Skocz do zawartości

2812 po remoncie silnika wycieka olej z ukł wydecgowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam ursusa 2812. Zima remontowany był silnik wymiana pierścieni i jednego tłoka. Przyczyna był pęknięty waż po filtrze powietrza. Brudne powietrze było zasysane bezpośrednio do silnika. Mechanik naprawił silnik i powiedział że przez pierwsze 50mth z wydechem może wypluwać olej. I teraz moje pytanie. 50 mth zrobiłem a olej nadal leje się z kolektora. Mechanik stwierdził że wszystko musi się dołożyć. Czy czekac cierpliwie dalej i patrzeć jak silnik leje olejem czy zasięgnąć opini innego mechanika. Dodam że dymi na niebiesko i to dość mocno.

Opublikowano

Według mnie olej móże wydobywać się z kolektora max 10-20mtg i powinno się uspokoić jeszcze trochę powinien oleju pobierać przy układaniu się i kopcić ale to znikome ilośći, pożniej wymiana oleju na świezy z filtrem. i Cieszyć się z jazdy prawie wyremontowanym ciągnikiem, bo to cu tu piszesz to fuszerka i ciecie kosztów takimi remontami a póżniej płacz że maszyna staje kiedy najbardziej potrzebna. 

Opublikowano

Właśnie o to chodzi. Jak dla mnie to nawet 50mth to troche za dużo. Zmienie fachowca bo ten już stracił renome. Teraz czeka mnie kolejny remont?

Opublikowano

Kolego a jakie pierścienie założyliście? Kuzyn swego czasu robił remont w 3P z tego samego powodu. Po tym samym czasie też lał olejem. Jak rozebrali to mówił że w misce były któreś pierścienie (pewnie olejowe). Założyli dopiero te z Prima Łódź i dopiero zaczął normalnie pracować silnik.

Opublikowano

coto za mechanik luz jest na pierscieniach chromowych w rowku tłoka i pompuje olej wymiana zestawów naprawczych

Opublikowano

ja też miałem remont tylko c360 i miałem ten sam problem. ciągnik miał już 150 mtg i dalej leciał, i rozebrałem filtr powietrza w którym było już bardo mało oleju. wysłałem całkiem ten olej z filtra i trochę pojezdzilem juz i narazie jest spokój, jednak dym nie zniknął

Opublikowano

Mówił że kupował lepsze części. Pojeżdze jeszcze z 10mth i jak bedzie tak samo to jade niech poprawia to co spiepszył. Wczoraj zauważyłem w czasie pryskania sadu ze przestało się lać z tłumnika. Pierwszy raz go używałem przy ślęzie. A dzisiaj rano to samo co wczesniej. Do tej pory wykonywał lekkie prace. polowe
Mówił że kupował lepsze części. Pojeżdze jeszcze z 10mth i jak bedzie tak samo to jade niech poprawia to co spiepszył. Wczoraj zauważyłem w czasie pryskania sadu ze przestało się lać z tłumnika. Pierwszy raz go używałem przy ślęzie. A dzisiaj rano to samo co wczesniej. Do tej pory wykonywał lekkie prace. polowe

Opublikowano

Kwestia jak robil remont. W perkinsie sie wbija surowe tuleje i dopiero w bloku sie robi honowanie. Jezeli wbijal gotowe to po zawodach i kolejny remont niestety

 

przesadzasz  ja w 3p wkładałem gotowe i od początku nie dymił nie pluł olejem i moc ma prawie 3tys mtg po remoncie

 

Opublikowano

Spoko tylko malo kiedy sie to wlasnie udaje aby dobrze wbic gotowa tuleje w perkinsie i jej nie uszkodzic. Malo to bylo przypadkow dookola ze dopiero za 2gim albo im razem silnik dobrze chodzil....

Opublikowano

Spoko tylko malo kiedy sie to wlasnie udaje aby dobrze wbic gotowa tuleje w perkinsie i jej nie uszkodzic. Malo to bylo przypadkow dookola ze dopiero za 2gim albo im razem silnik dobrze chodzil....

 

Przesadzasz. Zamrożone w suchym lodzie wchodzą bez żadnego oporu do końca. Zawsze osiadają dokładnie w gniazdo. Problemem w gotowych nie jest ich montaż a przygotowanie bloku - najlepiej honownicą ręczną wyczyścić otwór no i nie zapominać o pogłębieniu i fazie z pogłębienia w otwór. Tuleja rozszerza się w miarę równomiernie i jest ok, choć ja zawsze twierdzę że najlepiej surowe i obrabiać w bloku (tylko w takim przypadku to silnik w drobny mak ). 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v