Skocz do zawartości
Zetix

Cieknący olej z filtra olejowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Zetix    1

Cześć. Potrzebuję szybkiej porady i skutecznej o co tutaj chodzi?

Zmieniłem olej i filtr oleju (uszczelka nówka założona) włożyłem filtr zakręciłem wlałem olej no i patrzę patrzę a tam z tego pierdolnika cieknie mi ciągle olej... to jest chyba jakiś zawór na chłodnice olejowe ale nie mam pojęcia - wbiłem to trochę młoteczkiem ale dalej cieknie... mam niedługo jechać w pole a tutaj kaplica - ktoś poradzi?



23b11c4484d3ce0d9515832de95c4f89_orig.jp

42dd4c224e1d775be7b7dd5f375b3c1b_orig.jp
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    12

Jaki gwint ?! Nie wiesz, to nie wprowadzaj innych w błąd !

Wykręć ten wkręt z góry i wyciągniesz zawór. Tam jest oring, załóż nowy i gotowe. Pamiętaj ustawić zawór na otwarty (jak masz chłodnicę oleju) !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sean    656

Tak zrób jak pisze @toorano.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Okej dziękuję panowie :) Wiem że czasami trafiają się głupie pytania (jak te) ale nie wiedziałem jak to ugryźć, chciałem już cały filtr oleju ściągać itp ale dziękuję że mi pomogliście. Mam nadzieje że jak postoi dłużej to nie wyleci za dużo oleju z niego.

Ten zawór domyślam się, że coś ALA kulowy tak? ustawić go dziurkami do boku (czyli przepływ) dobrze myślę? Bo jak go włożę dziurkami do góry to wtedy olej nie pójdzie na chłodnice olejowe tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    656

Kto pyta nie błądzi, tak albo na chłodnice, albo sam silnik, rozbierałem go, ale już nawet nie pamiętam jak on tam wygląda,  nawet jakbyś się pomylił to chwilę pochodzi i chłodnica byłaby zimna, to wiadomo że idzie tylko na silnik i trzeba przekręcić.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    12

jak się pomylisz (otworzysz), a nie masz podłączonej chłodnicy to zatrzesz silnik !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    656

No trzeba ruszyć d*pę z kombajnu i zobaczyć czy chłodnica jest gorąca. Na zegary też trzeba zaglądać co róż, wąż olejowy pier**lnie od chłodnicy i też zatrze jak nic nie sprawne i sygnał się nie włączy.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Spokojnie bez nerwów :) Chłodnice są i są sprawne bo rano są zimne pochodzi trochę i się nagrzewają więc raczej są :)

A są takie bez chłodnicy wgl? Nie wprowadzajcie mnie panowie w stres bo ja tym kręciłem trochę i już nie jest w położeniu takim jak wcześniej ale co chwilę zerkam na chłodnice olejowe i są nagrzane czyli obieg oleju jest

Edytowano przez Zetix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    12

ten silnik montowany był w wielu sprzętach, w niektórych bez chłodnicy oleju i dlatego jest ten zawór ! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Wymieniłem oring założyłem takim znaczkiem do góry czyli obieg otwarty i chwilę pochodził chłodnice zaczęły robić się ciepłe tak samo ja te dwa węże lewy i prawy które idą do korpusu filtra czyli wszystko ok ?  :)

Edytowano przez Zetix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez prezes893
      witam
       
       
       
      czy ktoś może udzielić wskazówek na temat poprawnej regulacji sprzęgła?? żeby nie było takiego lekkiego szarpnięcia przy wkładaniu biegu. czy może to oznaki zużycia tarcz??
    • Przez oFsik
      Witam, jaką i za ile można kupić, nową sieczkarnie do bizona z056?
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Mam problem. A dokładniej chodzi mi o tylny wózek.
      Kiedz kieruje, to w prawo skręca sie bez problemów, ale w lewo tylko do pewnego momentu. jaka może być tego przyczyna???
    • Przez carmine2812
      http://www.jasien.yo...i...cat=0&pos=0
       
      Witam
       
      Słyszeliście o takim modelu bizona z- 057 ?? i czy można spotkać taki w Polsce
×