Polecane posty

wojekjanek    0

Chciałbym kupić MF serii 6xx z zamiarem świadczenia usług transportowych gruz, piasek i nie tylko, z przyczepą 5t o ładowności ok. 5 m3.Dodatkowo drobne usługi polowe.Proszę o wasze opinie jaki byłby najlepszy model do moich potrzeb.Myślę o wersji 4WD.Ile tak naprawdę pali taki MF w pracach transportowych? Czy jest jakiś przelicznik lub tabela informacyjna na temat spalania.Bardzo liczę na Waszą pomoc i opinię. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    242

Kolego w ostatnim numerze top technika jest reportarz o MF z seri 6200 zatytułowany jako "Cudowne dziecko MF" sa tam opinie uzytkowników i wszystko po kolei opisane warto zajrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam wojekjanek ja posiadam mf 698 i w pełni mogę go polecić, ciągnik bez elektroniki prosty w budowie, cicha kabina choć trochę ciasna(2 osoby trudno zmieścić) polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0

Ja bym polecał model 699. Zawsze szóstka to szóstka. Bez turba ma tyle mocy co 698T, silnik nie wytężony. Lata produkcji są dalsze niż 1986, chyba 89 maks. Raczej wszystkie są dobrymi ciągnikami, z tych co wymieniłeś i jak to mają perkinsy, mało palą. Przy kupnie ferdków trzeba uważać na przedni napęd, bo niektóre miały tzw. no spin differential, nie wiem jak po polskiemu się go fachowo określa. Ale jak słychać trykanie, prztykanie przy skręconych na maksa kołach, to mechanizm do wymiany.

 

Zapomniałbym napisać najważniejszego. Do transportu jest chyba lepiej kupić coś z szybszą skrzynią, a ferdki to max 32km/h idą z tamtych, natomiast mają małą max prędkość obrotową silnika, wiec pewnie mało palą (przynajmniej 699).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Witam
      Tak jak w temacie robił to ktoś już u siebie w MF 698t i na co zwrócić uwagę przy demontażu montażu głowicy i innych elementów. 
      Pozdrawiam.
    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj