majo041

2812 po remoncie silnika wycieka olej z ukł wydecgowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
majo041    1

Witam. Posiadam ursusa 2812. Zima remontowany był silnik wymiana pierścieni i jednego tłoka. Przyczyna był pęknięty waż po filtrze powietrza. Brudne powietrze było zasysane bezpośrednio do silnika. Mechanik naprawił silnik i powiedział że przez pierwsze 50mth z wydechem może wypluwać olej. I teraz moje pytanie. 50 mth zrobiłem a olej nadal leje się z kolektora. Mechanik stwierdził że wszystko musi się dołożyć. Czy czekac cierpliwie dalej i patrzeć jak silnik leje olejem czy zasięgnąć opini innego mechanika. Dodam że dymi na niebiesko i to dość mocno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    360

Jeśli już ma te 50mth to zmień mechanika.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fujitsu    14

Według mnie olej móże wydobywać się z kolektora max 10-20mtg i powinno się uspokoić jeszcze trochę powinien oleju pobierać przy układaniu się i kopcić ale to znikome ilośći, pożniej wymiana oleju na świezy z filtrem. i Cieszyć się z jazdy prawie wyremontowanym ciągnikiem, bo to cu tu piszesz to fuszerka i ciecie kosztów takimi remontami a póżniej płacz że maszyna staje kiedy najbardziej potrzebna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

majo041    1

Właśnie o to chodzi. Jak dla mnie to nawet 50mth to troche za dużo. Zmienie fachowca bo ten już stracił renome. Teraz czeka mnie kolejny remont?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    360

Na bank kolejny remont Cię czeka.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1979    1

Kolego a jakie pierścienie założyliście? Kuzyn swego czasu robił remont w 3P z tego samego powodu. Po tym samym czasie też lał olejem. Jak rozebrali to mówił że w misce były któreś pierścienie (pewnie olejowe). Założyli dopiero te z Prima Łódź i dopiero zaczął normalnie pracować silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monix    21

coto za mechanik luz jest na pierscieniach chromowych w rowku tłoka i pompuje olej wymiana zestawów naprawczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem remont tylko c360 i miałem ten sam problem. ciągnik miał już 150 mtg i dalej leciał, i rozebrałem filtr powietrza w którym było już bardo mało oleju. wysłałem całkiem ten olej z filtra i trochę pojezdzilem juz i narazie jest spokój, jednak dym nie zniknął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

Stare tuleje + nowe pierścienie - chciałeś po taniości to masz, poczekaj jeszcze może się dotrą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    160

Kwestia jak robil remont. W perkinsie sie wbija surowe tuleje i dopiero w bloku sie robi honowanie. Jezeli wbijal gotowe to po zawodach i kolejny remont niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majo041    1

Mówił że kupował lepsze części. Pojeżdze jeszcze z 10mth i jak bedzie tak samo to jade niech poprawia to co spiepszył. Wczoraj zauważyłem w czasie pryskania sadu ze przestało się lać z tłumnika. Pierwszy raz go używałem przy ślęzie. A dzisiaj rano to samo co wczesniej. Do tej pory wykonywał lekkie prace. polowe
Mówił że kupował lepsze części. Pojeżdze jeszcze z 10mth i jak bedzie tak samo to jade niech poprawia to co spiepszył. Wczoraj zauważyłem w czasie pryskania sadu ze przestało się lać z tłumnika. Pierwszy raz go używałem przy ślęzie. A dzisiaj rano to samo co wczesniej. Do tej pory wykonywał lekkie prace. polowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    533

Kwestia jak robil remont. W perkinsie sie wbija surowe tuleje i dopiero w bloku sie robi honowanie. Jezeli wbijal gotowe to po zawodach i kolejny remont niestety

 

przesadzasz  ja w 3p wkładałem gotowe i od początku nie dymił nie pluł olejem i moc ma prawie 3tys mtg po remoncie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    160

Spoko tylko malo kiedy sie to wlasnie udaje aby dobrze wbic gotowa tuleje w perkinsie i jej nie uszkodzic. Malo to bylo przypadkow dookola ze dopiero za 2gim albo im razem silnik dobrze chodzil....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    256

Spoko tylko malo kiedy sie to wlasnie udaje aby dobrze wbic gotowa tuleje w perkinsie i jej nie uszkodzic. Malo to bylo przypadkow dookola ze dopiero za 2gim albo im razem silnik dobrze chodzil....

 

Przesadzasz. Zamrożone w suchym lodzie wchodzą bez żadnego oporu do końca. Zawsze osiadają dokładnie w gniazdo. Problemem w gotowych nie jest ich montaż a przygotowanie bloku - najlepiej honownicą ręczną wyczyścić otwór no i nie zapominać o pogłębieniu i fazie z pogłębienia w otwór. Tuleja rozszerza się w miarę równomiernie i jest ok, choć ja zawsze twierdzę że najlepiej surowe i obrabiać w bloku (tylko w takim przypadku to silnik w drobny mak ). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez werben43
      witam. Jak się dobrać do termostatu? czy trzeba odkrecać bak?
    • Przez Bartek3512
      Witam. Mam Ursusa 3512, kilka lat temu strzelił blok w miejscu mocowania wspornik osi przedniej. Został on pospawany ale teraz zauważyłem że zaczyna się pocic w tym miejscu. Chciałbym wymienić blok i przeprowadzić generalke silnika. Problem jest taki że nie mam dobrego mechanika. Możecie doradzić kto lub jaka firma w Małopolsce remontuje dobrze perkinsy. Żeby to było zrobione profesjonalnie a nie jak na handel Pozdrawiam
    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez uszak21
      Mam ursusa 4512. Podejrzewam słaby akumulator. Ciągnik nie odpala, dopiero jak podładuje akumulator to odpali. Choć czasem ma takie odpały, że odpali z marszu. Mechanik mówi, że to może być coś z silnikiem. Właśnie ojcu zgasł na polu i jedziemy do niego zajrzeć...
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.