Skocz do zawartości
majo041

2812 po remoncie silnika wycieka olej z ukł wydecgowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
majo041    1

Witam. Posiadam ursusa 2812. Zima remontowany był silnik wymiana pierścieni i jednego tłoka. Przyczyna był pęknięty waż po filtrze powietrza. Brudne powietrze było zasysane bezpośrednio do silnika. Mechanik naprawił silnik i powiedział że przez pierwsze 50mth z wydechem może wypluwać olej. I teraz moje pytanie. 50 mth zrobiłem a olej nadal leje się z kolektora. Mechanik stwierdził że wszystko musi się dołożyć. Czy czekac cierpliwie dalej i patrzeć jak silnik leje olejem czy zasięgnąć opini innego mechanika. Dodam że dymi na niebiesko i to dość mocno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    273

Jeśli już ma te 50mth to zmień mechanika.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fujitsu    12

Według mnie olej móże wydobywać się z kolektora max 10-20mtg i powinno się uspokoić jeszcze trochę powinien oleju pobierać przy układaniu się i kopcić ale to znikome ilośći, pożniej wymiana oleju na świezy z filtrem. i Cieszyć się z jazdy prawie wyremontowanym ciągnikiem, bo to cu tu piszesz to fuszerka i ciecie kosztów takimi remontami a póżniej płacz że maszyna staje kiedy najbardziej potrzebna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

majo041    1

Właśnie o to chodzi. Jak dla mnie to nawet 50mth to troche za dużo. Zmienie fachowca bo ten już stracił renome. Teraz czeka mnie kolejny remont?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    273

Na bank kolejny remont Cię czeka.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1979    1

Kolego a jakie pierścienie założyliście? Kuzyn swego czasu robił remont w 3P z tego samego powodu. Po tym samym czasie też lał olejem. Jak rozebrali to mówił że w misce były któreś pierścienie (pewnie olejowe). Założyli dopiero te z Prima Łódź i dopiero zaczął normalnie pracować silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monix    4

coto za mechanik luz jest na pierscieniach chromowych w rowku tłoka i pompuje olej wymiana zestawów naprawczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem remont tylko c360 i miałem ten sam problem. ciągnik miał już 150 mtg i dalej leciał, i rozebrałem filtr powietrza w którym było już bardo mało oleju. wysłałem całkiem ten olej z filtra i trochę pojezdzilem juz i narazie jest spokój, jednak dym nie zniknął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    632

Stare tuleje + nowe pierścienie - chciałeś po taniości to masz, poczekaj jeszcze może się dotrą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majo041    1

Mówił że kupował lepsze części. Pojeżdze jeszcze z 10mth i jak bedzie tak samo to jade niech poprawia to co spiepszył. Wczoraj zauważyłem w czasie pryskania sadu ze przestało się lać z tłumnika. Pierwszy raz go używałem przy ślęzie. A dzisiaj rano to samo co wczesniej. Do tej pory wykonywał lekkie prace. polowe
Mówił że kupował lepsze części. Pojeżdze jeszcze z 10mth i jak bedzie tak samo to jade niech poprawia to co spiepszył. Wczoraj zauważyłem w czasie pryskania sadu ze przestało się lać z tłumnika. Pierwszy raz go używałem przy ślęzie. A dzisiaj rano to samo co wczesniej. Do tej pory wykonywał lekkie prace. polowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    234

Kwestia jak robil remont. W perkinsie sie wbija surowe tuleje i dopiero w bloku sie robi honowanie. Jezeli wbijal gotowe to po zawodach i kolejny remont niestety

 

przesadzasz  ja w 3p wkładałem gotowe i od początku nie dymił nie pluł olejem i moc ma prawie 3tys mtg po remoncie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    210

Spoko tylko malo kiedy sie to wlasnie udaje aby dobrze wbic gotowa tuleje w perkinsie i jej nie uszkodzic. Malo to bylo przypadkow dookola ze dopiero za 2gim albo im razem silnik dobrze chodzil....

 

Przesadzasz. Zamrożone w suchym lodzie wchodzą bez żadnego oporu do końca. Zawsze osiadają dokładnie w gniazdo. Problemem w gotowych nie jest ich montaż a przygotowanie bloku - najlepiej honownicą ręczną wyczyścić otwór no i nie zapominać o pogłębieniu i fazie z pogłębienia w otwór. Tuleja rozszerza się w miarę równomiernie i jest ok, choć ja zawsze twierdzę że najlepiej surowe i obrabiać w bloku (tylko w takim przypadku to silnik w drobny mak ). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez martin_3512
      Mam problem. Do oleju poszedł płyn chłodzący. Diagnoza była taka, że poszła albo uszczelka pod głowicą albo jakaś tuleja jest zaniżona. Tuleje są wszystkie na swoim miejscu, wymieniliśmy uszczelke, a płyn znowu jest w oleju. Przeczytałem dużo tematów ale nie wiem co rzeczywiście może być przyczyną. Może ktoś się zetknął z tym w silnikach Perkinsa?
    • Przez matrixos123
      witam. mam problem dotyczący zamarzniętej wody w chłodnicy. zapomniałem spuścić wodę z chłodnicy i zamarzla i chlodnice udalo mi sie odmrozic i jest dobra ale gorszy problem jest z blokiem silnika ponieważ z boku wyleciały te okrągłe zabezpieczenia i jak zobaczylem to jest tam lód i w jednym miejscu jest pęknięty blok ok 1,5 cm. i mam pytanie co robić czy zostawić jak rozmarznie czy coś działać? ciągnik to Ursus C-4011
    • Przez ania2701
      Witam, czy ktoś wie jak spuścić wodę w Ursusie 5714 i mógłby dokładnie napisać co i jak a najlepiej poprzeć to zdjęciami co i w którym miejscu odkręcić itd?
    • Przez Dominik_1211
      Tak jak w temacie. Czy  w ursusie 5024 mozna jakos zwiekszyc moc np na pompie paliwa? Z czego np wynika wieksza moc w ursus 6024? Jaki moglby byc ewentualny przyrost mocy?
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.