Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam serdecznie :) Z końcem wiosny planujemy zrobić remont wizualny naszej osiemdziesiątce , jednak oprócz lakieru myślę że fajnie by było dać jakieś nowe udoskonalenia które poprawią wygodę pracy i wygląd :D Jeżeli ktoś chce się podzielić swoją wiedzą lub zwykłym pomysłem napisz tutaj ! :P Ja na razie pomyślałem sobie nad wyciszeniem kabiny , obiciem błotników i coś przydałoby się zrobić z dachem , może jakaś półka na radio i wentylator (gruby dach nie wchodzi w grę z powodu wysokości wjazdu z tyłu stodoły ;) )


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    263

Wspomaganie na orbitrol, haki CBM, fotel pneumatyczny, gniazda euro do hydrauliki z wolnym spływem i zbieraniem oleju (tzw suche, żeby nie kapało po ciągniku).  To chyba wszystko co przychodzi mi do głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    28
Napisano (edytowany)

Ja polecam namalować płomienie na masce, w kabinie dołożyć duży przycisk z napisem "N O S" i dołożyć chlapacze z przodu kół. Ja po takich modyfikacjach zauważyłem że ciągnik zaczął jakoś inaczej chodzić i myślę że mu przybyło z 10 kM

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    100

Wspomaganie na orbitrol, haki CBM, fotel pneumatyczny, gniazda euro do hydrauliki z wolnym spływem i zbieraniem oleju (tzw suche, żeby nie kapało po ciągniku).  To chyba wszystko co przychodzi mi do głowy.

 

Pneumtayka 2obwodowa do hamulców do tego jeszcze jakaś szybkozłączka do pistoletu aby przedmuchać np chłodnice.

Czasem warto wstawić grzałkę w blok silnika (kiedyś używałem jak robił ciągnik zimą, teraz już mniej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    6

Rozrusznik planetarny Bosch, lepszy alternator, 1 akumulator przed chłodnicą zamiast dwóch w skrzynkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tyj123
      Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych
    • Przez dzik82lysy
      ILe może kosztować remont kapitalny do DF 4 cyl np. AGROTRON 4.85 .Wiadomo jak się kupi taką maszynę to nie jest nówka.Różnie to bywa.Takowa maszyna może wymagać remontu.W jakich granicach on może się mieścić???
      AA i jeszcze czy te ciągniki są wadliwe??
    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Damianooo134
      W ta zimę mój u3512 zaczął ciężko palić...Nie wiem co mu dolega dodam że ma już ponad 3000mth i nową baterię.Ale poza tym zadbany olej wymieniany na czas i oczywiście czyste paliwko:) Chciałbym sie dowiedzieć jeszcze ile by mnie kosztował remont tego silniczka:)Proszę o sugestię
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
×