Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Janesz    0

      Nagły spadek mocy , chodzi jak by bez 1 cylindra i dziwnie klekocze i słychać to w tłumiku , nie wiem co jest pomóżcie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Opisz problem bardziej szczegółowo, bo na podstawie powyższego postu pomóc może tylko "szklana kula".


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Janesz    0

To może powiem co było przed tym wydarzeniem . Bronowałem pole i z komina poleciały iskry i zaczął trochę dymić bo przedtem nie dymił .Przejechałem do końca pola jakieś 100 m. podniosłem brony do góry wsteczny bieg a on gaśnie jakby się chciał zapowietrzyć. Nie ma siły chodzi jakby na trzech cylindrach nie równo rzuca silnikiem i słychać dziwny klekot w tłumiku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    248

Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

Ewentualnie niedomagania od strony zasilania. 

Musisz wezwać mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

może być pompa wtryskowa ? bo wtryski są dobre ,płyn w chłodnicy jest, stan oleju się nie podnosi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

ktoś może zna dobrego mechanika który podejmie się diagnozy i ewentualnej naprawy okolice Chełma Lubelskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    863

Najlepiej zdejmij pokrywę zaworową i sprawdź czy wszystkie zawory są ustawione prawidłowo i czy popychacze są proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

Najlepiej zdejmij pokrywę zaworową i sprawdź czy wszystkie zawory są ustawione prawidłowo i czy popychacze są proste.

Skrzywienie popychacze z normalnej pracy jaki powód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    146

Samo gniazdo zaworowe tez moglo sie rozleciec. Opcji jest wiele ...
Ale skoro dymi i jezeli na czarno to paliwo dostaje ale go nie spala wiec stawiam ze cos z glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

Witam. Ciąg dalszy moich zmagań z awarią silnika. Zdjąłem głowicę i jest wypalona uszczelka między I a II cylindrem. Czy robić coś z głowicą oprócz planowania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez werben43
      witam. Jak się dobrać do termostatu? czy trzeba odkrecać bak?
    • Przez Bartek3512
      Witam. Mam Ursusa 3512, kilka lat temu strzelił blok w miejscu mocowania wspornik osi przedniej. Został on pospawany ale teraz zauważyłem że zaczyna się pocic w tym miejscu. Chciałbym wymienić blok i przeprowadzić generalke silnika. Problem jest taki że nie mam dobrego mechanika. Możecie doradzić kto lub jaka firma w Małopolsce remontuje dobrze perkinsy. Żeby to było zrobione profesjonalnie a nie jak na handel Pozdrawiam
    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez uszak21
      Mam ursusa 4512. Podejrzewam słaby akumulator. Ciągnik nie odpala, dopiero jak podładuje akumulator to odpali. Choć czasem ma takie odpały, że odpali z marszu. Mechanik mówi, że to może być coś z silnikiem. Właśnie ojcu zgasł na polu i jedziemy do niego zajrzeć...
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.