Skocz do zawartości

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    54

O, to widze, że mamy podobne zdanie jeśli chodzi o te maszyny. Fergusonek jest naprawde ładny :blink:. Poczytaj sobie inne tematy o serii 5400, tam jest dużo informacji o podobnych modelach tyle, że większych :rolleyes:. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    6
@salvo przynajmniej miałbyś do koloru :rolleyes:

właśnie o kolorze pomyślałem, a cena Claasa i MF będzie podobna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

@Slavo cena będzie podobna ale celtis będzie z mechanicznym podnośnikiem a MF z EHR dla mnie 5435 jest za wysoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    6

Celtis 436RX już ma EHR klimę, fotelik, ok 36 tyś netto Euro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prent    0

Wbrew pozorą MF i Claas mają podobne ceny ciągników, bynajmniej jak się pytaliśmy i osobiście wolał bym claas'a choś co perkins to perkins ale claas ma dużo lepszą kabinę(możliwa amortyzacja kabiny, fotel o niskiej częstotliwości drgan, dobre rozmieszczenie elementów obsługowychi ogólnie jest dużą kabiną jak w tej klasie ciągników) moim zdaniem b.dobra skrzynia biegów hexashift 24/24 (4 zakresy i 6 biegów pod obciążeniem to takim ciągnikiem aż chcę się pracować!) i całokształt tego ciągnika jest udany.

Osobiście z tej pary stawiam na Claas'a... którego zamierzam kupić...

 

 

 

P.S. mam zbierającą z Claasa SPRINT 330s rok prod 1989 i po niej już widze jakiej jakości są maszny CLAAS"a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Class i MF mają te same skrzynie biegów firmy Gima :rolleyes: Dynashift, Dyna-4 i Dyna-6 : to wszystko w Classie jest tylko pod inną nazwą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    2
@Slavo cena będzie podobna ale celtis będzie z mechanicznym podnośnikiem a MF z EHR dla mnie 5435 jest za wysoki
Jest przecież wersja niższa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

@Prent ale ty chyba piszesz o Aresie, a mowa była o Celtisie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prent    0
@Prent ale ty chyba piszesz o Aresie, a mowa była o Celtisie.

 

 

ciągniki MF i Claas tej samej mocy maja podobne ceny choś się trochę różnią.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

drodzy koledzy moim zdaniem jest leprzy Mf oczywiście ze skrzynio Dyna-4 ponieważ posiada pokrętło agresywności zmiany kierunku jazdy co świetnie nadaje sięprzy współpracy ciągnika z ładowaczem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Byłem na AP i oglądałem oraz siedziałem w MF 5435 Dyna 4 ;) i ta skrzynia b. mi się spodobała :D

Wszystkie biegi bez wciskania sprzęgła głównego, tylko jedna dźwignia do zmiany biegów, świetnie rozwiązany rewers...

Tylko cena... 130tys netto :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
drodzy koledzy moim zdaniem jest leprzy Mf oczywiście ze skrzynio Dyna-4 ponieważ posiada pokrętło agresywności zmiany kierunku jazdy co świetnie nadaje się przy współpracy ciągnika z ładowaczem

Też mam takie pokrętło, przydatne to jest ale nie koniecznie przy pracy z turem (gdzie i tak trzeba używać nożnego sprzęgła), bardziej przydaje sie w pracach polowych lub łąkowych gdzie można regulować szybkość manewru czy ruszania. Zazwyczaj mam ustawione w okolicach połowy skali lub skręcone na najwolniejszą reakcje, zależy co robie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

mF można dodatkowo wyposarzyć w obniżoną kabinę i ścięto maske co sprawia że pole widzenia jest znacznie więkrze a obniżona kabina dodaje temu ciągnikowi funkcjonalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obikey    0

Nie bardzo wiem, gdzie pytać, więc napiszę tutaj. Muszę wyregulować luz zaworowy w swoim 5435 ale nie wiem, jakie ustawić szczeliny na ssaniu i wydechu. Czy ktoś z posiadaczy tego ciągniczka zna może odpowiednie wielkości luzów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

a instrukcji obsługi nie masz??? :) wszystkie z serii 54 z silnikiem perkins 1104-44AT mają na wlocie 0,20 i na wylocie 0,45 ale nie napisano czego 0,20 i 0,45 :)

 

 

sam to będziesz robił???ile masz mth???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obikey    0

Szczerze to nawet nie zajrzałem do instrukcji, bo uznałem, że tam tego nie znajdę. Na tabliczce na moim silniku jest 1104C- 44T Mam nadzieję, że ustawienie które podałeś pasują do tego silnika. Wielkiej filozofii z ustawianiem nie ma. Ot normalny 4-ro cylindrowiec. Uszczelka też cała. O ile pamiętam ma ok. 1500 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

filozofia nie filozofia, ale to nie ursus, że części za grosze dostaniesz jak coś nie pójdzie :) napisz jak juz coś zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obikey    0

mam prośbę,

czy posiadacze massey`a 5435 mogliby się wypowiedzieć na temat jego uciągu i kultury pracy silnika?

Posiadam taki ciągnik i mam wrażenie, że jest za słaby. Powiedzcie proszę, jak wasze 5435 zachowują się w transporcie ciągnąc różne ładunki na różnych biegach, przy różnych prędkościach. U mnie na 4 D słabnie pod nieduże górki z niewielkimi ciężarami. A już np. ciągnąc 2x8 ton to ledwo daje radę pod górki, muszę redukować nawet do 3-c, 3-b.

Ostatnio ciągnąc przez 3 godziny jakieś 14 ton spalił 25 litrów paliwa. czy to normalne spalanie w tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

rozumie, ze skrzynie masz dyna-4???Twoje 3-c, 3-b odpowiadają moim 1D i 2C.na 1D mam przy 2000rpm ok 12km/h , a na 2C 14km/h.

 

 

poniżej 2C na pewno nie zszedłem podczas wjazdu na największe górki w okolicy, masa ładunku z przyczepami 20t.swojego mogę porówna do MTZ82 i widac, że ma trochę więcej KM ;)

 

a spalanie to temat rzeka, w moim bardzo dużo zależy od obrotów, w transporcie zdecydowanie nie opłaca się przekraczac 1900rpm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×