Skocz do zawartości
Zetix

Cieknący olej z filtra olejowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Zetix    1

Cześć. Potrzebuję szybkiej porady i skutecznej o co tutaj chodzi?

Zmieniłem olej i filtr oleju (uszczelka nówka założona) włożyłem filtr zakręciłem wlałem olej no i patrzę patrzę a tam z tego pierdolnika cieknie mi ciągle olej... to jest chyba jakiś zawór na chłodnice olejowe ale nie mam pojęcia - wbiłem to trochę młoteczkiem ale dalej cieknie... mam niedługo jechać w pole a tutaj kaplica - ktoś poradzi?



23b11c4484d3ce0d9515832de95c4f89_orig.jp

42dd4c224e1d775be7b7dd5f375b3c1b_orig.jp
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    14

Jaki gwint ?! Nie wiesz, to nie wprowadzaj innych w błąd !

Wykręć ten wkręt z góry i wyciągniesz zawór. Tam jest oring, załóż nowy i gotowe. Pamiętaj ustawić zawór na otwarty (jak masz chłodnicę oleju) !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sean    926

Tak zrób jak pisze @toorano.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Okej dziękuję panowie :) Wiem że czasami trafiają się głupie pytania (jak te) ale nie wiedziałem jak to ugryźć, chciałem już cały filtr oleju ściągać itp ale dziękuję że mi pomogliście. Mam nadzieje że jak postoi dłużej to nie wyleci za dużo oleju z niego.

Ten zawór domyślam się, że coś ALA kulowy tak? ustawić go dziurkami do boku (czyli przepływ) dobrze myślę? Bo jak go włożę dziurkami do góry to wtedy olej nie pójdzie na chłodnice olejowe tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    926

Kto pyta nie błądzi, tak albo na chłodnice, albo sam silnik, rozbierałem go, ale już nawet nie pamiętam jak on tam wygląda,  nawet jakbyś się pomylił to chwilę pochodzi i chłodnica byłaby zimna, to wiadomo że idzie tylko na silnik i trzeba przekręcić.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    14

jak się pomylisz (otworzysz), a nie masz podłączonej chłodnicy to zatrzesz silnik !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    926

No trzeba ruszyć d*pę z kombajnu i zobaczyć czy chłodnica jest gorąca. Na zegary też trzeba zaglądać co róż, wąż olejowy pier**lnie od chłodnicy i też zatrze jak nic nie sprawne i sygnał się nie włączy.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Spokojnie bez nerwów :) Chłodnice są i są sprawne bo rano są zimne pochodzi trochę i się nagrzewają więc raczej są :)

A są takie bez chłodnicy wgl? Nie wprowadzajcie mnie panowie w stres bo ja tym kręciłem trochę i już nie jest w położeniu takim jak wcześniej ale co chwilę zerkam na chłodnice olejowe i są nagrzane czyli obieg oleju jest

Edytowano przez Zetix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    14

ten silnik montowany był w wielu sprzętach, w niektórych bez chłodnicy oleju i dlatego jest ten zawór ! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Wymieniłem oring założyłem takim znaczkiem do góry czyli obieg otwarty i chwilę pochodził chłodnice zaczęły robić się ciepłe tak samo ja te dwa węże lewy i prawy które idą do korpusu filtra czyli wszystko ok ?  :)

Edytowano przez Zetix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez oFsik
      Witam jak to jest u was z hamulcami w Bizonie? U mnie w Z056 prawie w ogóle nie trzyma. W zasadzie to jedyny hamulec to ręczny. Może ktoś z was bez jakichś większych kombinacji usprawnił to?
    • Przez mirasek
      Problem ciągnący sie od kilku lat, w końcu chyba padło totalnie. Dotychczas bibzon słabo podnosił heder, tak 1/2 max 2/3 wysokości bardzo leniwie, reszta jako tako działała. Po wymianie pompy hydr. nieco sie polepszyło, jednak w tym roku na ostatnim poletku klapło wszystko, kompletny impotent.
       
      Po ochłodzeniu zaczęło podnosić motowidło, heder podniesiony za pomocą tura po pewnej chwili znowu całkiem opadał. Zupełnie nie wiem od czego zacząć, podejżewam jakiś zaworek który puszcza ciśnienie, tylko gdzie go szukać?
       
      Jeśli ktoś wie o co chodzi lub miał podobny problem niech poda jakieś wskazówki gdzie zacząć dłubanie.
    • Przez skok
      Witam
      Muszę wymienić podajnik ślimakowy w bizonie Z056 podpowie mi ktos??? jak to zrobić tak po kolei
      pozdrawiam
    • Przez Wojak69
      tak jak w temacie jaka jest wysokość bizona Z056 bez daszku lub z daszkiem?
    • Przez Piotrekxc21
      Witam. Mam problem z lozyskami z prawej strony odrzutnika co roku sie palą. W tym roku w dodatku wyrwalo nam blache od mocowania lozyska... na to mamy pomysl jak to zrobic ale po dokladnym obczyszczeniu walu okazalo sie ze trzpien walu byl spawany... trudno w do uwierzyc bylo ale tak jest i przypuszczamy ze jest bicie na wale i trzeba go wymienic i moje pytanie jak to wymienic i ile czasowo moze z tym zejsc ???
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.