Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ogolnie to kabaty mitasy i colturki sa dobre jak ciagnik idzie do zyda jaka cena taka trwalosc jakby kupil mishelina klebera czy innej normalnej firmy to by zamomnial o wymianie opon na dekade czy dwie ale zamiast dolozyc 100 czy dwie to lepiej zmieniac laczki co rok bo sie rozpadaja w oczach nawet od stania

  • Like 1
Opublikowano

jesli kierunkowe pod tura to tylko 10.00 r16 albo r20 zadne 15stki od gownowozu a jak do lekkich prac czy transport to 7.50 ujda w tloku i tez najlepiej 20stki lzej krecic i nie kosi sie belka zboz u mnie 60tka i papaj to chulaja na samochodowkach bo kierunkowe przy skrecie oraly pole niszczac zasiewy 

Opublikowano

Alamo napisał:

11 lat w C360 mam opony Rekord 8PR, twarde jak stal.Made iN Yugosłavia.Ciągnik na turze przeszedł niebywale szaloną eksploatację.Do dziś opony są w świetnym stanie,przed nimi kolejne 10 lat pracy.Polecam,opony są fantastyczne.

Na tył dostałem w prezencie oryginalne opony o których nikt z was nie słyszał.

Ciągnik wyszedł na oponach z taśmy produkcyjnej w 1975 roku,ciągnik o niebieskim malowaniu obudowy.Dziś opony mają 43 lata,będę je zakładał i jeździł,aż zapewne osiągną 50 lat.

OZOS

 

IMG_20180527_131448.jpg

Z takich OZOS ów miałem zrobioną włókę ;) Olsztyńskie Zakłady Opon Samochodowych - późniejszy Stomil, a rozmiar to chyba 14.9/13 - 28 ew. 13.6 - 28

Opublikowano

stara obręcz z pewnością ma już wżery, do tego jeszcze nitowana, więc bez dętki na tym nie złożysz

zakładając że dętkę wymienisz 2-3 razy w przeciągu użytkowania jednej opony i po drodze jakieś przygody z łataniem to warto przemyśleć zakup nowych obręczy

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, izydor6280 napisał:

stara obręcz z pewnością ma już wżery, do tego jeszcze nitowana, więc bez dętki na tym nie złożysz

zakładając że dętkę wymienisz 2-3 razy w przeciągu użytkowania jednej opony i po drodze jakieś przygody z łataniem to warto przemyśleć zakup nowych obręczy

Nowe obrecze sa zgrzewane czy nitowane ?

Ciekawe czy u mnie na ladne fekgi od zetora by opona  utrzymala powietrze ...

3 godziny temu, jarecki napisał:

kupione taurusy 14,9 radialki po 1450 są bez detkowe tylko czy stara felga tez taka jest .  Kabat był za 800 zł do wyrwania 

Taniej je wyrwales u mnie po 1500-1650 szt jak gpytalem sie zimą

 

Edytowane przez mf362
Opublikowano
11 minut temu, mf362 napisał:

Nowe obrecze sa zgrzewane czy nitowane ?

Ciekawe czy u mnie na ladne fekgi od zetora by opona  utrzymala powietrze ...

Taniej je wyrwalem u mnie po 1500-1650 szt jak pytalem sie zimą

 

mozna wiedziec poile kupiłes ? ale wkładałes detke czy nie ? ja brałem na fakture  i taniej z dowozem do domu nie znalazłem  mam je dzis na podwurku w tej cenie .

felgi na nity mam w c 330  mam ostatni prawie c 360 3p  z 1991 roku felgi mam jednolite 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, jarecki napisał:

mozna wiedziec poile kupiłes ? ale wkładałes detke czy nie ? ja brałem na fakture  i taniej z dowozem do domu nie znalazłem  mam je dzis na podwurku w tej cenie .

felgi na nity mam w c 330  mam ostatni prawie c 360 3p  z 1991 roku felgi mam jednolite 

Ja zrezygnowalem i wziąłem używane 16.9R28

Felgi używane również od zetora 7211 ;) Moje były w kiepskim stanie krzywe i wgl .Koszt felg i opon byłby kolosalny...

U mnie za 14.9 -1450 by nie kupił 

A 16.9 to 1950 do 2050 zl

 

Edytowane przez mf362
Opublikowano

Wszystko zależy do czego mają być te opony inne zastosujesz jako opony leśne np do lasu powinienieś mieć najlepiej opony rolnicze które maja największą liczbę płócien. Im większa liczba warstw osnowy tym opona automatycznie mocniejsza i boki bardzie wytrzyamałe. Jak szukasz opony do pola to praktycznie zwykła diagonalna ci wystaarczy chyba że masz ciągnik 300konny to wtedy radialne bo mają lepszy uciąg i mniej ugniatają glebę. 

Polecam sklep opony rolnicze

Opublikowano
1 godzinę temu, tomzwolin napisał:

Witam jakiej firmy założyć opony do tyłu do c360? cultor kabat czy ozka ?

Ozka slyszalem ze pękają ale na przedniej osi 4x4 

Cultor chyba lepszy bieznik wydaje sie szerszy w tym samym rozmiarze 

A jak nie to dołóż do mitasa :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v