Aprilars125

Nie działa dmuchawa od ogrzewanie Renault 120,54

Polecane posty

Aprilars125    3

Witam ,mam takie problem,że nie działa mi dmuchawa w Renault .Jeżeli podłącze dmuchawę na krótką to normalnie działa .Wymieniłem znajdujące się tam na górze dachu dwie kostki ( sterowniki ) i nadal nic .Prąd normalnie wszędzie dociera ,przełącznik biegów działa a dmuchawa ani drgnie .Proszę o szybką odpowiedź .Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

na krótko działa na każdej prędkości ?

jeśli prąd wszędzie dochodzi, przełącznik i przekaźnik sprawne to nie ma możliwości że nie działa, więc coś przeoczyłeś.

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    3

Tak działa .Nic nie ominąłem .Sprawdziłem już wszystko co jest możliwe i nadal nic ,inaczej bym nie pisał tutaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Rozumiem że jak  jest podłączona to na żadnym biegu nie działa, jeżeli twierdzisz że zasilenie jest dobrze to może opornik dmuchawy się uszkodził, często poda bezpiecznik termiczny ale wtedy chodzi na max obrotach ale może też paść spirala i wtedy nie ruszy.

 

Mam na myśli "ustrojstwo" co siedzi w kanale powietrznym (jeżeli jest): https://www.google.pl/search?q=rezystor+dmuchawy&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiGopOLpLvSAhXoYpoKHQOpDq4Q_AUICCgB&biw=1024&bih=615

 


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ryki    10

U mnie kiedyś masy nie było i to było przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wygląda na to że kolega wyżej może mieć rację, bo nie widzę innej możliwości

jeśli działa każda prędkość to i opornik musi być sprawny,

jeśli jest prąd to włącznik i bezpiecznik muszą być sprawne


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

I jak postępy?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Hej,

u mnie jest gorzej bo w ogóle nie mam "na górze" prądu ,część kabli powypinanych ,jest jeden przekaźnik niestety do niego też nie dochodzi prąd.Sytuacja taka ,że nie ma w ogóle napięcia no i nie wiem z którego przewodu ma dochodzić.

Wiązka przewodów dochodzi na dach ,trochę patrzyłem która to i gdzie wchodzi ale nie dopatrzyłem z którego gniazda czerpie zasilanie.

 

Czy mógłby ktoś wspomóc mnie z którego bezpiecznika jest napięcie na dmuchawę??

 

 

Bałem się tego jak ognia i niestety trafiłem na egzemplarz w którym jest namieszane w elektryce(widać to po kablach oraz poucinanych przewodach)no i chcę to ogarnąć.

Dodatkowo jest tam taka "kostka" na kilkanaście pinów wpięta w jakieś urządzenie w dachu i nie wiem od czego to jest.Próbowałem to wyjąć ale nie znalazłem ani wkrętów ani zatrzasków.Czy to jest rezystor??Jak oryginalnie wygląda i gdzie jest???

Nie mam zdjęcia ale może ktoś coś podpowie??

 

Reno 954MI

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj