Skocz do zawartości
Zetix

Cieknący olej z filtra olejowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Zetix    1

Cześć. Potrzebuję szybkiej porady i skutecznej o co tutaj chodzi?

Zmieniłem olej i filtr oleju (uszczelka nówka założona) włożyłem filtr zakręciłem wlałem olej no i patrzę patrzę a tam z tego pierdolnika cieknie mi ciągle olej... to jest chyba jakiś zawór na chłodnice olejowe ale nie mam pojęcia - wbiłem to trochę młoteczkiem ale dalej cieknie... mam niedługo jechać w pole a tutaj kaplica - ktoś poradzi?



23b11c4484d3ce0d9515832de95c4f89_orig.jp

42dd4c224e1d775be7b7dd5f375b3c1b_orig.jp
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    19

Jaki gwint ?! Nie wiesz, to nie wprowadzaj innych w błąd !

Wykręć ten wkręt z góry i wyciągniesz zawór. Tam jest oring, załóż nowy i gotowe. Pamiętaj ustawić zawór na otwarty (jak masz chłodnicę oleju) !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sean    1037

Tak zrób jak pisze @toorano.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Okej dziękuję panowie :) Wiem że czasami trafiają się głupie pytania (jak te) ale nie wiedziałem jak to ugryźć, chciałem już cały filtr oleju ściągać itp ale dziękuję że mi pomogliście. Mam nadzieje że jak postoi dłużej to nie wyleci za dużo oleju z niego.

Ten zawór domyślam się, że coś ALA kulowy tak? ustawić go dziurkami do boku (czyli przepływ) dobrze myślę? Bo jak go włożę dziurkami do góry to wtedy olej nie pójdzie na chłodnice olejowe tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1037

Kto pyta nie błądzi, tak albo na chłodnice, albo sam silnik, rozbierałem go, ale już nawet nie pamiętam jak on tam wygląda,  nawet jakbyś się pomylił to chwilę pochodzi i chłodnica byłaby zimna, to wiadomo że idzie tylko na silnik i trzeba przekręcić.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    19

jak się pomylisz (otworzysz), a nie masz podłączonej chłodnicy to zatrzesz silnik !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1037

No trzeba ruszyć d*pę z kombajnu i zobaczyć czy chłodnica jest gorąca. Na zegary też trzeba zaglądać co róż, wąż olejowy pier**lnie od chłodnicy i też zatrze jak nic nie sprawne i sygnał się nie włączy.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Spokojnie bez nerwów :) Chłodnice są i są sprawne bo rano są zimne pochodzi trochę i się nagrzewają więc raczej są :)

A są takie bez chłodnicy wgl? Nie wprowadzajcie mnie panowie w stres bo ja tym kręciłem trochę i już nie jest w położeniu takim jak wcześniej ale co chwilę zerkam na chłodnice olejowe i są nagrzane czyli obieg oleju jest

Edytowano przez Zetix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    19

ten silnik montowany był w wielu sprzętach, w niektórych bez chłodnicy oleju i dlatego jest ten zawór ! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Wymieniłem oring założyłem takim znaczkiem do góry czyli obieg otwarty i chwilę pochodził chłodnice zaczęły robić się ciepłe tak samo ja te dwa węże lewy i prawy które idą do korpusu filtra czyli wszystko ok ?  :)

Edytowano przez Zetix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez Gryzon
      Witam, mam pytania co do Bizona od roku posiadam Bizonka i jak na chwilę obecną wykosiłem min aby 2h na równym polu. Mam też pagórkowate i pochyłe pole na które nie wjechałem. Ponieważ poobrywały mi się łańcuchy na hederze i z racji, że musiałem natychmiast zrobić omłot nająłem inny kombajn. No ale do rzeczy, jak wiadomo Z056 ma bardzo słabe półosie. Czy jak będe kosił na pochyłym polu to czy one się nie poukręcają? Inni kombajniści jak kosili to ich lekko ściągało (kombajny to John Deere oraz Fiat Laverda) . Posiada może ktoś instrukcje napraw tego kombajnu w formie pdf? Przepraszam jeżeli taki temat już był.        
    • Przez matakombajn
      Witam, tworzę model (miniaturkę) kombajnu Bizon Z056 i chciałbym spytać czy może ktoś podać mi wymiary kombajnu ? 
      Zależy mi na długości samego kombajnu od przenośnika pochyłego do końca maszyny. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.