Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 29.01.2018 o 21:19, andrzej78 napisał:

Cóż po obwodzie hamowania hydraulicznego w ciągniku , jak nowej przyczepy z takim hamulcem nie kupisz ( brak homologacji  na hamulce hydrauliczne) , a kwestia czasu jak przyczepy z hamulcem hydraulicznym nie będą " przechodziły " przeglądu ( brak hamowania po samo odpięciu ).

Bez problemu kupisz przyczepę z hamulcami hydraulicznymi.  Samochamowanie po odpięciu jest realizowane przez akumulator ciśnienia. 

Opublikowano
6 godzin temu, withanight napisał:

Tyle to wiem, ale chyba nie doczytales do konca... , tablica jest juz prawie nie czytelna i sa dziury od rdzy.

To żaden problem, tablice można zgubić i też nie ma problemu z wyrobieniem nowej.

Opublikowano

Witam forumowicze. 12 lat temu zmarł mój dziadek ojciec mojej mamy. W czesniej przepisał całe gospodarstwo rolne na moją mamę. W skald wszedł również ciągnik kupiony przez mojego dziadka w 1972r w zakładach mechanicznych. Ciągnik stoi do dziś i chcemy się go pozbyć. Posiadamy wszystkie dokumenty. Dowód rejestracyjny jest na dziadka. Ostatni wpis w nim jest z 1984 r. Prawdopodobnie nie był nigdy ubezpieczony( nie mamy żadnych papierów ani wiedzy na ten temat) . Jak podejść do sprawy by sprzedać traktor. Mowa o Ursusie c355. 

Opublikowano
jezeli masz w akcie przekazania gospodarstwa cale gospodarstwo lub wyszczegolniony jest ten traktor to bierze Twoja mama wszystkie dokumenty od traktora i akt przekazania gospodarstwa idzie do wydzialu komunikacji w powiecie i nie powinno byc problemu z przerejestrowaniem moze to chwile potrwac bo wydzial moze poprosic radce prawnego o opinie. jak wydzial wyrazi chec przerejestrowania to miedzy czasie zalatwiasz przeglad i po sprawie w dniu przerejestrowania niech mama wykupi ubezpieczenie OC zeby fundusz jej nie scigal tylko nie wiem czy tak zaraz po przerejestrowaniu bedziecie mogli sprzedac nie placic jakiegos podatku o to musisz dopytac w US
  • Like 1
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Interesuje mnie najbardziej sprawa czy spotkał się ktoś z sytuacją że przy rejestracji starego niebezpiecznego pojazdu UFG dopatrzyl się braku ubezpieczenia. I jaka jest kara. Czy 6300 czy 700 zł? 

Opublikowano

na pewno opłacasz jakieś oc i masz jakiegoś znajomego agenta ubezpieczeniowego ,idż pogadaj co zrobić w takiej sytuacji i jak z niej wybrnąć

a co do przerejestrowania ciągnika ,to jest tak jak kolega już napisał w odpowiedzi

Opublikowano

Firstham napisał:

Dzięki za odpowiedź. Interesuje mnie najbardziej sprawa czy spotkał się ktoś z sytuacją że przy rejestracji starego niebezpiecznego pojazdu UFG dopatrzyl się braku ubezpieczenia. I jaka jest kara. Czy 6300 czy 700 zł? 

dlatego napisalem ze musisz wykupic oc w dniu rejestracji

Opublikowano

Ja miałem taką sytuacje ,że kupiłem ciągnik i miał ubezpieczenie na rok ,więc postanowiłem że po roku dopiero wykupie OC na siebie .Minął rok i zapomniałem o tym w sumie jakieś 2 tyg się spóżniłem i pani z ubezpieczeń podsuwa mi tabele. Brak OC za 3 dni-200zł ,7 dni-300zł,14 dni-500 zł .Jakoś się wybroniłem ale powiem wam że kary są wysokie....

Opublikowano

a ja mam pytanie odnośnie umowy kupna sprzedaży otóż ojciec paręnaście lat temu kupił ciągnik ale nie przerejestrować go na siebie minęło parę lat i chciał by teraz go zarejestrować ale jest taki problem ze wyjeżdża za granice a przyjeżdża tylko na święta a wiadomo że przed ani po świętach niczego nie załatwi w komunikacji.i mam pytanie czy można by zrobić tak ze spisał bym umowę kupna sprzedaży z ojcem i ja zarejestrował bym ciągnik na siebie.ojciec ma papiery ma umowę kupna sprzedaży z poprzednim właścicielem

Opublikowano

Witam otóż wystąpił mały problem podczas rejestracji. ojciec kupił ciągnik od osoby A osoba A kupiła od osoby B a osoba B ma na umowie że nabyła ciągnik aktem notarialnym od spółdzielni transportu wiejskiego.i tu jest problem bo w dowodzie od ciągnika widnieje spółdzielnia a ja nie mam tego aktu i ciągnika mi nie zarejestrują a w komunikacji powiedzieli że oni nie wiedzą co teraz zrobić .

