Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krystek1992    4

Panowie czy u Was też nie można włączyć naraz wszystkich świateł? U mnie się włączają albo długie w masce albo te na kierunkowskazach. Albo te albo te. Nie da rady włączyć długich i tych na kierunkowskazach naraz?


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus11734    0

Nie da rady jak podłączyliśmy się pod komputer to też nie szło w steyr  125 profi tak samo jest nie idzie wszystkich włączyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    930

Żeby włączyć wszystkie na raz byś musiał po mostkowac kable, ale widocznie producent po coś to zastosował. Już stare fendty takie coś miały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

koper88    28

Jest jakiś przepis o ilości punktów świetlnych w pojazdach. W samochodzie marki daf świeciły mi albo długie w reflektorze albo halogeny na dachu. Serwisant mówił właśnie coś o tych przepisach i z salonu pojazd musi wyjechać oświetlony zgodnie z nimi a na moja prośbę zmostkował coś przy bezpiecznikach i świeciły już wszystkie. Być może dlatego w twoim ciągniku właśnie tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    4

Najnowszy model 6120M. Będę u dealera to zapytam i zobaczymy co powie.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba5r    7

U mnie w 5r jest tak samo, palą się światła na masce albo te nad kierunkowskazami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    206

po prostu żeby nie było zbyt dużego obciążenia instalacji elektrycznej po to jest to nawet w starych Zetorach tak już było


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daaniel766    1

Te i te są światłami mijania i kiedy mamy obciążnik lub inna maszynę na przednim tuzie zapalamy te drugie światła, a te na dole na masce gasną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    19

A tak zapytam znawców, co się może złego stać jak włączyć wszystkie reflektory i ciągnik próbować odpalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Jak trochę postoi na tych wszystkich światłach to go nie odpalisz .


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    19

Wiem, ale co się może złego dziać jak na zapalonych reflektorach odpalam ciągnik, czy aż tak złego nic się nie dzieje,?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Majkelo
      Witam!!!
      Panowie nosze się z ewentualnym zakupem JOHN DEERE 6105RC Prosze o opinie na temat tego modelu, WADY , ZALETY, wyceny dealerów oraz wszelkiego rodzaju inne cenne informacje.
      Jesli są rez tutaj użytkownicy 6105MC to rowniez prosze o wziecie udziału w dyskucji.
      ...a moze lepiej kupic 6095RC/MC i pozniej jak będzie mało to podciągnac go na   ????
      Pozdrawiam.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Przez Deny
      Witam !
      Tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć opinii forumowiczów na temat tych ciągników..
      Czy mógłby mi ktoś doradzić który z nich wybrać ? Zastanawiam się nad modelami 6115M i 6105R , tylko nie wiem który wybrać ..
      Czy operatorzy , lub ludzie którzy czytali troche o tych ciągnikach mogli by o nich coś powiedzieć ?
      Interesuje mnie , cena (również cena poszczególnych elementów wyposażenia) , spalanie w pracach ciężkich/lekkich i to czy tę ciągnik jest po prostu warty tej ceny , i nie postawić na inną markę
    • Przez feliksio
      Witam, potrzebuję porady odnośnie wyboru obciążnika na przedni TUZ do ciągnika John Deere 6145R. Najcięższą maszyną jaką będzie dźwigał to agregat uprawowo siewny aktywny talerzowy ze skrzynią 750kg, waga zestawu to 2700kg z pełnym zasypem. Chciałbym żeby pracować na rozłożonym hydropaku tak by nie podnosiło przodu ciągnika. Na uwadze mam obciążnika żeliwny o wadze 1400 lub 1200kg. Myślę że 1400kg będzie 100% ok ale może wystarczył by 1200? Wtedy nie było by tak dużego nacisku na przednią oś, tym bardziej że przy pracy z pługiem (1600kg) wystarczył by 1200. Dylemat...
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
           
         
×