Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zgadza 60 to 60, a nie te gówniane perkinsy, gdzie tylko trochę więcej kurzu czy bardziej rozmokła ziemia i remont. A swoją drogo co może być przyczyną,że po złożeniu dźwignia reduktora w położeniu neutralnym nie rozłącza skrzyni od mostu i ciągnik dalej jedzie, a wskazania na wodzikach są prawidłowe???

Opublikowano

Witam!

Mam problem ,bo pdczas ostatnij naprawy skrzyni gdzieś mi się zapdziały kulki i kołek blokujący wodziki(pod pokrywą miedzy wodzikami)

Kołek moge dokupić ,ale kulek nigdzie nie mogę dostać

Słyszałem,że pasują od jakiegoś łożyska wie ktos od jakiego??

Może ktoś ma zdjętą pokrywę i mógłby zmierzyc sówmiarka to sam poszukam???

Opublikowano

Witam!

Mam problem ,bo pdczas ostatnij naprawy skrzyni gdzieś mi się zapdziały kulki i kołek blokujący wodziki(pod pokrywą miedzy wodzikami)

Kołek moge dokupić ,ale kulek nigdzie nie mogę dostać

Słyszałem,że pasują od jakiegoś łożyska wie ktos od jakiego??

Może ktoś ma zdjętą pokrywę i mógłby zmierzyc sówmiarka to sam poszukam???

Opublikowano

Nie będę zakładał nowego tematu i zapytam się was tu. Otóż ma pewien problem ze skrzynią w mojej 360 a mianowicie wyskakuje mi 4 bieg. Jakieś pół roku temu zaczął się ten problem 4 wyskakiwała pod obciążeniem więc rozebraliśmy skrzynie i były wytarte ząbki na wodziku 4 i 5 biegu chodzi mi o te ząbki które trzymają bieg za pomocą bezpiecznika tego co po jego odkręceniu można odkleszczać biegi jak i został wymieniony ten oto bezpiecznik przez 2 tygodnie było dobrze wodzik chodził tępo i tępo też wrzucało się biegi ale nie wyskakiwało nawet pod ogromnym obciążeniem ale coś się zje***o i nie wiem co bo teraz wyskakuje nawet jak się jedzie samym ciągnikiem na równych obrotach na prostej. Jeśli ktoś miał ten problem lub wie co może być przyczyną to niech udzieli mi szybkiej odpowiedzi. Z góry dzięki :)

Opublikowano

dzięki kolego -średnica wałka to ok 7 mm tak myślałem,że kulki są większe :)

Dzięki wielkie!

 

A co do pytania maksimusa ja miałem taki problem na 5 biegu na początku wystarczyło wymienić bezpiecznik, alepotem się okazało,że obcioł się nit trzymajacy te widełki przy wodziku !

są 2 nity jak się urwie ten z przodu wyskakuje 5 a jak z tyłu 4 (prubowałem to zaklepać ,ale w końcu wymieniłem wodzik i po problemie :)

Myśle ,że u ciebie jest to samo :)

Opublikowano

Bez różnicy czy bezpiecznik jest luźny czy dokręcony na chama i tak wyskakuje i tak. A po za tym jak by bezpiecznik był do d*py to by i 5 wyskakiwała a bezpiecznik jest nowy. Za jakieś 2 tygodnie dopiero go rozbiorę bo mi na razie ciągnik jest potrzebny.

Opublikowano

mam takie pytanie wiecie moze co moze byc przyczyna ciezkiego zalaczania sie biegu 4 i 5 ??? :D

przy ich zalaczaniu dzwignia wprawia sie w nizle drgania jak by tryby sie nie chcialy zazebic ale po chwili bieg sie zalacza i za kazdym razem jest to samo...

 

 

z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

Jak cięzko biegi wchodzą to trzeba rozkrecić wodzik i między jego górną a dolną czesć wsadzić podkładkę (niewolno jeździć z poluzowanymi wodzikami - bo tryby w skrzyni mogą się zderzać i gwint w pokrywie może się z....ć)

Opublikowano

Witam, mam taki problem, wyskakuje mi drugi bieg gdy ciagne np pług albo załadowana przyczepe, przejezdzam na nim ok 200 metrow poczym wajcha od biegów sama sie cofa i wyskakuje bieg, niewiem co moze byc przyczyna ? wodziki nowe, wszystkie zebatki w skrzyni nowe, czekam na pomoc i sugestie, sprawa dotyczy c360 pozdrawiam

Opublikowano

Mam tą samą sytuację i przyłączam się do pytań kolegi. Dodam jeszcze, że nie jestem pewien czy mechanik wymienił koła parami. Ciągnik po wizycie u mechanika pojeździł z 2 tygodnie bez wyskakującego biegu.

Opublikowano

z tego co wiem to normalne w 60. z mojego doświadczenia w 3 ciągnikach wyskakują trzy biegi. I nie jest to regułą że bieg nr 3 lub 2. Ale jeśli ktoś będzie wiedział jak to naprawić to także z góry dziękuję

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v