Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo strasznie ma gęsty bieźnik a mała przerwa między klockami wyniku czego mniej ziemi miesza i bardziej podatny na kopanie.Trzeba patrzeć na konstrukcję opony ile ma klocków jaka szerokość protektora a nie iść od razu w firmę.

Opublikowano
1 godzinę temu, tomekZ058 napisał:

@Adi96 możesz uzasadnić dlaczego nie kupiłbyś Trayala ?

może dlatego że to jedna z najtańszych opon na rynku, import z bliskiego wschodu, pewnie ze sztucznego kauczuku jak petlas i szeroki klocek przez który o przyczepności możesz zapomnieć, szczególnie widoczne na błocie czy śniegu

chcesz dobrą oponę to tanio w zakupie nie będzie, chcesz tanią w zakupię oponę to nie będzie dobra i zapewne wytrzyma mniej, więc w sumie wyjdzie drożej

Opublikowano

Opony radialne są bardzo dobre, ale jako bezdętkowe, z dętką, zwłaszcza jak ciągnik mało eksploatowany, po 10-ciu latach opona jak nowa, a w środku robią się mikropęknięcia i zaczyna szczypać dętkę. Inaczej to wygląda jakby zdarł ją do tego czasu to może być.

Opublikowano
Dnia 22.10.2017 o 18:31, andrzej78 napisał:

Na własnym przykładzie powiem tak : w moim C330 pierwsze fabryczne opony Stomil Olsztyn  (z zagiętym bieżnikiem ) zostały wymienione po 2600 mtg , następne też olsztyńskie ( z prostym bieżnikiem ) wytrwały ponad 2900 mtg (zużyte do zera na środku),opony mocne , ale kopały szybko doły na polu, nierówno zużywał się w nich bieżnik. Trzecie , obecnie używane opony to rosyjskie radialne . Same zalety. Ciągnik przepracował na nich już ponad 3600 mtg  a zużyło się dopiero około 30% bieżnika , Na tych oponach nie ma takiego efektu trzęsienia ciągnikiem przy jeździe na biegu bezpośrednim ,jak na diagonalnych , lepszy uciąg -prędzej sprzęgło pod górę dostanie poślizgu niż opona zacznie "się kopać". Jeżeli się nie rozlecą to posłużą kolejne --naście lat. Do większości pól mam dojazd po drogach asfaltowych , mimo ,że areał niewielki ale w moim przypadku radialne wychodzą taniej.

Kiedyś tak napisałem i dalej uważam ,że warto dołożyć pieniędzy na opony radialne, a tym bardziej jeżeli komuś zależy na przyczepności . Dodam ,że rzeczywiście może występować problem ze szczypaniem dętki. Cztery lata temu i tej wiosny kleiłem łaty na jednej z opon, ale w kole gdzie jest oryginalna Rosyjska dętka ( grubsza ) problemu nie ma. Nie ma nic za darmo, tańsza opona - gorsze materiały,gorsza mieszanka gumy ,szybsze zużycie.

Opublikowano

Ja też uważam że lepiej kupić lepsze opony mam na myśli Taurusy, myślę że takie opony dłużej wytrzymają a o pracy na nich nie wspomnę może być tak że te opony wcale nie wyjdą dużo drożej bo i dłużej powinny wytrzymać od tych tańszych. No ale niech wybierze co mu pasuje. 

Opublikowano

panowie cena opony Taurus 12.4-28 radialna 1350zł a diagonalna 713zł za sztukę więc różnica spora i daję sobie spokój z tymi radialnymi a ha są jeszcze diagonalne Kabat-797zł, BKT-809zł i Petlas 730zł za sztukę ,i na tą chwilę po obejrzeniu ich na placu najbardziej podobają mi się te Taurusy i Petlasy

Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, tomekZ058 napisał:

panowie cena opony Taurus 12.4-28 radialna 1350zł a diagonalna 713zł za sztukę więc różnica spora i daję sobie spokój z tymi radialnymi a ha są jeszcze diagonalne Kabat-797zł, BKT-809zł i Petlas 730zł za sztukę ,i na tą chwilę po obejrzeniu ich na placu najbardziej podobają mi się te Taurusy i Petlas

Petlas i Taurus ile? 

Mowa o diagonalnych

Edytowane przez Konrad1705787
Opublikowano (edytowane)

Cultor są przeważnie węższe od innych i dość szybko pojawiają się pęknięcia gumy wokół klocków bieżnika. 

 

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

jeśli chodzi o opony na tył 12,4-R28 Radialne to na które patrzeć? Miałem Kormorany agropro ale juz nie robią

i jakie detki do tego skoro sa bezdetkowe ale felga w trzydziestce jest nitowana?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v