  nie miałem  awarii z powodu koła.Gdy przód ciągnika  stoi w dole słychać jak coś szoruje  to właśnie oznaka że ośka koła pośredniego chodzi w przód tył.Ja swojej nigdy nie holowałem  i nigdy na razie nie nawaliło więc zgadam się w 100% z asharotem 

Edytowane przez Adi96
Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie troche nie związane z tematem ale do rzeczy, zna ktoś dobrego fachowca od pomp wtryskowych w mazowieckim? Chodzi o pompe do c360 oczywiscie.

 

Wszystko zależy od zasobności twojego portfela.

 

 

25% pochodzi z danych katalogowych, nie jest to mój wymysł. W lekkiej pracy ta różnica będzie jeszcze większa. 

 

 

Edytowane przez bears
Opublikowano (edytowane)

miejscowość Sanniki lub iłów i gózew . tam oddaje zawsze pompy itp i zawsze jestem zadowolony.Jak coś napisz tu to podam tel.

apropo pawel885 w jd mam silnik 4 cylindrowy Perkins jakoś dużo mniejszym spalaniem nie powala niż c-360 nawet bym powiedział że porównywalne. A jeśli już o tarpanie piszesz to nie patrz na spalanie silnika 3p jako był w aucie i jeździł i na spalanie 3p w ciągniku bo to trochę inna sytuacja 

 

Edytowane przez zaku1990
Opublikowano

Ja mam 3p zależy do jakiej roboty go damy jak przy sianie zaleje go do pełna to nie musze zaglądać do zbiornika nawet przez czły tydzień.A w orce kiedy jeszcze chodził dopuki nie kupiłem większego to swoje potrafił spalić.

Opublikowano

miejscowość Sanniki lub iłów i gózew . tam oddaje zawsze pompy itp i zawsze jestem zadowolony.Jak coś napisz tu to podam tel.

apropo pawel885 w jd mam silnik 4 cylindrowy Perkins jakoś dużo mniejszym spalaniem nie powala niż c-360 nawet bym powiedział że porównywalne. A jeśli już o tarpanie piszesz to nie patrz na spalanie silnika 3p jako był w aucie i jeździł i na spalanie 3p w ciągniku bo to trochę inna sytuacja 

Perkins w JD? 

Opublikowano (edytowane)

Chce miec zrobioną dobrze, robilem juz tanie regeneracje ale to jak wyzucic pieniadze. A slyszeliscie cos o zakladzie z Karlusina? Tam chca 650 zł i daja 3 lata gwarancji.

Edytowane przez mario9987
Opublikowano

Przeczytałem ten temat od początku i aż wierzyć mi sie nie chce co niektórzy tu wypisują... Nie mam pojęcia skąd niektórzy wytrzasnęli takie samo spalanie 3P i zwykłej C360, albo np. o połowę mniejsze spalanie 3P w ciężkiej robocie. Dwa równie wielkie absurdy powtórzone tutaj nie raz.
Czy się chce czy nie, 3P jest oszczędniejszy. W lekkiej robocie bardziej, w ciężkiej mniej. Że w naprawde ciężkiej robocie różnice te zacierają się jesteśmy w stanie uwierzyć, jak również w to że może on być za słaby do roboty, gdzie zwykła sześć dziesiątka jeszcze pojedzie. I tyle. 46 stron można by streścić w powyższych kilku zdaniach.
A bajkopisarzy prosimy o nie wypowiadanie się. Do umieszczania tu postów potrzeba najpierw dokładnego pomiaru, a po drugie wzorowej sprawności maszyn. Wielu tutaj porównuje zajeżdżoną C360 do przyzwoitego 3P albo odwrotnie i stąd się to bierze... A najczęściej powtarza się pierwsza kombinacja, a ja wiem czemu. Powód jest prosty - wykonanie obu silników. Kiedy w Perkinsie spotykamy się z wysoką jakością wykonania podzespołów (nawet w tych polskiej produkcji, bądź co bądź sama konstrukcja jest bardziej dopracowana) to silnik S4003 jest jaki jest... Dlatego często w nim spotykamy się z lejącymi wtryskami czy pompą znajdującą się na krańcu swojego żywota co drastycznie podnosi zużycie paliwa (a ile paliwa potrafi trafić do wnętrza pompy i ,,uciec'' przez nadmiar...). A układ zasilający Perkinsa, każdy przyzna, znacznie lepiej znosi upływ czasu. I tyle. A przyznać się, że chyba każdy widział sześćdziesiątkę kopcącą jak ruska ciuchcia, a właściciel ma to w d... ,,bo jeździ, po co ruszać''. A choćby mała niesprawność w układzie paliwowym jest trudna do wychwycenia w barwie czy ilości zadymienia spalin, bo ona i tak kopci, więc różnice są naprawdę widoczne dopiego w naprawdę kiepskim stanie. I tak to właśnie wygląda, chyba każdy myślący człowiek powinien to dobrze zinterpretować i zrozumieć :)
Sądzę że udało mi się napisać ten post w miarę obiektywnie, choć pewnie i tak ktoś mi tu zarzuci bycie fanboyem jednego albo drugiego ciągnika, ale to chyba zaświadczy tylko o tym że do kogoś nie dociera prawda :) IMO ogółem 3P wypada troszkę lepiej, ale sam posiadam C360 i tak zostanie, sprawdza się i zrobi co trzeba

