Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

o fergusona to pewnie chodzi 255 lub 235 ale nie jeżdziłem , a zetor powinien mieć tabliczkę/naklejkę z lewej strony pod kieronicą ale biegi są tak ruszysz na pusto z 3 z przyczepą pełną to z 2

 

R 2 4

I-I -I

1 3 5

Opublikowano

Bo te ciagniki ma moj sasiad u ktorego bede oral , siał , talezował i tak dalej i chce o tych ciagnikach schamaty ? A ostatnie pytanie miedzy ktorymi biegami jest luz w c360

Opublikowano

Drogi kolego w każdej z tych maszyn jest schemat umieszczony w dobrze widocznym miejscu.

Ważniejsze jest jak będziesz postępował z dźwignią zmiany biegów.

Rób to delikatnie i stanowczo a wszystko będzie dobrze.

Co do zetora to nie wiem jak ten model ale pamiętam pierwszą swoją jazdę 7745.

Nie mogłem ruszyć z miejsca bo wcześniej ktoś przełączył dzwignię zmiany szybkie-wolne w

położenie N :angry:,chwilę zajeło mi odkrycie tej małej dźwigienki.

Życzę udanego shiftingu!

Opublikowano
R 2 4

I-I -I

1 3 5

 

W mf 255 jest:

 

R 3 2

I-I-I

1 4

 

natomiast przełożenia są dwa L (low) wolne mała dźwignia do góry i H (high) szybkie mała dźwignia w dół

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Hej :P

 

Mam taki problem, otóż dziś jak już skończyłem siać ruszyłem 4 biegu i jak mi coś nagle walnęło tak z okolicy skrzynii biegów to ja cie ... odkleszcyłem ją jakoś ale teraz jak się jedzie 4 tak coś wali, że szkoda mówić... i dlatego jeżdzę na na 3 albo niższych. Lubi się zakleszczać od tego momentu, a teraz już w ogóle nie da się odkleszczyć :P

 

Mógłby mi ktoś podpowiedzieć co sypło i czemu tak wali...

 

Pozdrawiam :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@lukano poprawiłem w temacie

 

Dobra więc dziś popatrzyliśmy i będzie dużo roboty :P

- Pokrywa skrzyni biegów do wymiany

- Wykruszyło się koło od 4 biegu

A więc trzeba robić skrzynie może jutro się części kupi i powoli zacznie się coś robi.

Opublikowano

Witam wszystkich.Jestem nowy w temacie.Kupiłem 3p w zeszłym roku,od pierwszego właściciela,orginał stan,prawie igła.

Od żniw tego roku zakleszczają się biegi,na gorącej skrzyni nie doodkleszczenia,ostygnie-jeden ruch i jest po sprawie.Znajomy mechanik poradził aby kupić nowe dociski wodzików,ale jest jeszcz gożej,jak dokręcę do końca to nie da rady włączć biegu.Ściągałem pokrywę skrzyni,widełki bez luzów,nie wytarte,wydaje się ok,ale coś niegra.Wczoraj jechałem do lasu i na trzecim biegu na wysokich obrotach słychać lekki stuk,jakby łożysko.Dodam że dociski są wkręcone do połowy,tak aby była wyczuwalna zmiana biegów,i biegi chodzą ok.Co robić?

Opublikowano

Witam

nie napisałeś czy pozostałe wodziki od 1iR oraz 4i5 też ciężko chodzą ?

- wykręć dociski i spróbuj czy można wcisnąć bolce do środka / czy się nie zacinają /

- zobacz czy nie ma zadziorów na wycięciach na wodziku / listwach / tam gdzie trzymają dociski , bo może tam się blokują

powodzenia

Opublikowano

Dociski kupiłem nowe,zadziorów też niema,jedynie 1iR wchodzą ładnie,reszta musi być odkęcona.Czekam na mechanika,ma być w czwartek,mam nadzieję że tragedi nie bedzie

Pozdrawiam

 

Posty piszemy w pierwszym okienku

Opublikowano

Zdejmij pokrywę wyjmij wodziki w nich masz takie otworki od boku w nich powinny być Śrut bolczyk walcowy i jeszcze jeden Srut i jak tego nie masz to zakleszczać się ci będzie nadal nawet jak byś pół skrzyni wymienił nic by nie pomogło śrut powinien być w wodziku 1-R bolczyk walcowy w 3-2 i ostatni śrut w 4-5

Opublikowano

Mam c 360 tam jest skrzynia jak w zetorku. Robiłem remont praktycznie całej i 3 bieg po ujechaniu pod górę jakieś 50 m wyskakuje i tak się dzieje tez ze wstecznym , a śruby między nogami mam popuszczone bo ani biega wbic na dokręconych

Opublikowano

to coś źle zrobiłeś że nie możesz biegu wrzucić ,a te bezpieczniki masz dobre ,albo wodziki całe .A biegi to ci będa wyskakiwać jak ich nie wkręcisz nawet mogą 2 wskoczyć i będzie zgrzyt !!

 

A skrzynia w 360 jest taka sama bo: był zetor 4011 i na jego licencji ursus 4011 .I się rozwiajali z tych modeli oddzielnie potem .Tylko zetor miał po drodze pare serii ,a ursus tylko drobne poprawy .

Opublikowano

Słuchaj kolego w c360 na skrzyni biegów pod siedzeniem są dwie dźwigienki i nie pamiętam która i w jakim położeniu, ale jak jest przestawiona to w ogóle nie pojedziesz. Ale o tym to może koledzy Ci napiszą, bo ja nie mam c360. Wiem tylko że może być problem.

Opublikowano
to coś źle zrobiłeś że nie możesz biegu wrzucić ,a te bezpieczniki masz dobre ,albo wodziki całe .A biegi to ci będa wyskakiwać jak ich nie wkręcisz nawet mogą 2 wskoczyć i będzie zgrzyt !!

 

A skrzynia w 360 jest taka sama bo: był zetor 4011 i na jego licencji ursus 4011 .I się rozwiajali z tych modeli oddzielnie potem .Tylko zetor miał po drodze pare serii ,a ursus tylko drobne poprawy .

 

 

a nie przypadkiem zetor 3011 ?

Opublikowano

W C360 może być skrzynia od zetora ja mam jedną 60dziesiątke która była składana i dużo klamotów jest od zetora ! A biegi wyskakują ci bo masz albo bezpieczniki zbyt wysoko powykręcane spróbuj je tak ustawić aby dało się wbić biegi A jeśli to nie pomoże to trafiłeś na byle jakie części buble i tak się będzie działo .A czy wodziki były wymieniane ????????? 2 na raz nie wskoczą jeżeli ma pozakładane w wodzikach zabezpieczenia ,bo jeśli ich niema to zgadza się będzie się zakleszczał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v