Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Janesz    0

      Nagły spadek mocy , chodzi jak by bez 1 cylindra i dziwnie klekocze i słychać to w tłumiku , nie wiem co jest pomóżcie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Opisz problem bardziej szczegółowo, bo na podstawie powyższego postu pomóc może tylko "szklana kula".


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Janesz    0

To może powiem co było przed tym wydarzeniem . Bronowałem pole i z komina poleciały iskry i zaczął trochę dymić bo przedtem nie dymił .Przejechałem do końca pola jakieś 100 m. podniosłem brony do góry wsteczny bieg a on gaśnie jakby się chciał zapowietrzyć. Nie ma siły chodzi jakby na trzech cylindrach nie równo rzuca silnikiem i słychać dziwny klekot w tłumiku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    227

Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

Ewentualnie niedomagania od strony zasilania. 

Musisz wezwać mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

może być pompa wtryskowa ? bo wtryski są dobre ,płyn w chłodnicy jest, stan oleju się nie podnosi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

ktoś może zna dobrego mechanika który podejmie się diagnozy i ewentualnej naprawy okolice Chełma Lubelskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    614

Wykręć wtryskiwacze i zobacz czy kturaś końcówka nie rozleciała się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    614

Najlepiej zdejmij pokrywę zaworową i sprawdź czy wszystkie zawory są ustawione prawidłowo i czy popychacze są proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

Najlepiej zdejmij pokrywę zaworową i sprawdź czy wszystkie zawory są ustawione prawidłowo i czy popychacze są proste.

Skrzywienie popychacze z normalnej pracy jaki powód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    7

Powodem np.może być zacierający się zawór,sprawdź ciśnienie na tym cylindrze to będziesz wiedział o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Samo gniazdo zaworowe tez moglo sie rozleciec. Opcji jest wiele ...
Ale skoro dymi i jezeli na czarno to paliwo dostaje ale go nie spala wiec stawiam ze cos z glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

Witam. Ciąg dalszy moich zmagań z awarią silnika. Zdjąłem głowicę i jest wypalona uszczelka między I a II cylindrem. Czy robić coś z głowicą oprócz planowania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    7

To zależy jak wyglądają zawory i gniazda,jak masz kasę to zrób regenerację głowicy,zrobisz raz a porządnie i masz święty spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

w tamtym roku robiłem remont silnika i głowica tez była robiona

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez werben43
      witam. Jak się dobrać do termostatu? czy trzeba odkrecać bak?
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez Sadownikx2
      Czy ktoś wie jaki jest moment dokręcania głowicy oraz jakie powinny być luzy zaworowe w Ursusie 2812?
      O MF255 znalazłem a o Ursusie 2812 nie.
    • Przez martin_3512
      Mam problem. Do oleju poszedł płyn chłodzący. Diagnoza była taka, że poszła albo uszczelka pod głowicą albo jakaś tuleja jest zaniżona. Tuleje są wszystkie na swoim miejscu, wymieniliśmy uszczelke, a płyn znowu jest w oleju. Przeczytałem dużo tematów ale nie wiem co rzeczywiście może być przyczyną. Może ktoś się zetknął z tym w silnikach Perkinsa?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.