Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krystek1992    4

Panowie czy u Was też nie można włączyć naraz wszystkich świateł? U mnie się włączają albo długie w masce albo te na kierunkowskazach. Albo te albo te. Nie da rady włączyć długich i tych na kierunkowskazach naraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus11734    0

Nie da rady jak podłączyliśmy się pod komputer to też nie szło w steyr  125 profi tak samo jest nie idzie wszystkich włączyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    883

Żeby włączyć wszystkie na raz byś musiał po mostkowac kable, ale widocznie producent po coś to zastosował. Już stare fendty takie coś miały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

koper88    17

Jest jakiś przepis o ilości punktów świetlnych w pojazdach. W samochodzie marki daf świeciły mi albo długie w reflektorze albo halogeny na dachu. Serwisant mówił właśnie coś o tych przepisach i z salonu pojazd musi wyjechać oświetlony zgodnie z nimi a na moja prośbę zmostkował coś przy bezpiecznikach i świeciły już wszystkie. Być może dlatego w twoim ciągniku właśnie tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba5r    7

U mnie w 5r jest tak samo, palą się światła na masce albo te nad kierunkowskazami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    173

po prostu żeby nie było zbyt dużego obciążenia instalacji elektrycznej po to jest to nawet w starych Zetorach tak już było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daaniel766    1

Te i te są światłami mijania i kiedy mamy obciążnik lub inna maszynę na przednim tuzie zapalamy te drugie światła, a te na dole na masce gasną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    18

A tak zapytam znawców, co się może złego stać jak włączyć wszystkie reflektory i ciągnik próbować odpalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Jak trochę postoi na tych wszystkich światłach to go nie odpalisz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    18

Wiem, ale co się może złego dziać jak na zapalonych reflektorach odpalam ciągnik, czy aż tak złego nic się nie dzieje,?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mskm
      Witam,
      chciałbym się spytać użytkowników tego ciągnika z jakimi agregatami pracują. Planuje zakup uprawowo-siewnego nabudowanego 3m .Nie wiem czy nie będzie za ciężki. Czy ktoś pracuje takim zestawem. Dodam że ciągnik jest podkręcony do 100 koni i ma 750kg balastu z przodu.
    • Przez PawePopiel
      Witam potrzebuję aby ktoś wrzucił filmik z ustawień bcu, bif, ecu, ecp, do DJ5090r najlepiej z opisem funkcji , ponieważ teraz pokazuje mi w milach i niemam godziny ,(sąsiad wykasował błędy i chyba coś przestawił ale zgubił kartkę i nie chce grzebać aby czegoś nie uwalić)
    • Przez wabrzek
      Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?
×