Opublikowano (edytowane)

tak tylko że nigdy nie uwierzę w bajki że 3p spali polowe mniej od zwykłej c-360 lub w ciężkich warunkach o 25 procent  a wykona tą samą prace i w tym samym czasie tak??????????? jak nie którzy piszą...to też niech dotrze do nich

 

Edytowane przez zaku1990
Opublikowano

tak tylko że nigdy nie uwierzę w bajki że 3p spali polowe mniej od zwykłej c-360 lub w ciężkich warunkach o 25 procent  a wykona tą samą prace i w tym samym czasie tak??????????? jak nie którzy piszą...to też niech dotrze do nich

Bo spali połowę mniej ale w lekkich pracach. W ciężkich będzie to ~25%  tak mówi instrukcja obsługi. To czy wykona tą samą pracę w tym samym czasie to zależy od wielu czynników, było o tym pisane. Praca ciągnikiem nie zaczyna się i nie kończy na oraniu pola za płotem.

Opublikowano

@yozone O takie to komentarze to ja lubie sama prawda.Fakt wypada lepiej 3P ale nie że pali połowę mniej od 60-tki 1/3 pali mniej w lekkiej robocie ale nie połowa to jest przesada.Sam posiadam 60-tke  potrafi spalić swoje ale robota zrobiona i dobrze wykonana  a znajdzie się taki np @bears i będzie ciągnął i ciągnał temat choćby skórę zdzierali to i tak będzie gadał swoje

Opublikowano (edytowane)

bears  instrukcja a prace rzeczywiste to 2 różne rzeczy. połowe mniej to spali ale c330. a nie 3p. chociaż w niektórych pracach c-330 też potrafi swoje spalić. popieram kolegę wyżej

Edytowane przez zaku1990
Opublikowano

moja 3p spaliła 3,5 l w orce pług ug2 1800 obr

A nie myślałeś żeby orać jedną skibą przy 1000 obr. spaliłby 2 litry.      :P     :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kamil22798
      Witam kupie Ciagnik najlepiej c360 lub c360 3p Do 16tyś. Mieszkam w Radomsku pow.radomszczański woj, łódzkie moge dojechac z 100km 
    • Przez matis346
      Witam chciałbym kupić amazone d9 talerzową poszukuje opinii użytkowników takiego siewnika????
    • Przez arviin
      Witam zamierzam kupić zestaw uprawowo siewny bierny do 100km jd i zastanawiam się jaką szerokość wybrać oraz firmę zestaw chodził by na 60ha.
    • Przez coro99
      Witam.
      Mam pewien problem z mf'em 6170 mianowicie:
      Jak go odpalam to rewers nie araguje (nie działa), normalnie włączam obojetnie jaki bieg i na rewersie ustawiam obojetnie jaki kierunek jazdy przód czy tył to nie działa. Dzieje mi sie tak na zimnym silniku. Wie ktos jak to naprawic?
      Mam jeszcze pytanie odnośnie tego rewersu i półbiegów czy musze używać sprzęgła przy zwiększaniu i zmniejszaniu półbiegów i zmienianiu kierunków jazdy?
      Jaki olej do mf'a mf 6170chodzi mi o olej do silnika skrzyni itp.
    • Przez jakga
      Witam jaki polecacie nawóz na pszenice ozimą na wiosne  psenica to Tobak i bamberka dzieki za odpowiedz i pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v