Polecane posty

krystek1992    20

Panowie czy u Was też nie można włączyć naraz wszystkich świateł? U mnie się włączają albo długie w masce albo te na kierunkowskazach. Albo te albo te. Nie da rady włączyć długich i tych na kierunkowskazach naraz?


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus11734    0

Nie da rady jak podłączyliśmy się pod komputer to też nie szło w steyr  125 profi tak samo jest nie idzie wszystkich włączyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2655

Żeby włączyć wszystkie na raz byś musiał po mostkowac kable, ale widocznie producent po coś to zastosował. Już stare fendty takie coś miały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    60

Jest jakiś przepis o ilości punktów świetlnych w pojazdach. W samochodzie marki daf świeciły mi albo długie w reflektorze albo halogeny na dachu. Serwisant mówił właśnie coś o tych przepisach i z salonu pojazd musi wyjechać oświetlony zgodnie z nimi a na moja prośbę zmostkował coś przy bezpiecznikach i świeciły już wszystkie. Być może dlatego w twoim ciągniku właśnie tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Najnowszy model 6120M. Będę u dealera to zapytam i zobaczymy co powie.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba5r    18

U mnie w 5r jest tak samo, palą się światła na masce albo te nad kierunkowskazami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2507

po prostu żeby nie było zbyt dużego obciążenia instalacji elektrycznej po to jest to nawet w starych Zetorach tak już było


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daaniel766    4

Te i te są światłami mijania i kiedy mamy obciążnik lub inna maszynę na przednim tuzie zapalamy te drugie światła, a te na dole na masce gasną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

To wiem wszystko. Dzięki za porady Panowie :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

A tak zapytam znawców, co się może złego stać jak włączyć wszystkie reflektory i ciągnik próbować odpalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak trochę postoi na tych wszystkich światłach to go nie odpalisz .


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Wiem, ale co się może złego dziać jak na zapalonych reflektorach odpalam ciągnik, czy aż tak złego nic się nie dzieje,?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kobalt87
      Dzień dobry,
      Nie ładuje mi się program w JD 8320r jak na zdjęciu. Stało się tak jak padł mi akumulator. Zmieniono na nowy który potem okazało się, że robi zwarcie. Nie wiem czy to było przyczyno. Serwis już raz próbował wgrać od nowa soft i mu się nie udało. Co proponujecie? 
    • Przez PawelMohawke
      Witam,
       
      kupiłem sprowadzonego John Deera 7200R(2013r) z Belgii. Traktor na początku działał dobrze lecz po kilkudziesięciu motogodzinach pod obciążeniem komputer zaczął wywalać błędy...
      Na początku po ok 5 godzinach ciężkiej pracy z bezorkowcem wyskakiwał błąd, że jest za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Z tego błędu wynikały następne min. że turbina nie działa w pełnym zakresie i ograniczona praca silnika. Serwis wymienił korek od zbiornika na płyn chłodniczy i czujnik (xD) i zasugerował, że po dmuchaniu chłodnicy należy każde plastiki dokładnie podomykać bo maszyna bardzo wrażliwa... Dalej lipa... Potem diagnoza była, że trzeba wymienić pasek od pompy wody  - wszystko wymienione i cyk... zima... i nie było jak później sprawdzić maszyny.
       
      Wiosną zostało zaaktualizowane nowe oprogramowanie poszedł w robote i po dwóch godzinach znowu ten sam błąd, że za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Maszyne zgasiłem, poczekałem 10min odpaliłem i bez żadnego błędu zrobiłem 10 hektarów... aż tu nagle... kolejny błąd, że za wysoka temperatura w układzie wydechowym... Zostały do zrobienia 3 hektary do końca...  No ale cóż, agregat w góre i hop hop hop na baze, dmucham, przeglądam, domykam wszystkie plastiki i następnego dnia wjeżdżam na pole jade 5 minut i kur... to samo... błąd komputera... tym razem dostaje informacje, że mam sprawdzić chłodnice i filtry czy są czyste, że DPF jest zapchany i mam zrobić czyszczenie z pozycji komputera. W komputerze mam zaznaczoną funkcję automatycznego dopalania no ale cóż wchodzę w ustawienia wybieram opcje manualną dopalenia DPFa i chuuuu... nie idzie... 
       
      Nadmieniam, że przed każdą robotą robie kontrole maszyny i głaszcze ją po masce szczepcząc czułe słówka. Jak co to płyn chłodniczy oraz olej silnikowy cały czas w tej samej pozycji. 
       
      Czy ktoś miał podobny problem ?
       
      Pozdrawiam
    • Gość
      Przez Gość
      .
    • Przez Mariusz0492
      witam może wie ktoś jak łatwo dojść do tls z przodu w moim jelonku czy dużo rozbierania
    • Przez Mariusz0492
      Witam mam problem z osią przednią. A mianowicie wyskakuje mi ''System zawieszenia osi przedniej,, kod błędu SFA.001 myślę że coś z czujnikiem ale nie mam pojęcia gdzie o się znajduje. John deere 6150r.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj