Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Koledzy co tu jest nie jasne ten ciągnik tak ma i się tego nie zmieni. 4011 były troszeczke cichsze a c-360 to wył, wyje i będzie wył i rady na to nie ma. Ja remontowałem skrzynię w c-360 10 lat temu i jest gorzej niż na tym filmiku i się tym nie przejmuje bo tego się nie zmieni.

Opublikowano

"Ja remontowałem skrzynię w c-360 10 lat temu i jest gorzej niż na tym filmiku"

Koniecznie zmień mechanika,bo skrzynia dobrze wyremontowana nie ma prawa wyć a przynajmniej nie tak jak na tym filmie.

Opublikowano

"Ja remontowałem skrzynię w c-360 10 lat temu i jest gorzej niż na tym filmiku"

Koniecznie zmień mechanika,bo skrzynia dobrze wyremontowana nie ma prawa wyć a przynajmniej nie tak jak na tym filmie.

 

nawet jesli remont bedzie robil super mechanik a trafisz na badziewne czesci to po krotkim czasie bedzie wyc

kuzyn po remoncie skrzeni skosił tylko 2 ha łaki i z powrotem na warsztat(przyczyna-nowe kola zebate sie po prostu zuzyły)

Opublikowano

Części do 60-ko na bank są lipne. Sąsiadowi zakładałem nowy wałek rozrządu , po 5 godz jazdy traktor stanął. Zdarły się wszystkie krzywki na wałku. Dym był w sklepie jak diabli. Do 60-ki już nic porządnego nie ma a najlepszej jakości to są chyba stare używki. Z częściami do skrzyni będzie to samo.

 

Pomijając fakt że żadna skrzynia 60-ki nie wytrzyma tego co potrafi znieść skrzynia 4011. A im 60-ka młodsza... tym gorsza niestety.

 

 

Opublikowano

I ja znam zamienniki do 60. To co miałem w skrzyni oryginalnego w C-362 nie umywało się do tego. A w zwykłej 60 mogłem sobie skrobakiem pisać po obudowie tylnego mostu.

 

Dyfer ci wyje i tyle. Luz trzeba zmniejszyć, tylko nie robić na ścisk, leciutki luz musi być

Opublikowano

dokładnie jak pisze kolega wyżej - wykasuj luz na przekładni. u mnie się bardzo wyciszyła. dodatkowo wymieniłem wszystkie łożyska i chyba dwa wyszczerbione koła. zgrzyta przy zmianie biegów ale chociaż w miarę cicho jak na ten ciągnik się jedzie... tyle tylko że skrzynię mam od c-355 i z moich obserwacji wynika że jest twardsza od tej z c-360 :unsure:

Opublikowano

@DK94 starczyło zajrzeć np. na google.pl to byś się dowiedział a nie bezsensu nowy temat zakładać ;[ .

Właśnie patrzyłem u wujka google, ale nic podobnego nie zauważyłem. Dzięki za odp.

Opublikowano (edytowane)

Do dwóch zwolnic trzeba trzy litry. Ile może zaoszczędzić nawet jeśli jest coś tańszego od hipola? 5 zeta? Nie warte zachodu. Wlej to co ma być.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Zginęła mi instrukcja od ciągnika a w necie nigdzie nie widzę... Jakie jest przełożenie zwolnic w C-355? Takie samo jak w C-4011, tj 4,5833? A i przy okazji czy przełożenie przekładni głównej to 4,077?

Edytowane przez Buszmen11
Opublikowano (edytowane)

no z tymi zębami to jest różnie na półosi i na dużym kole w zwolnicy... a chciałbym mieć pewność, bo chcę policzyć przekładnie do przedniego napędu

 

jakby ktoś miał instrukcję w pdf bądź jakieś skany to też był bym wdzięczny

Edytowane przez Buszmen11
Opublikowano

jeden zab w zwolnicy to jest w 4011 i dlatego sa szybsze

dokladnie nie wiem, ale wydaje mi sie ze w 55 i 60 jest tak samo

 

jesli pomoze to z katalogu: polos do nr ciagnika 189069

od nr 189070

kolo zebate do nr 160799

od 160800

Opublikowano

Kolego Buszmen11 sprawdzałem w instrukcji od C-355 i C-360 przełożenia o które pytasz, a więc dla zwolnic wartość przełożenia wynosi 5,0909 i jest taka sama dla 360 jak i dla 355.W praktyce wygląda to tak, że w C-4011 półoś ma 12 zębów a to duże koło zębate 55 ząbków, natomiast w C-360 półoś ma 11 ząbków a koło zębate 56 zębów. Więc w C-355 też powinno być tak jak w C-360 czyli odpowiednio 11 i 56 ząbków, kierując się danymi z instrukcji. Ale z własnego doświadczenia wiem, że życie potrafi zaskakiwać, remontując 60-tkę kolegi spotkałem się ze starym typem zwolnic (z C-4011) w C-360, ale to widocznie musiał być jakiś składak. Tak więc uważam, że dobrze byłoby policzyć zęby kół zębatych w zwolnicach i wtedy miał byś pewność jaka masz wartość przełożenia w swoim ursusie aby zgrać z przednim napędem. Jeśli chodzi o przełożenie dla przekładni głównej to jest takie samo jak ty pisałeś czyli 4,077.

Przedni napęd - świetny pomysł! :) Życzę powodzenia i pozdrawiam!

  • Thanks 1
Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie zwolnicy przy szybszej jeżdzie ciągnik podskakuje wyczułem luz na kole

tylnym tym od strony blokady czy wystarczy dociągnąć nakrętke czy trzeba zwalać całą zwolnice,jak wygląda wymiana łożysk.

Jeszcze jedno na tym kole podczas hamowania aż drży ciągnik przy ostrzejszym hamowaniu wylewa olej pod spodem z tego otworu do którego wchodzi cięgno od hamowania,doradzcie coś na to czy puściło tam jakieś uszczelnienie czy coś innego.

Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v