Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak życie pokazuje nawet w najrdoższych produktach trafiają się buble, nie tylko w produktach rolniczych.

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

Możesz śmiało kupić regenerowany tylko, że w profesjonalnej firmie np. Hydrotor a nie u szwagra w garażu. Koszt takiego rozdzielacza nie przekroczy 500 zł a nowego raczej nie opłaca się kupować bo kosztuje około 900 zł i wcale nie musi być lepszy od dobrze zregenerowanego oryginalnego, a poza tym na jeden i drugi powinien być rok gwarancji.

Opublikowano

witam, są bodajrze 2 typu wałków w skrzyni w 360 355 czy 4011, z cieńszą i grubszą końcówką, które są mniej problematyczne? nowy czy starszy typ

 

będę wymieniał całą skrzynię biegów, ze względu na peknięcie, wycieki oleju przez to, mam 355 a tam jeszcze skrzynia z 4011 (nieudolnie przerobiona na 360, przez to naprężenia ją zniszczyły) w sumie to taki składak, skrzynię kupiłem całą z rozbiórki,

 

Opublikowano

Witam. Mam  c 360 3p. Dzisiaj podczas zmiany biegów z wstecznego na 1 coś się dziwnego stało. mianowicie biegi wsteczny 2 i 4 po włączeniu to dźwignia zmiany biegów jest w położeniu jakby luzu a na 1, 3 i 5 prawie dotyka przedniej części kabiny.Wygląda to tak jak by się coś przesunęło o jakieś 5 cm do przodu..Biegi są nic nie puka i nie pękło,przynajmniej nie było słychać. Co to może być za problem.

Opublikowano

Witam mam problem z C360moze ktos cos doradzi lub nawet uda sie zdiagnozowac co jest a mianowicie były wszystkie biegi terenowe i szosowe orałem z pół dnia biegi terenowe były z rana wieczorem juz nie. Nie zazgrzytało nic i teraz jak właczam tą wajcha po lewej stronie na terenowe to nie jedzie  zas biegi szosowe normalnie jezdze co moze byc przyczyna ????

Opublikowano

witam wczoraj podczas pracy w polu z agregatem w c 360 3p coś mi zazgrzytało w skrzyni biegów następstwem czego było to , że nie działa m podnośnik i WOM się nie kręci . Macie jakieś pomysły. ???

Opublikowano

był mechanik i rzeczywiście sprzęgło II stopnia poszło, wrdarły się frezy. a co śmieszniejsze powiedział że ktoś kto ostatnio robił owe sprzęgło to odwrotnie założył tarczę II stopnia. od razu wymieniłem komplet I i II tarczę oczywiście - uRSUSA i wszystko wyąszło 400 z robotą.

Opublikowano

Skrzynia prosta jak trzonek, a jednak dzieją się cuda. Ja w zimie robiłem remont bo stukało na 3 przy obciążeniu, po rozebraniu okazało się że igiełki wałka głównego poszły na przemiał, wałek główny zmieniony bo bieżnia igiełek była jajowata, koło przesuwne 2-3 zmienione, koło stałe 3 zmienione, założyłem też nowy wałek pośredni ze starych zapasów, bo nakrętka na starym była poluzowana mocno i wyrobił się wpust na kliny, wymieniłem także oś koła wstecznego i WSZYSTKIE łożyska, wałek sprzęgłowy skrzyni biegów został stary bo bieżnia igiełek była bez oznak zużycia, mimo że igiełki poszły w drzazgi. Wszystkie części "oryginał" ursus od Waryńskiego, dolny wałek prawdziwy oryginał ze starych zapasów, łożyska brałem droższe poszło na nie ponad 500 złotych. 

Z remontu zadowolony jestem średnio, na 3 biegu już nie stuka wcale, ale skrzynia biegów po rozgrzaniu, czy to podczas pracy czy na postoju jest głośna,(gdy jest zimna to jest cicha), najbardziej to słychać gdy ciągnik stoi na luzie na niskich obrotach silnika 400-500, Podczas nawrotów z kultywatorem na 1 biegu na niskich obrotach po nierównym terenie było to najbardziej słyszalne, Podejrzewam łożyska igiełkowe i/lub oś wałka 1-wsteczny.

Wniosek jest jeden: strach dzisiaj robić jakikolwiek remont poważniejszy w tych ursusach, bo te części są o kant d*py rozbić, pieniędzy poszło sporo, czasu i pracy włożonej jeszcze więcej, a efekt średni, około 30 motogodzin już zrobione od wiosny i niestety nic mu się nie poprawia i się nie zanosi na poprawę

Opublikowano

siema  :mellow:  :)  mam do was pytanie 

mam c355 z silnikiem od c360 współpracuje on z prasą rolującą morra która ma podawanie sznurka hydraulicznie i co roku w tej c 360 obcina zęby na trybie i walku przekaźnika mocy. więc pytam się was jaka może być tego przyczyna

Opublikowano

Witam, widzę  że dawno nic tu nie było to  odświżę troche ten temat. Miesiąc temu zakupiłem Koparko-Ładowarke "Ostrówek"  trafiła się w przystepnej cenie i stanie też wartym uwagi więc czemu nie. I od zakupu nie ma w ogóle biegów terenowych, jestem jej 3 właścicielem  a poprzedni mówił że jak kupił (miał ją 2 lata) to nie było terenowych ale on kopał tylko pod fundamenty to nawet nigdy dzwignią nie ruszał a ja robię droge i jak mi przyjdzie łyżką  rozgarnąć kamień to jedynka jest za szybka a na pół sprzęgła to takie papranie z tym a nie praca. Co tam może być uszkodzone? Dzwignia biegów jest między nogami ale to  chyba nie ma znaczenia.Jak ruszę dzwignią od terenowych do przodu to bez sprzęgła nie zgrzytnie nawet tylko tak z lekkim oporem wejdzie ale potem cisza. Znajomy mi mówił że pewnie oberwane zęby lub klin na dużym kole ale żeby się dostać do tego koła to trza tyłem odjechać a ostrówek ma tam cały osprzęt... Więc może ktoś miał już taki przypadek i podpowie co może być. z góry dzięki za info.

 

Opublikowano

no ale żeby się dostać do pokrywy to nie wiem czy nie muszę kabiny sciągać.... a teraz to nawet szkoda grzebać bo wiem, że jak się jedno chce zrobić to przy tym kilka innych rzeczy pasuje też poprawić, a to robota na zimę.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v