Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

witam. Panowie mam problem z łożyskiem na półosi tylniej prawej mianowicie co je dokrece tak aby luzu nie było to dosłownie po 10 km sie luzuje ma ktos pomysł czemu nawet zakontrowałem druga nakretka juz i nic nie pomogło luz jak sie robił tak sie robi...?

 

może masz zerwany gwint na półosi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem z simeringiem na półosi w zwolnicy. Wymontowałem go tak samo jak na tym filmie  https://youtu.be/DyuMiEy-Xps?t=333 i teraz nowy nie chce wejść na swoje miejsce, próbowałem go wbijać przy pomocy rury która dosyć ciasno wchodzi na półoś, czy za mała średnica rury jest przyczyną że nie mogę wbić tego simeringa?

Edytowane przez wachuswiak
Opublikowano (edytowane)

Witam  

 

Przed wbiciem nowego simeringa oszlifuj na kamieniu bardziej krawędź tak aby łatwiej pasował w tą obudowe. 

Posmaruj olejem i delikatnie nabijaj. Ta obudowa zwolnicy jest często bardzo ostra i ciężko się je nabija aby nie skrzywić zniszczyć simeringa.

 

Już nie pamiętam jaką rurą to nabijałem ale musi być zbliżona wymiarem do zewnętrznego wymiaru simeringa.

Edytowane przez Radekk
Opublikowano

a nie mozna by tego jakos delikatnie nagrzac (oczywiscie elementu zwonicy ) i spróbowac to wbic ?? a rurke aby spasował to mozna stoczyc na tokarce aby idealnie spasowała ze srednica simeringa albo zeby go nie uszkodzic to idelnie płaski kawałek drewna z otworem wiekszym niz zrednica wałka pólosi i na góre rure a na dole simering nie wiem czy dobrze mysle jakby cos to poprawiajcie

Opublikowano

Dziękuję za rady

Ostatecznie ojciec zadzwonił po mechanika który przyjechał bez narzędzi i skończyło się na tym że posmarował simering oliwą i położył na niego stare łożysko które pasowało wymiarami i w to łożysko uderzał tą rurą którą miałem.  

Opublikowano

witam

mam ursusa c360

czy ktos jest w stanie powiedzieć dlaczego w lewą piaste koła tylnego obracam normalnie rękami a prawej nie mogę oborcić dopiero przy pomocy klucza lub innej pomocy ?? co jest przyczyna takiego stanu . oraz zauważyłem ze miedzy korpusem a piastą sączy sie olej po piaście . w taki sposób sie tam dostać by uszczelnić układ ??

Opublikowano (edytowane)

Może taśma od ręcznego, może coś jest zatarte w zwolnicy i bliżej mostu,zdjąć zwolnice i patrzyć,

 

cieknie Ci olej między piastą a korpusem zwolnicy i leje się po feldze czy koło pochwy wyżej?

 

Dawaj fotkę.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

tasme od recznego wymieniałem ostatnio i jeszcze jej nie naciągnołem jest luźna. olej sączy sie na piaste i na felge. a czy przyczyną może byc to ze otwór w moście w który wchodzi wałek ze zwolnicy jest nie na środku tylko lekko po prawej stronie ?? na drugim kole był na środku .

 

cylinderek też wymienialem razem z ręcznym .

Opublikowano

Wrzuć koniecznie kilka zdjęć, to uprości sprawę, sam jestem zaciekawiony tym otworem.

Opublikowano

zdjęć nie zrobie bo zwolnica jest założona . piasta cieżko sie kręciła bo jednak ta nowa taśma hamulca recznego trzyma troszke chodz jest poluzowana.

a jaki olej powinno sie wlać do zwolnicy ?? Hipol 50 ??

Opublikowano

Możesz wlać od najtańszego do najdroższego byle był gęsty -_-

Opublikowano

Witam mam problem z pykaniem w tylnej prawej zwolnicy. Na początku myslalem ze chodzi o łożyska na piaście, więc je wymienilem. lecz problem dalej istnieje. Co to jeszcze może być?? I napewno nie gwiazda bo juz ją dokręcałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v