dzarjan8111

problemy z ładowaniem w Zetorze 8111

Polecane posty

dzarjan8111    271

Co może być przyczyną braku ładowania przy załączeniu obciążenia typu światła długie i większym. na wyjsciu z alternatora brak napięcia. Przy małym obciażeniu 13,8V . I jeszcze jedno pytanie , a mianowicie czy wyrabia wam sie alternator przy załączonych wszystkich świateł (w tym roboczych) i wentylatorów bo u mnie nawet kiedy było wszystko ok wskazówka od ładowania leciała sporo ponizej 0:/ . no to czekam na sugestie i z góry dziękuję :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Dołączam się do pytania. U mnie w Renault też jest coś nie tak z tym ładowaniem, szczotki nowe, diody też, pasek nie jest luźny, a jak włączę światła długie, nagrzewnice i halogeny przednie to jest ładowanie 12.2V czy to nie za mało? A jeszcze jak dojdą do tego tylne halogeny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

12.2 to nie jest ładowanie.Akumulator doładowany w stanie spoczynku powinien mieć ok 12.6 i to sobie najpierw zierz po jakimś tam parogodzinnym postoju.Póżniej Zmierz sobie ładowanie bez obciążenia które powinieneś mieć ok 14.2.Jeśli tak będzie to powłączaj wszystko i zobacz co się dzieje.Powinien utrzymać minimum jakieś 13.8V. A jeśli nie to albo za słaby alternator albo uszkodzony ten oryginalny o ile jest oryginalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

U mnie zamiast na wzbudzenie prąd idzie na światła i gdy je włacze to automatycznie znika mi ładowanie :lol: co jest zle podłaczone?? dodam ze gdy swiateł nie włacze to prąd idzie na wzbudzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

U mnie w 80 tez jest cos podobnego B) bez obciążenia wskazówka na wolnych obrotach jest na srodku , gdy cos włącze to spada na minus ... a gdy mam wszystko włączone (swiatła, wentylator) to na obr. silnika około 1500 znowu jest mniejwiecej na srodku B)

co moze byc nie tak ?? czy zmiana alternatora pomoze ? a moze regulator napiecia jest nie teges ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj