Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :) Z końcem wiosny planujemy zrobić remont wizualny naszej osiemdziesiątce , jednak oprócz lakieru myślę że fajnie by było dać jakieś nowe udoskonalenia które poprawią wygodę pracy i wygląd :D Jeżeli ktoś chce się podzielić swoją wiedzą lub zwykłym pomysłem napisz tutaj ! :P Ja na razie pomyślałem sobie nad wyciszeniem kabiny , obiciem błotników i coś przydałoby się zrobić z dachem , może jakaś półka na radio i wentylator (gruby dach nie wchodzi w grę z powodu wysokości wjazdu z tyłu stodoły ;) )


 

Opublikowano

Wspomaganie na orbitrol, haki CBM, fotel pneumatyczny, gniazda euro do hydrauliki z wolnym spływem i zbieraniem oleju (tzw suche, żeby nie kapało po ciągniku).  To chyba wszystko co przychodzi mi do głowy.

Opublikowano (edytowane)

Ja polecam namalować płomienie na masce, w kabinie dołożyć duży przycisk z napisem "N O S" i dołożyć chlapacze z przodu kół. Ja po takich modyfikacjach zauważyłem że ciągnik zaczął jakoś inaczej chodzić i myślę że mu przybyło z 10 kM

Edytowane przez bears
Opublikowano

Wspomaganie na orbitrol, haki CBM, fotel pneumatyczny, gniazda euro do hydrauliki z wolnym spływem i zbieraniem oleju (tzw suche, żeby nie kapało po ciągniku).  To chyba wszystko co przychodzi mi do głowy.

 

Pneumtayka 2obwodowa do hamulców do tego jeszcze jakaś szybkozłączka do pistoletu aby przedmuchać np chłodnice.

Czasem warto wstawić grzałkę w blok silnika (kiedyś używałem jak robił ciągnik zimą, teraz już mniej).

Opublikowano

Trochę po czasie ale przedstawię moje oryginalne udoskonalenia Ursusa  C-385

1Silnik  perkins 6 garów 105-130 km  Lub Chociaż Ursusowski 4 gary Turbo

2Zaczep tył nowy typ od 912 z mocowaniem do tandemu + listwa zaczepu dolnego mocniejsza o 300% od Polskiego oryginału - z wersji de luxe

3Uchylne okna boczne uchylne

4tylna szyba podgrzewana

5Regulacja wieszaka prawego z kabiny

6Drzwi Zetorowskie - otwierana z wiatrem nie pod wiatr

7Fabryczna półka do radia na podszybie

8Fotel Gramer

9Koła balonowe przód

10koła 38 cali tył

11Tapicerowanie błotników i dachu.

12Przedni Grill nowego typu z lampami w środku i siatką.

13 1 akumlator 12V

14 Dodatkowy rozdzielacz hydrauliki

15 Wymiana filtra oleju skrzyni z mytego na wymienny

16 Wskażnik poziomu paliwa

17 Wysoka kierownica ( są 3 rodzaje wysokości trzeba dobrać do siebie)

18 Jeśli nie działa to naprawa żółwia-zająca

19 Halogeny przód i tył

20 2 siłowniki wspomagające podnośnik

21 Fotel dla pasażera

22 Nowe dywaniki do kabiny

23 Chłodnica z Ursusa 6 garowego - duzo wydajniejsza.

24 Jeśli ciągnik ciężko pali to pompka z grzałką.

25 odciągi boczne do laszy zamiast klinow

Wiecej nie Pamiętam, wiem ile pracy potrzeba na te 25 punktów, więc nie będę więcej wymyślał.

Pozdrawiam i powodzenia

 

 

 

Opublikowano
10 godzin temu, wenicjusz napisał:

Trochę po czasie ale przedstawię moje oryginalne udoskonalenia Ursusa  C-385
1Silnik  perkins 6 garów 105-130 km  Lub Chociaż Ursusowski 4 gary Turbo

ale to zamontowałeś u siebie czy chcesz zamontować????

Opublikowano

to oryginał

Nie Ursus C-385

tylko Ursus c-3110.

Jest to oryginalna wersja exportowa C-385 z silnikiem Perkinsa A6.354 o mocy 110 km. Oraz najbogatszym wyposażeniem dostępnym w 1977 roku.

Odczuwalnie więcej mocy niż w Ursusie 1201, żwawszy niż 1012 i pali tyle co zwykła c-385 czyli do 8 litrów na godzinę.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v