Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jak nie pomoże wymiana wodzika/zatrzasku to skrzynia do remontu

 

co do 5, sprawdź, czy nie ma luzu pomiędzy wałkiem zdawczym skrzyni a wałkiem sprzęgłowym/ łozysko igiełkowe, ścięty tryb to sugeruje

Edytowane przez rafff24
Opublikowano

Siema czy bez rozpoławiania skrzyni z tylnym mostem w c 4011 wyjme wałek główny skrzyni przez tylny most .Oczywiście Dyferencjał będzie pierw wyjęty a puźniej wałek ataku bo idą tez do naprawy???

Opublikowano

Witam.

Dlaczego jak przełącza się wajchę biegów pomiędzy lewą a prawą stroną (bez wrzucania biegów), to w niektórych ciągnikach jest wyczuwalny opór (w 3 miejscach R/1, 2/3 oraz 4/5) a niektórych nie. Co może być zużyte?

Opublikowano

Czy wiecie może dlaczego po uszczelnieniu tego korpusu od dzwigni zmiany biegów przestawiła mi się cała dźwignia która nie mieści się w wycięcie kokpitu.

Normalnie jak wrzucałem 1 bieg albo wsteczny to dzwignia zmiany biegów była obok gazu ręcznego, teraz jest na samym dole w położeniu biegu 4 albo 5. 

4 jak i 5 nie mogę wrzucić bo mi się kończy wycięcie w tym kokpicie. Jak zdejmę kokpit to biegi są wszystkie, chodzą dobrze nic się nie zakleszcza tylko ta dzwignia tak :leży"

Opublikowano (edytowane)

A na frezach nie przestawia się jej tylko w "wokół"? Bo to chyba ten frez pod gumą? Tylko ten korpus z dzwignią wyciąłem, uszczeliniłem i założyłem. W takim razie spróbować ją przestawić na tym frezie pod gumą?

Edytowane przez Alvera
Opublikowano

witam :) co myślicie o tym: skrzynia po remoncie środek stary typ walki zmienione na nowego typu koła zębate łożyska a po remoncie słuchać stuki i grzechotanie w pierwszej części skrzyni jak i na luzie jak i na biegu tak samo pod  obciążeniem zauważyłem również kilka krople oleju ze skrzyni ale to na pewno przez simnering się sączy ważne jest to ze jak wcisnę sprzęgło na pierwszy stopień przestaje grzechotać jak myślicie co to może być obstawiam łożysko na wałku sprzęgłowym c o o tym sądzicie  ??

Opublikowano

witam mam problem, zakleszczyly mi się biegi w c 360 odkleszczylem i nie pompa nie podaje oleju na gnieździe hydrauliki, podnośnik ok, wałek ok kręci się, czym może być to spowodowane?

Opublikowano

 

witam mam do was pytanie szczególnie kogoś kto się by na tym znał 

a więc mam ursusa c 355 i rozleciały się w nim łożyska na górnym wałku w skrzyni biegów chodzi mi o te igiełkowe łożyska te z przodu

i będę wymieniał ten wałek i nie wiem czy wymienic na stary typ taki jak był teraz czy na nowy czyli zamiast łożyska były by igiełki i to jest moje pytanie czy lepsze będą igiełki czy jednak te łożyska igiełkowe dodam też ,że wymieniam jeszcze wałek ataku i sprzęgłowy prosiłbym o doradzenie z góry dzięki za odpowiedzi

 

Opublikowano

my tez mielismy stary typ ale wymieniliśmy na nowy typu bo mechanik powiedział ze trwalsze są łożyska nowego typu i prostsze do montazu według mnie tylko nie wiem czemu w sklepie za łożysko igiełkowe na wałku głównym policzył ok 130 Zł czyli jakoś 4 zł za igiełkę :/ a za tą cene mogły by  być jakieś dwa nowe łożyska do skrzyni :/

Opublikowano (edytowane)

Rozbieram powoli skrzynie, cel początkowy to uszczelnienie wałków sprzęgłowych ale coś widzę że na tym się nie skończy :/

zatrzymałem się w tym miejscu i nie bardzo wiem jak to dalej rozebrać https://drive.google.com/file/d/0Bx5mXxSgKw_5b0FuaGZ5MjBhUlU/view .

da się to w ogóle rozebrać bez rozłączenia skrzyni z tylnym mostem?

pokrywa skrzyni zdjęta , całe to żelastwo z zegarami też. Wodziki biegów wyjęte, zbiornik paliwa został jeszcze.

Drugie pytanie pierwszy wodzik licząc od wodzika womu i pompy to jest od  biegu 4/5 ? czy się mylę?

Skrzynia co prawda od c4011 ale to chyba większej różnicy nie ma?

 

Edytowane przez TheEnd
Opublikowano

witam mam pytanko odnośnie mojej c 360 a mianowicie przeszła remont skrzyni wymienione wszystkie wałki łożyska tryby na orginałach oczywiście po odpaleniu stuka na jałowym biegu jak i podczas jazdy w przedniej stronie skrzyni tak jak by wałek sprzęgłowy a i dodam że po wciśnięciu sprzęgła jest cisza i moje pytanie co to może być ?

Opublikowano

Mój błąd z tym wałkiem sprzęgłowym,nie miałem doświadczenia problemami jeśli chodzi o skrzynię mogą być moje przypuszczenie,a opiłki są pewnie dlatego że koła sie wzajemnie docierają.Ja myśląc logicznie skoro  na jałowych obrotach  i pedał sprzęgła nie jest wciśnięty czyli też obraca wałek główny i coś musi być na nim nie tak.Prześledź temat od początku może znajdziesz odpowiedź,dobrze że był ekspert tutaj od skrzyń co trochę już po naprawiał bo by kminił o co chodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v