Opublikowano

Witam, niedawno kupiliśmy z ojcem przyczepę i zarejestrowaliśmy ją na mnie żeby na mnie leciały zniżki w ubezpieczalni a ojciec nie miał na siebie tyle sprzętu. Wszystko poszło ładnie pięknie do czasu aż dostaliśmy telefon z gminy że mam do zapłacenia 1 000zł podatku i to prawdopodobnie co roku za to że mam przyczepę ale nie mam gospodarstwa bo jestem tylko zarejestrowany jako domownik u ojca. Czy mieliście podobne sytuacje i co z tym wszystkim zrobić?

Opublikowano

zdobyłem wypis aktu są podpisy wyrazne pieczątki notariusza a w komunikacji mi powiedzieli że muszę mieć orginał ale jakim cudem?? przecież nikt mi orginału nie da co to są za cyrki na skserowanym wypisie wszystko jest a oni mówią ze muszą sobie orginał skserować 

Opublikowano

Witam, mam pytanie, mam możliwość zakupienia ciągnika sprowadzonego 2 lata temu z francji, właściciel go nie rejestrował, bo "przez drogę" tylko przejezdza to nie potrzebował, czy jest opcja po takim czasie zarejestrować dany sprzęt? Co jest wymagane do tego typu operacji?

Opublikowano
Dnia 16.05.2019 o 16:02, Bycek1234 napisał:

Witam, niedawno kupiliśmy z ojcem przyczepę i zarejestrowaliśmy ją na mnie żeby na mnie leciały zniżki w ubezpieczalni a ojciec nie miał na siebie tyle sprzętu. Wszystko poszło ładnie pięknie do czasu aż dostaliśmy telefon z gminy że mam do zapłacenia 1 000zł podatku i to prawdopodobnie co roku za to że mam przyczepę ale nie mam gospodarstwa bo jestem tylko zarejestrowany jako domownik u ojca. Czy mieliście podobne sytuacje i co z tym wszystkim zrobić?

Nikogo nie obchodzi czy masz gospodarstwo, kupujesz co chcesz tylko musisz mieć wykazane, że miałeś na to pieniądze, bo jak nie to podatek od darowizny. Pcc opłaciłeś?

Opublikowano

A z innej beczki czy aktualnie można wyrejestrować ciągnik bezterminowo tak jak to było w latach 90? Wiem , że ciągniki rolnicze w przeciwieństwie do aut można ponownie zarejestrować po takiej procedurze. 

Opublikowano

Cześć i czołem, ostatnio pomyślałem żeby zarejestrować swoją c360, wyskrobalem farbę, znalazłem wszystkie numery, ale jeste jeden problem... ciagnik nie ma papierów, nigdy nie był rejestrowany, mama twierdzi że jakieś papiery miał dziadek, ale nie jest na 100% pewna, i co mam zrobić w takiej sytuacji, dodam że jesteśmy drugimi (pierwszymi) właścicielami, ponieważ dziadek kupił ciagnik od Wujka w 1987, a wujek kupił go w 1983 

Opublikowano

Z tym się już nie da nic zrobić. Pojazd może zarejestrować tylko pierwszy właściciel na podstawie faktury która została na niego wystawiona. I niech te słowa będą przestrogą dla wszystkich, jest masa takich sytuacji, nawet u nas we wsi mają C330M którą po dziś dzień nie jest zarejestrowana, rozmawialiśmy i też im dałem do myślenia że jak ojciec go nie zarejestruje na podstawie faktury którą ma, to jego syn już nic z tym nie zrobi.

Opublikowano

jezeli zyje wujo co sprzedal dziadkowi a on mial zarejestrowany to jest szansa trzeba sprawdzic w wydziale komunikacji lub odszukac dokumenty na kogo sprzet stoi w papierach jezeli na wuja to mozesz spisac umowe z wojem tylko teraz ubezpieczenie bo jezeli jest nie placone to tobie nic nie grozi bo ubezpieczysz z dniem spisania umowy ale wuja moze scigmac fundusz za nieplacenie oc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v