Zaloguj się, aby obserwować  
vIcToRy

Mały problem...

Polecane posty

vIcToRy    0

Mam mały problem z fergusonem 255....

Gdy jechałem nagle zablokowało mi sie lewe tylnie koło. Nie wiem co to moze być, moze ktoś z was wie co to moze być??

 

 

Powód Edycji: zmiana tematu, edytowane przezNikita_Bennet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Albo zaszedł ząb na ząb w zwolnicy w wyniku luzow lozysk półosi. Stukalo ci cos przedtem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Tak jak zetor 6340 mowi moze byc tez tak mialem przy U 1614 jak oralem nagle lewe kolo mi zablokowalo, zwolnica do remontu, jeszcze jakos dojechalem do domu, wszystkie tryby byly tak zesrutowane ze ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56
Albo zaszedł ząb na ząb w zwolnicy w wyniku luzow lozysk półosi. Stukalo ci cos przedtem?

 

Możesz mieć racje (niestety dla właściciela MF 255). Mój wujek miał taką awarię w Ursusie 3512. Po 8 latach rozsypało się jakieś łożysko igiełkowe w zwolnicy i potem tryby się obluzowały i całą zwolnicę szlak trafił. Dokładnie to nie wiem jak to było, ale wuja mówił, że naprawa kosztowała go ponad 2tys zł :lol:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    317

coolman111 - dobrze mowisz co do ceny - w c385 kosztowalo mnie 1500 zl jakies 4-5 lat temu. tylko jak mi stanął ciągnik to zgasł na miejscu.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1
Tak jak zetor 6340 mowi moze byc tez tak mialem przy U 1614 jak oralem nagle lewe kolo mi zablokowalo, zwolnica do remontu, jeszcze jakos dojechalem do domu, wszystkie tryby byly tak zesrutowane ze ....

 

Nam ostatnio zaczelo prawe kolo w c355 stukac ....na szczescie juz bez czekania na rezultat rozebralismy i zlikwidowalismy luzy [kolejna podkladka] i obylo sie nawet bez wymiany lozysk. Na takie stukanie trzeba od razu reagowac [jeden komplet trybow do zwolnicy juz nabywalem i nie byl to przyjemny zakup] :angry: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267
Może hamulec sie zapowietrzyl

MF 255 ma hamulce sterownane mechanicznie, więc nie mógł się zapowietrzyć.

Jeśli się koło zablokowało to może być to łożysko, albo tryby na siebie najechały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56
coolman111 - dobrze mowisz co do ceny - w c385 kosztowalo mnie 1500 zl jakies 4-5 lat temu. tylko jak mi stanął ciągnik to zgasł na miejscu.

 

Coś sobie przypominam, że mój wuja też miał taki problem, że ciągnik nie chciał ruszyć... Zwolnica totalnie sie zablokowała i musieli go ściągnąć lawetą czy czymś podobnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj