Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie dzis wjeżdżając na pole z opryskiwaczem użyłem hamulca bo było pod górkę i ślisko nie chciał wskoczyć przód mieszał dość mocno ale sie w końcu udało prace sie wykonało a w drodze powrotnej usłyszałem niepokojący hałas ze skrzyni biegów coś dziwnie chargoli pod obciążeniem bardziej i na każdym biegu jadąc wolno słychać najlepiej teraz pytanie co sie zd*pczyło

 

hałas jest niby ze skrzyni biegów ale z doświadczenia wiem ze to mylna rzecz hałas się dziwnie rozchodzi kiedyś poszedł atak a wyła skrzynia a w zasadzie nie poszedł tylko zębatka straciła gładź ale ten hałas teraz to nie wycie tylko wyraźnie coś tam chrobocze

Opublikowano

W C330M rozkręciła się prawdopodobnie nakrętka na dolnym wałku, jak spuściłem olej ze skrzyni to znalazłem w oleju jeszcze trzy małe metalowe kuleczki, ale takie może z 2,5 mm średnicy czyli na pewno nie od wodzików, czy wie ktoś z czego te kuleczki mogą być ? Czy w moście albo skrzyni idą gdzieś takie kuleczki ?

Opublikowano

A ja mam pytanie C 330M- po założeniu nowego dolnego wałka i tej cholernej nakrętki, nie można wsunąć koła zębatego wałka WOM, po prostu jest ciasno.

Opublikowano (edytowane)

Panowie pytanko za 200punktów.

Gdzie znajde wymiary tej tuleji odległosciowej?

Przeszukałem cały internet i nie mogę wyszukać  wymiarów tej tuleji.

http://www.farmexpert.pl/tuleja_dystansowa_lozyska_do__produkt2294.aspx

 

Caros2

bo takie wałki teraz robią, nic nie może się zegrać , ja jak wymieniałem 2 koła zębate to musiałem wodziki podginać by nie zgrzytały koła.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Witam co moze byc przyczyna gdy wlaczam na biegi szosowe i wlaczam 4 i jedzie jak by byla 2 ??? jezdzi bardzo wolno ?? POmocy nie moge znalesc takiego tematu gdzie indziej . Nie mial nikt takiego przypadku ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez KonradBugaj
      Witam serdecznie. Prosił bym, jeśli ktoś takową wiedzę posiada, i chciał by się podzielić, o sposób jeśli takowy istnieje uszczelnienia (naprawy) połączenia rozpylacza (czoła) z korpusem wtryskiwacza. Próbuję naprawić wtryskiwacz otworowy z ryską. Wymieniłem 3 rozpylacze Gwint kręcę na 80 Nm. Zawór w rozpylaczu trzyma, na otworkach nie cieknie, chrypi przy swoim ciśnieniu bardzo wyraźnie. Lecz ciśnienie Bardzo szybko spada od 150 do 50 bar i niżej. Jestem przekonany iż jest to spowodowane tym połączeniem. Dziękuję za wszelką pomoc. Zapomniałem dodać iż tester na szczelność, po nabiciu ciśnienia 180 bar po 30 minutach trzymał 150bar.
    • Przez marcinl43
      witam mam problem, na rozgrzanym silniku leci mi olej pomiędzy silnikiem a skrzynia . Czeka mnie zapewne rozpolowienie silnika do wymiany uszczelniacza. rozpolawialem już c360 c330 , czy poradzę sobie z rozpolowienie case? na co uważać? znajomy mówił że można uszkodzić walek od revers jak się za szybko to rozciagnie
    • Przez NorbertKolk
      Witam posiadam Renault 180.94 skrzynia multishift .
      Ciągnik ogólnie super skrzynia sama w sobie również ciekawa . Mam mały problem który wynika z faktu iż nie mogę w internecie znaleźć informacji serwisowych to tej skrzyni ani odnaleźć rzetelnych osób które posiadają jakąkolwiek wiedzę techniczną dotyczącą jej sterowania zależności itd .
      Mianowicie Ciągnik po wrzuceniu rewersu dosyć często próbuje ruszyć z ostatniego biegu tj 9 . Jest to problematyczne jadąc po w ruchu miejskim bo niestety traktor trzeba zatrzymać i ruszać rewersem kilkukrotnie aż zaskoczy na bieg pierwszy . Można kombinować również z zakresem itd  a to kłopotliwe.
      Jakie ta skrzynia ma zależności tj np jak ustawią się biegi po wciśnięciu sprzęgła  a jak powinny się ustawić po wyłączeniu  skrzyni rewersem i ponownym włączeniu jazdy . Cw przypadku gdy jedziemy z dużym obciążeniem i musimy skorzystać z ruszenia z zakresu pośredniego Żółw  (Ślimak żółw zając ) bo mój ciągnik się rozłącza i trzeba stanąć przerzucić na zakres szybki i ponownie ruszać nie mogę zrobić płynnego przejścia pomiędzy zakresami .?
      Jak to powinienem obsługiwać bo być może to ja popełniam błąd . Kto ma do tej skrzyni kody błędów bo są lampki które migają lecz nie mogę znaleźć żadnych informacji w internecie co one oznaczają . Pozdrawiam i z góry dziękują za pomoc .
      Potrzebuje informacji jak kalibrować tą skrzynię ? w jakich innych ciągnikach ona występowała konkretnie bo informacje na forach są ogólnikowe a być może z tych danych wyciągnę potrzebne informacje lub znajdę kogoś kto ma jakieś pojęcie . 
    • Przez DamianChuchro
      Witam. Zapewne temat już był poruszany nie raz ale nie ma nic nowego wszystko przed kilku lat.  Robię remont silnika i moje pytanie brzmi jakiej firmy zestaw naprawcze kupić ursus, thm czy mahle. Następne pytanie jakiej firmy panewki? I z jaką siłą skręcać to wszystko ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v