Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ojejej ludzie co wy tworzycie.

Z tematu rozumiem że nie gaśnie Ci kontrolka ładowania na nowym alternatorze. W takiej sytuacji odłącz przewód z styku D+, jeśli żarówka zgaśnie to masz albo uszkodzone diody wzbudzenia albo regulator. Jak to będzie wiadomo to napiszę jak sprawdzić diody a jak regulator.

Opublikowano

Nie wiem co to jest bo nie wiem gdzie to mierzyłeś względem czego.

Wiemy że na pewno układ wzbudzenia z żarówką jest sprawny i nie dochodzi w żadnym miejscu do zwarcia.

Posiadasz multimetr albo zasilacz regulowany?

Opublikowano

Multimetrem mierze jeden koniec do przewodu który wychodzi z regulatora a drugi na masę, opalony ciagnik i pokazuje 2.30 a na wejściu do regulatora normalne 12.60. Oddaje cały alternator do sklepu niech odsyłają i coś robią.

Opublikowano

Jeśli mierzysz pomiędzy masą a D+ czyli wsuwką regulatora to wynik jest poprawny i nie powinno tam być napięcia instalacji. Jeśli alternator na gwarancji to śmiało go oddaj, jeśli nie to pomiedzymy dalej i będzie wiadomo

Opublikowano

odświeżę temat, bo mam trochę inny problem, mianowicie u mnie w ogóle się nie zapala kontrolka (żarówka jest sprawna) z którego miejsca powinna dostawać zasilanie kontrolka ładowania? Jeśli chodzi o regulator to mam pytanie odnośnie oznaczenia wejścia i wyjścia z regulatora. Są tam podłączone cztery przewody o oznaczeniach:54, D+,DE, B-  i teraz który od czego jest??? Pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v