Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

4b37eb8ad5a145d4gen.jpg

Element zaznaczony czerwoną strzałką.Do 1985 roku ten wał koła miał jedną nakrętkę i na to podkładka koronkowa która zabezpieczała.Z tego względu że jakość się pogorszyła to od 1986 te wały był nieco dłuższe szły 2 nakrętki i podkładka koronkowa.Niemożliwe żeby nowa nakrętka ci nie pasowała.

Opublikowano (edytowane)

Nakrętka--->podkładka koronkowa--->podkładka prosta--->łożysko stożkowe.

@Borekk17 Możliwe. Zapewne przegwintował nakrętkę i wał, bo nakrętka jest wyfrezowana jak oryginalna tylko, że jest płaska z obydwu stron i ciutkę grubsza.

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

na dwie nakrętki lepszy. A wystarczy tylko dekielekbzmienic i będzie pasował. Ja w swojej mam z jednej strony na dwie nakrętki a z drugiej strony na jedna nakretke .


A jeśli wał jest pod lozyskami dobryva tylko nakretke zerwalo to dac do napawania i niech nowy gwint zrobia. U mnie wzieli za to 120

Opublikowano (edytowane)

Gwint był już robiony raz i nawet nakrętka chycona spawem, ale i tak się odkręciło.

Edit: W sumie to znalazłem "oryginał" ursusowski za 338zl ze szpilkami na 2 nakrętki więc się chyba bardzo opłaca.

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano
6 minut temu, PaweLisowicz napisał:

Gwint był już robiony raz i nawet nakrętka chycona spawem, ale i tak się odkręciło.

Edit: W sumie to znalazłem "oryginał" ursusowski za 338zl ze szpilkami na 2 nakrętki więc się chyba bardzo opłaca.

Pewnie że się opłaca

Opublikowano

Nie ma na 1 nakrętce, nowy z starego zapasu lub używka w dobrym stanie na 1 nakrętce.Od 1986 weszła ta zamiana temu że lecieli sobie w kulki z jakościa dali po wie.Ja z chełmna zamawiałem bezpośrednio u nich i kompletny 320 zl z szpilkami na 2 nakrętki to było 2014 roku do tej pory nic się nie działo.

Opublikowano (edytowane)

Ja właśnie znalazłem na sklepie int. ursusa i są ostatnie sztuki właśnie z 338zł. Patrząc na ceny winnych sklepach to kosztuje od 400zł do 500zł masakra. 

Edit: Jeszcze zamówię sobie rozpylacze bo są po 44zł za sztukę :) 

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano
14 godzin temu, jackob1997 napisał:

to samo co kompletna...tyle że zamiast om jest ą :ph34r:

Naprawdę? A wiesz co to sarkazm?

14 godzin temu, Axd529 napisał:

Będę robił chamulce ile po wyjęciu ona waży tak mniej więcej? Czemu pytam nudzi mi się w pracy i pytam z ciekawości😆

Hamulce.... chłopie zrób coś z ortografią bo błędy rażą po oczach.Z pochwą zwolnica waży 160 kg szkoda zdrowia żeby to dźwigać coś mogło by się stać.Kup sobie dźwig na łańcuchu za 200 zł wysokość ustawisz  co do milimetra,lub pasem do transportu też może być.

Opublikowano

Pytanie za 100pkt. Odkrecilem dekiel od łożysk pólosi i jakiś majster  pocheftał łozysko do obudowy zwolnicy spawarką. Łożysko wygląda na dobre, ale wypada z obudowy. Czy kleić na klej to łożysko, czy nowa obudowę kupić? 

Opublikowano

trochę namoletować i na klej tak jak kolega wyżej napisał moletując , gniazdo robi się minimalnie ciaśniejsze wtedy dobry klej do osadzania łożysk i nie ma bara ze lozysko się kiedyś ruszy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v