Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja bym się raczej zastanowił nad przyczyna zakleszczania się biegów, bo nieraz wystarczy wymienić mała pierdołkę, sprężynę i jest po problemie :D Tym bardziej jeżeli dzieje się to nagminnie.. Choć i tak całe szczęście że w C-360 tak prosto da się bieg od kleszczyć, bo w MF255 to jest Krzyż Pański z od kleszczeniem biegu :)

Opublikowano

Jeśli chodzi o przyczyny zakleszczania winne jest palec i jego łożysko (tak nazywa sie obudowa w której siedzi palec)

Po wymianie tych częsci na nowe biegi będą się włączały lżej, nie powinny sie zakleszczać (bynajmniej tak nagminnie jak do tej pory:D, zredukują sie zgrzyty).

Jeśli chodzi o teorie ze sprężynką to w c360 takowa nie występuje, natomiast są dwie kulki i bolec. Podczas ruchu wodzika one się przesuwają uniemożliwiając wbicie bądź zakleszczenie 2 biegu na raz. A więc podczas awarii tego podzespołu nie zmieni ilość razy zakleszczonych tylko, będzie można wbić 2 biegi na raz (zakleszczyć 2 biegi)

 

Natomiast jeśli chodzi o odkleszczenia biegów w wersji dla lajków to ZAWSZE przesuwamy wodzik w tę stronę w którą normalnie byśmy wybijali bieg, natomiast układ wodzików jest odwrotny do tego na lewarku. Tak najprościej się nauczyć

Opublikowano

Jeśli zakleszczy się już naprawdę porządnie zawsze można odkręcić 3 dzyndzle odpowiedzialne za biegi uruchomić go i puścić sprzęgło pomaga na 99%:D

Opublikowano

Z tego co ja wiem to kazda c-360 zakleszcza sie na roznych biegach. Np. w mojej od nowości zakleszcza sie "wsteczny".

No z zetorze odkleszcza sie podobnie tylko najgorzej ten pierwszy raz bo tak jak pisałes trzeba jakąs blaszke w podlodze wicinać. U mojego wuja w 7211 jak sie zakleszczył pierwszy raz to chyba 2 godziny sie meczyl :D

Opublikowano

Ja miałem problem z tym zakleszczaniem ciągle sie kleszczyły najwięcej na R i 1 ale wystarczyło wymienic pokrywe i te dydole i już od paru lat mi sie żaden nie zakleszczył :D

Opublikowano

wymiec palec od zmiany biegów ja wymieniłem bo musiałem bo sie ta główka z frezem urwała, 22zł dałem i spokuj 5 lat bez zakleszczania a wtedy tez wujek mówił że wodziki do wymiany

Opublikowano
nie chce nowego tematu zakładać wie zapytam się was tu co moze być przyczyna ze w c-360 pod obciażeniem 4 wyskakuje :D

 

wymień bezpiecznik wodzika na nowy

Opublikowano

kiedys wyskakiwała jak miała za lekko ale tata rozebral skrzynie coś na widełkach wyba przekrzywił i teraz wykakuje jak ma ciężko :D ale to jest denerwujące jade z pełną pzryczepa albo rozrzutnikiem i jak sie ręką nie trzyma to wyskocz ^_^

Opublikowano

moim zdaniem igiełki się wysypały na choince, a 5 nie wyskakuje ponieważ przesuwka od 4 5 łączy wtedy dwa walki( a na czwórce dwa koła). Ja miałem problem z piętką, też wyskakiwała ale przyczyną były frezy na wałku sprzęgłowym

Opublikowano

u kuzyna jest podobnie tylko wyskakuje 1,2,3 . 1 wybija zawsze bez wyjątku jedzie kawałek i zaraz wybija, raz nawet kapuste sam zwoził wrzucił 1 i wyskoczyła a że góry to poleciała, dojechała do połowy drugiej góry i zjechała do tyłu. Nie wiem jak to możliwe że nie skręciła tylko cały czas prosto. Ale wkurzające to jest raz nawet bym ciągnik wy

****lił. Jadę sobie z góry a tu mi nagle 3 wyskoczyła. Co może być tego przyczyną??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ze dwa lata temu zakleczczały mi się biegi prawie co tydzień a teraz przez dwa lata niezakleszczył się ani jeden. B)

Opublikowano

Jak ja kiedyś wracałem z pola na wstecznym to ojciec się wkurzył bo zaklaszczał się często. Wziął mechanika coś tam wymienił i jest spoko. Nie pamiętam co. Ale chyba jakieś wodziki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie będą się zakleszczać jeśli będzie się dobrze wysprzęglać. Często mi się zdarzało jak miałem 3-4 lata że nie wystarczająco wciskałem sprzęgło i się zakleszczał. Teraz nie mam już 60-tki a Zetor jeszcze nigdy mi się nie zblokował.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v