Skocz do zawartości

Polecane posty

wojekjanek    0

Chciałbym kupić MF serii 6xx z zamiarem świadczenia usług transportowych gruz, piasek i nie tylko, z przyczepą 5t o ładowności ok. 5 m3.Dodatkowo drobne usługi polowe.Proszę o wasze opinie jaki byłby najlepszy model do moich potrzeb.Myślę o wersji 4WD.Ile tak naprawdę pali taki MF w pracach transportowych? Czy jest jakiś przelicznik lub tabela informacyjna na temat spalania.Bardzo liczę na Waszą pomoc i opinię. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    234

Kolego w ostatnim numerze top technika jest reportarz o MF z seri 6200 zatytułowany jako "Cudowne dziecko MF" sa tam opinie uzytkowników i wszystko po kolei opisane warto zajrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

emilchaja    6

Witam wojekjanek ja posiadam mf 698 i w pełni mogę go polecić, ciągnik bez elektroniki prosty w budowie, cicha kabina choć trochę ciasna(2 osoby trudno zmieścić) polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0

Ja bym polecał model 699. Zawsze szóstka to szóstka. Bez turba ma tyle mocy co 698T, silnik nie wytężony. Lata produkcji są dalsze niż 1986, chyba 89 maks. Raczej wszystkie są dobrymi ciągnikami, z tych co wymieniłeś i jak to mają perkinsy, mało palą. Przy kupnie ferdków trzeba uważać na przedni napęd, bo niektóre miały tzw. no spin differential, nie wiem jak po polskiemu się go fachowo określa. Ale jak słychać trykanie, prztykanie przy skręconych na maksa kołach, to mechanizm do wymiany.

 

Zapomniałbym napisać najważniejszego. Do transportu jest chyba lepiej kupić coś z szybszą skrzynią, a ferdki to max 32km/h idą z tamtych, natomiast mają małą max prędkość obrotową silnika, wiec pewnie mało palą (przynajmniej 699).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kaseton
      Witam zmieniałem w fergusonie  tarcze od sprzęgła multipower. Były tam włożone 4 przekładki sprzęgła i 3 tarcze sprzęgłowe. Po złożeniu sprzęgło np. na 1 biegu działa, ale już pod lekkim obciążeniem nie ciągnie. Pierścienie utrzymujące ciśnienie są nowe, ciśnienie oleju jest. W katalogu jest pokazane, że są 3 przekładki sprzęgła i 3 tarcze ale po złożeniu na 3 wszystko tam było luźne. Czy to może być przyczyną że dalismy spowrotem te 4 przekładki,  przed wymianą było dobrze ale tarcze były już całkiem żużyte i  pod większym obciązenie też już nie ciągło.
    • Przez Alamo
      Witam,jaka może być przyczyna braku wstecznego biegu.Przez pewien czas zanim to się stało ze skrzyni wydobywał się hałas.Bieg czasami się odnajdzie,jak dźwignią się poszuka,i tak za każdym razem gdy chce go wrzucić.Pozatym wszystkie biegi działają sprawnie.Wsteczny jest oddzielnie od reszty,na dzwigni reduktora.
    • Przez Artek337
      Witam.Ostatnio na gospodarce wujka jeżdżę MF'em 590,że tak powiem na wyczucie biegów.Nie chce zajechać skrzyni biegów.Może mi ktoś podesłać jakiś schemat? Znalazłem do MF'a 255 i 1 bieg jest w podobnym (albo nawet takim samym) położeniu co w 590.Skrzynia bodajże 8/2 ,2 gałki.I gdyby można było jeszcze powiedzieć gdzie przełącza się żółw/zając czy może 1 gałka to biegi terenowe a 2 to drogowe,i która to.Z góry dzięki.
       
      Nie jestem mistrzem painta ale rozrysowałem biegi według mojego "odczucia" i ze schematem od bodajże 255,czy to dokładnie tak wygląda w 590? Przepraszam za 2 posty,jestem nowy.
       

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez Carpinus
      Dwadzieścia pięć motogodzin temu traktor przeszedł remont kompletny silnika,
       
      pytanie brzmi czy po takim remoncie powinien kapać olej z odmy silnika bo mechanik twierdzi że do 100 Mth. powinien się dotrzeć i po następnej wymianie oleju już nie będzie leciało.
       
      coś mi się wydaje, że kręci 
       
      Olej wiem że kapie bo na rurkę z odmy, która wychodzi z silnika Perkinsa 4 cyl. założyłem butelkę by nie kapało mi po kostce.(a przy okazji sprawdzam ile wykapało na razie około 150 ml. tak na oko na te 25 mth. traktor jakoś ciężko nie pracuje bo odśnieżał 5 cm. śnieg na parkingu) 
      Patrzyłem na stanie na bagnecie i oleju nie ubywa( olej z odmy ten skapujący czarny jak smoła a w silniku na bagnecie przezroczysty)
      Proszę o pomoc i sugestie. 
×