Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
vIcToRy

Mały problem...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
vIcToRy    0

Mam mały problem z fergusonem 255....

Gdy jechałem nagle zablokowało mi sie lewe tylnie koło. Nie wiem co to moze być, moze ktoś z was wie co to moze być??

 

 

Powód Edycji: zmiana tematu, edytowane przezNikita_Bennet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Albo zaszedł ząb na ząb w zwolnicy w wyniku luzow lozysk półosi. Stukalo ci cos przedtem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Massey    0

Tak jak zetor 6340 mowi moze byc tez tak mialem przy U 1614 jak oralem nagle lewe kolo mi zablokowalo, zwolnica do remontu, jeszcze jakos dojechalem do domu, wszystkie tryby byly tak zesrutowane ze ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54
Albo zaszedł ząb na ząb w zwolnicy w wyniku luzow lozysk półosi. Stukalo ci cos przedtem?

 

Możesz mieć racje (niestety dla właściciela MF 255). Mój wujek miał taką awarię w Ursusie 3512. Po 8 latach rozsypało się jakieś łożysko igiełkowe w zwolnicy i potem tryby się obluzowały i całą zwolnicę szlak trafił. Dokładnie to nie wiem jak to było, ale wuja mówił, że naprawa kosztowała go ponad 2tys zł :lol:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

coolman111 - dobrze mowisz co do ceny - w c385 kosztowalo mnie 1500 zl jakies 4-5 lat temu. tylko jak mi stanął ciągnik to zgasł na miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1
Tak jak zetor 6340 mowi moze byc tez tak mialem przy U 1614 jak oralem nagle lewe kolo mi zablokowalo, zwolnica do remontu, jeszcze jakos dojechalem do domu, wszystkie tryby byly tak zesrutowane ze ....

 

Nam ostatnio zaczelo prawe kolo w c355 stukac ....na szczescie juz bez czekania na rezultat rozebralismy i zlikwidowalismy luzy [kolejna podkladka] i obylo sie nawet bez wymiany lozysk. Na takie stukanie trzeba od razu reagowac [jeden komplet trybow do zwolnicy juz nabywalem i nie byl to przyjemny zakup] :angry: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259
Może hamulec sie zapowietrzyl

MF 255 ma hamulce sterownane mechanicznie, więc nie mógł się zapowietrzyć.

Jeśli się koło zablokowało to może być to łożysko, albo tryby na siebie najechały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54
coolman111 - dobrze mowisz co do ceny - w c385 kosztowalo mnie 1500 zl jakies 4-5 lat temu. tylko jak mi stanął ciągnik to zgasł na miejscu.

 

Coś sobie przypominam, że mój wuja też miał taki problem, że ciągnik nie chciał ruszyć... Zwolnica totalnie sie zablokowała i musieli go ściągnąć lawetą czy czymś podobnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mirek17
      Mam propozycję kupna oleju do skrzyni GL4. Co o tym oleju sądzicie???
    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×