Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niektóre ursusy tak mają ..... mi od nowości ani raz się skrzynia nie zakleszczyła ale za to zawsze mi wyskakuje 2 i 3...:/

Nie wiem czy to odpowiedni temat, ale u mnie wiele razy zapierniczał się na wstecznym i na dwójce... W tym momencie na dwójce coś strasznie wali w skrzyni, wole jej nie włączać... Nie wiecie co to może być?

Opublikowano (edytowane)

Witam mam taki problem ze swoją c-360, na 3 biegu jest słychać stukot i jak jadę pod górkę to na 4- 5 biegu też jest jakiś stokot wogóle nie da się jeździć. Dziś podniosłem dekiel i tam jakiegoś większego luzu niema tylko zauwazylem lekko uszkodzony jeden ząb na kole 3 biegu to może być przyczyną tego stokotu??

Edytowane przez matiu1224
Opublikowano

Witam. Mam pytanie czy muszę odkręcać kolumnę kierowniczą żeby zdjąć dźwignię zmiany biegów wraz z tą pokrywką która jest przykręcona do pokrywy górnej na 4 śruby. Odkręciłem te 4 śruby ale coś blokuje, na boki nie chce drgnąć a w górę zatrzymuje się na kolumnie. PILNE!

Opublikowano

Witam !

 

Dzisiaj zdarzył mi się incydent polegajacy na tym że mój ursus zakleszczył się, zakleszczony został 1 bieg, ale w tym problem ze nie idzie go odkleszczyć w żaden sposób, co mi poradzicie ?

 

Czekam.

 

Dzięki.

Opublikowano

jak nie idzie wykręć zatrzask drugi od prawej i jeśli na jedynce to listwę przesuń do przodu i od-kleszczony. chyba żebyś stał na górze to zjedź w dół gorzej gdybyś na dwóch biegach zakleszczył wtedy możliwe że trzeba by ściągnąć lewarek a w najtrudniejszych przypadkach pokrywę skrzyni powodzenia ...

Opublikowano

Ostatnio miałem identyczną sytuacje w 4011. Grzebanie listwach przez korki nic nie pomogło, trzeba było pokrywę zdejmować. Jak kolego nie idzie tak to odkręcaj pokrywę. Szybciej ją zdjąłem i zamontowałem z powrotem niż się bawiłem z próbą przesunięcia listew. :unsure:

Opublikowano

uff udało mi się odkleszczyć.

 

Mówicie że korek nie trzyma, ale jak go znowu za bardzo przykręce to nie moge wrzucić biegu, a jak odkręce za bardzo to z góry wylatuje. Wcześniej się tak często nie zakleszczał jak teraz, może jakieś części się wyrobiły ?

Opublikowano

ja swojego czasu też miałem problem z biegami w ursusie wymieniłem palec popychacza tam jest taka główka i była bardzo wybita po zmianie na nową poprawiło się i to bardzo ale teraz ostatnio znów mi się zakleszczył, ale to wszystko przez pośpiech

Opublikowano

mój przedmówca ma racje jesli zbyt często się zakleszczają, przy rozsądnym użytkowaniu oczywiście, to dobrze jest ten palec wymienić i z głowy na jakiś czas, ja tak zrobiłem i kalka lat spokój

Opublikowano
uff udało mi się odkleszczyć.

 

Mówicie że korek nie trzyma, ale jak go znowu za bardzo przykręce to nie moge wrzucić biegu, a jak odkręce za bardzo to z góry wylatuje. Wcześniej się tak często nie zakleszczał jak teraz, może jakieś części się wyrobiły ?

odkrec ta srube w zatrzasku i podloz podkladke, i dakrec zatrzask do konca, to jest powodem twoich problemow

Opublikowano

witam, niewiem czy ten temat byl juz poruszany bo jestem tutaj nowy, otóż będe sie zabierał z ojcem za remont skrzyni i mostu w naszej poczciwej 60-tce, prosiłbym o jakies wskazowki na co zwrocic szczegulna uwage, jakies regulacje itp jest problem ze skrzynia poniewaz cos stuka, na luzie i jak jest wysprzeglony, jak robilismy remont silnika w zeszlym roku to zauwazylismy ze byl walek sprz 1-go stopnia spawany( ta czesc co wchodzi w lozysko na wale korbowym) i zastanawiam sie czy to jest przyczyna tego stukania?? z góry dziękuje za odpowiedz ;) jakie firmy polecacie części?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v