Skocz do zawartości
Bobureczek

co moze byc przyczyną gasniecia w 5211??

Polecane posty

Bobureczek    1

Gdy jest na wysokich obrotach a potem sie szybko pusci z gazu a reczny jest ustawiony na 10 tys. obrotów to odrazu gasnie a nie utrzymuje tych obrotów.a jak sie odpali to juz normalnie chodzi. Filtry wczyszczone ostojnik tez rzewody nowe. Nie wiem co jest garne z tym. moze ktos miał juz taki problem?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

po pierwsze to masz silnik ustawiony na 1000obr/min a przyczyną tego jest rozregulowany regulator obrotów i prawdopodobnie poniżej 1000obr/min gasnie poprostu pompę paliwową trzebo zregenerować juz pare starszych zetorów z takim defektem widziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

misiek10    1

wujek mial podobny problem. ma zetka 7211 i mu sie silnik dlawil. wymienial wtryskiwacze, pompe, filtry, odstojnik i nadal mial to. nie wiem co ostatecznie bylo powodem, ale wg m mial zasyfiony zbiornik paliwa. pewni bylo tam sporo mulu i sie nieco zasysalo :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    8

na bank pompa miałem taki sam problem i zregenerowałem pompe i jak talala a jakie kopyto teraz ma:P hehe zew pól:D powaga i feler miną :blink: tylko zawieź do gościa też wtryski żeby przejrzał bo mało jaki mechanik ma dobry sprzet do badania ich polecam gościa w wierzchowiskach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal18    0

ja miałem taki sam problem w 7245 i przyczyną okazała się pompa po wymianie problemu już nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Może być paliwo do d***. Kiedyś trafiło mi się paliwo z niewielką ilością wody. Ta woda osadziła się na spodzie beczek, w których mam paliwo. Do nalewania paliwa do ciągnika używam ręcznej pompki i niestety nie zauważyłem, że do zbiornika od C 4011 wtłoczyłem paliwo z wodą :blink:. Bez obciążenia i tak do obrotów 1500 to chodził silnik, ale jak dostał obciążenie i wysokie obroty to zaraz zdychał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×