Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Więc dolny wałek już siedzi w środku - nie wiem jak go @Jasiu84 zamontowałeś razem z 5 kolami zębatymi na raz, bo mi się to nie udało. Zamontowałem wałek z 4 kołami  naraz, później cofnąłem wałek do tyłu i założyłem piąte koło zębate,

Dzięki @Maxym, ale już opanowałem. :)

Edytowane przez -U-R-S-U-S-
Opublikowano

Witam chciałem się spytać ponieważ robię remont kapitalny ursusa c360 3p silnik już zrobiłem lecz od razu jak silnik odczepiłem to pomyślałem o skrzyni biegów ponieważ od pewnego czasu coś grzechotało zajrzałem i okazało się że kilka ząbków się pościnało no i w tym problem jest że nie wiem jak zdemontować wała odbioru mocy chodzi o ten co trzymają się zębatki i czy trza go rozdzielać z tylną ośką by go wyciągnąć dodam to że ząbki zostały uszkodzone z koła obrotów niezależnych.

chciałbym szybko zobaczyć odpowiedzi ponieważ będę musiał go jeszcze docierać i pomóc koledze.
Opublikowano (edytowane)

Jak tylko to koło to nie trzeba tyłem odjeżdżać.Musisz odkręcić z tyłu pokrywkę wałka wom i wyjąć wałek następnie s przodu odkręcić w ósemce tą małą pokrywkę na 4 śruby zdjąć seger i wybić drugą część wałka wom do momentu aż spadnie z niego koło obrotów zależnych.Odkręć jeszcze dolną pokrywkę skrzyni żeby przez nią wyjąć stare i włożyć nowe koło.Pewnie jeszcze ktoś napisze że jak zmieniasz dolne koło to musowo trzeba wałek ja bym nie brał sobie tego zbytnio do serca.Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Edytowane przez Piotr778
Opublikowano

Jakie 5-6 tyś? Kolego chyba z robocizną u machera.. Jestem w trakcie remontu skrzyni w 3P i wyceniłem to na około 3 tyś... ( Wszystko Oryginał Ursus, i reszta dupereli) Cała skrzynia nowa więc cenę w kosmosu masz :)

Opublikowano (edytowane)

do wymiany mam

4 góra. dol

wałek pierwszego stopienia i koło stałego zazebienia

wałek 2stopnia(po 200mth szmelc)

koło wsteczną góra dol

i kilka lozysk

Edytowane przez przemol87
Opublikowano

Bo taka jest dzisiaj jakoś części mimo że skropol ale koło do koła trzeba dokładać żeby dobrze się zazębiało co graniczy z cudem a jak dobierzesz komplet to nie które zęby fleksem trzeba poprawić bo masakra i jak to ma cicho chodzić. :D

Opublikowano

Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze , zetory pracowały przed tem na dużych gospodarstwach i mimo twałości stan skrzyni moze być różny , a czesci od 50 do 100%  drozej 

Opublikowano (edytowane)

Najlepszymi trybami są ursusa Waryński bo są robione głównie w zakładzie Precizo, a ta firma produkuje także tryby dla claasa i  new hollanda czyli nie mogą być złe, dobrymi firmami są także skropol i cristal

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

To dla kogo robią jeszcze produkty nie świadczy o tym że każdy ich wyrób jest dobry. Wszystko zależy od zleceniodawcy. Robiąc zębatki dla classa gdzie jedna kosztuje z tysiaka gwarantuję ci że będzie lepsza od tej do ursusa za stówkę. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v