Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hmm obudowy sa prawie podobne ale czy bebechy ? zetor ma odwrotnie biegi, pompę mozna załączyć osobno. podobne z wyglądu maja 52xx 72xx chyba 5011 moze jeszcze inne, nie miałem okazji innych zlukać. możliwe ze się mylę nie rozkrecałem nigdy skrzyni zetora. o/

Opublikowano

raczej tak bo był zetor 4011 i zniego kilka serii zetorów (po dziś dzień skrzynia 10/2 istnieje)

a ursus posiadał licencje na tegoż zetora (4011) i z niego tylko 355 i 360 powstała

 

różnice to mogą być prędkości a starsze serie zetorów też miały biegi przy kierownicy

 

 

 

raczej tak bo był zetor 4011 i zniego kilka serii zetorów (po dziś dzień skrzynia 10/2 istnieje)

a ursus posiadał licencje na tegoż zetora (4011) i z niego tylko 355 i 360 powstała

 

różnice to mogą być prędkości a starsze serie zetorów też miały biegi przy kierownicy

Opublikowano

witam mam problem ze skrzynią w 60ce otóż od pewnego czasu coś strasznie stuka w środku , że strach jeździć. Wszystkie biegi wchodzą normalnie, a żężenie i stukot słychać na każdym z nich niezależnie czy z reduktorem, wom-em, czy bez. Co może być przyczyną. Pomóżcie

Opublikowano (edytowane)

Najprawdopodobniej w pędzie zmieniłeś z polowych na szosowe lub jak zablokowałeś skrzynię, to za daleko przepchnąłeś widełkami tryb i go zgiąłeś i trzeba zdjąć pokrywę skrzyni wraz z wybierakiem, spuścić olej, wyciągnąć widełki i wszystko inne, ale przed tym wrzucić na luz. Czy im większa prędkość tym bardziej stuka?

 

Nie cytujemy poprzedniego posta!

Edytowane przez Matey
Opublikowano

może wałek sprzęgłowy II stopnia-a własciwie coś na parze trybów, które się tam znajdują, czy te stuki są ruytmiczne-podobne do wyłamanego zeba na trybie od jakiegoś biegu? wiesz o co mi chodzi?

Opublikowano

rzęzenie jest cały czas takie samo niezależnie od wrzuconego biegu czy luzu, po wyłączeniu sprzęgła ustaje, nasila się wraz ze wzrostem obrotów

Opublikowano

a co rozumiesz prze z właczenie sprzęgła bo to czasem jest kwestia sporna(nawet w róznych oficjalnych naukowo-technicznych źródłach !!!):) lepiej mów wciśniete lub nie.

pisz jak jest to moze zaraz coś poradzimy;)

Opublikowano

czyli łozysko wyciskowe odpada, mówisz o wciskaniu sprzegła do końca czy tylko I stopień. szczerze to sam sie mocno zastanawiam co to moze być, bo tłumaczenie przez posty jest mało relatywne ;/ ale co poradzić;/ mogły się sypnąć łożyska igiełkowe między wałkami sprzęgłowymi, albo któreś z łożysk na wałku w skrzyni, ale to nie powinno tak hałasowac...

Opublikowano

zgadza się, skrzynia biegów c360 jest dobitnym przykładem na rozwiązania konstrukcyjne polskiej myśli technicznej inżynierów i żeby wymienić jedno koło zębate trzeba prawie cały ciągnik rozebrać na częsci pierwsze; szkoda słów, a robota w polu stoi :-)

Opublikowano

i tak jest duzo prostsza w naprawach niż T25(władek;) , tam to jest dopiero kaszana by coś wymienić;] nie wspomne u licencyjnych srusrusach, gdzie do ustawienia zaworów trza ściągać 5-częsciową masę i ciasno obsadzony zbiornik paliwa;) a tak z innej beczki-przyznasz rację, ze to właśnie 60 zbudowała polską mechanizację -bo jaki inny ciagnik wytrzymywał pgr-y, gdy zaczęto wstawiać tam perkinsy, chodziły góra 3mies i remont, a tu-możesznalać wody z kałuży i WIO:PPB)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v